reebok Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2012 (edytowane) Witam! Zrobiłem analizę logów 003 i 011, ponieważ mam problem. Auto wchodzi w tryb awaryjny, 120 km/h i odcina, więcej nie chce iść. Muszę przekręcić kluczyk i wtedy idzie dalej, ale to też nie zawsze. Dlatego nawet podczas robienia logów nie mogłem na 3 biegu dojść do 4500 rpm obrotów. Spójrzcie na to fachowym okiem i może pomożecie czy przepływomierz do wymiany czy turbina?? Pokazuje błąd 0575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania. logi 003 - 4 próby http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84393.html logi 011 - jedna próba http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84394.html Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2012 przez reebok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2012 Najlepiej jak byś zlogował te 2 grupy razem. Przepływka raczej ok. Turbo do sprawdzenia (wyczyszczenia) albo problem ze sterowaniem: wężyki podciśnieniowe, N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebok Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2012 a jak logować razem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2012 Jak wejdziesz w Measuring Blocks to możesz wybrać do 3 bloków do logowania. Tak jak wybrałeś 003 to w "linijce" poniżej dasz 011 i dopiero później log. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2012 W oknie wyboru kanałów wybierasz np. 001 jako pierwszy, 003 jako drugi i 008 jako trzeci i przełączasz na logowanie, to wszystko. Na 99% to wina zabrudzonej turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebok Zgłoś #6 Napisano 14 Maja 2012 Panowie zrobiłem to o co prosiliście. Przegoniłem auto troche na trasie, aż chmura dymu za mną puściło, ale teraz się kręci do 5000 obrotów. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/pol_z_84528.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #7 Napisano 14 Maja 2012 Wyczyść turbinę i przy okazji przepływkę też możesz. Tylko przepływkę już nie papierem ściernym :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebok Zgłoś #8 Napisano 14 Maja 2012 Wyczyść turbinę i przy okazji przepływkę też możesz. Tylko przepływkę już nie papierem ściernym :lol3 Przepływke czyściłem ostatnio benzyna ekstrakcyjną, bo myślałem, że ona ma winę. Za czyszczenie turbo to chyba mnie trochę skasują co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #9 Napisano 14 Maja 2012 (edytowane) Czyszczenie turbo to tak z 400 PLN szykuj, chyba ze lubisz grzebać to znajdziesz opis na forum i filmiki na YouTube jak to zrobic Edytowane 14 Maja 2012 przez Sensor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #10 Napisano 14 Maja 2012 Widać, że: turbo jeszcze przycina ale pogoń parę razy to może się poprawi, przepływka ma niskie wskazania więc albo do wymiany albo coś z nią nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2012 Przepływke czyściłem ostatnio benzyna ekstrakcyjnąPrzepływomierza nie czyści się benzyną ekstrakcyjną bo zostawia ona "mleczny" nalot. Tylko alkohol izopropylowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebok Zgłoś #12 Napisano 18 Maja 2012 Narazie chodzi, do 160km/h ciągnie, to mi wystarczy. Jak później nawali, to zacząć od czyszczenia turbiny czy od nowego przepływomierza? Dzięki wielkie za pomoc Panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #13 Napisano 18 Maja 2012 Od zrobienia logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebok Zgłoś #14 Napisano 5 Października 2012 (edytowane) Może te informacje jeszcze komuś pomogą. Mianowicie, ostatnio znowu passat zaczął mulić, a potem nawet kopcić na czarno powyżej 2000rpm obrotów. Okazało się, że pękła ta złączka (patrz na zdjęciu). Wymieniłem ją i jeszcze wymieniłem nowe węże od podciśnienia, te co idą od zaworu n75 do gruszki, egr itd., były skruszałe. W końcu auto dostało kopa i śmiga aż miło. Także nie powiedziane, że zawsze turbina do czyszczenia. Pozdrawiam Edytowane 5 Października 2012 przez reebok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach