yassek Zgłoś #21 Napisano 7 Stycznia 2007 I i tak jak pisałem bez odpowiednich narzędzi robota była zrobiona nie profesjonalnie. Po wymianie rozrządu z lenistwa nie sprawdziłem passka na VAGu aż do wczoraj a tu błąd: 1 Fault Found: 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 35-00 - - Blokadę T10050 kupiłem ale przyszła po wymianie, więc dzisiaj skorygowałem ustawienia rozrządu Było przesunięcie o pół zęba. I pytanie do znawców tematu czy w moim przypadku mam się martwić o silnik? Mogło się coś pokopać? Post ten jest ku przestrodze, żeby nie zabierać się do tej roboty bez w/w specjalnych narzędzi bo może to spowodować podwójną rozbieranke a nawet uszkodzenie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #22 Napisano 7 Stycznia 2007 G40 to standard przy rozrządzie jak się źle ustawi. Na szczęście jeśli o jeden ząb to nic się nie stanie jednak powinieneś to od razu autmaczycznie po takich czynnościach sprawdzać VAGiem - to jest czasem dobry sposób zanim poskładasz do kupy bo pomylić się czasem też można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekCZ Zgłoś #23 Napisano 22 Sierpnia 2009 witam. dzisiaj zabrałem się za wymianę rozrządu w moim passku. po spuszczeniu G12 i wyciągnięciu pompy przyjrzałem się termostatowi. przed wymianą VAG pokazywał mi temperature cieczy chłodzącej (wolne obroty + przygazówka) w okolicach 75 stopni Celsjusza , a teraz widzę to co na zdjęciu. na żółto i zielono zaznaczyłem otwory w bloku silnika. 2 czerwone kreski (na oko 10mm długości) to odstęp między otworem dużego obiegu cieczy a zatyczką termostatu. :635: i teraz pytanie: czy tak ma być, czy termostat wyzionął ducha? przy okazji wymiany rozrządu ze spuszczeniem cieczy chlodzącej (biorąc pod uwagę cenę G12 FEBI ), warto i tak wymienić "prewencyjnie" termostat. zatem dopiszcie to do listy zakupów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #24 Napisano 22 Sierpnia 2009 (edytowane) Termstat do wymiany. Ja miałem przed wymianą 80, dziś zmieniłem-teraz trzyma 90. Polecam zrobienie sobie wskaźnika liniowego. Mi teraz pięknie pokazuje aktualną temp a nie ciągle 90, mimo, że jest 80. 3 tyg temu w aso w zabrzu kupowałem-114zł. Teraz kupiłem do swojego 118 funtów aso w yeovil. EDIT: Przepraszam za pomyłkę, oczywiście 18funtów, a nie 118 jak napisałem. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #25 Napisano 22 Sierpnia 2009 Teraz kupiłem do swjego 118 funtów aso w yeovil. A co kosztowalo £ 118? Bo chyba nie termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #26 Napisano 23 Sierpnia 2009 Polecam zrobienie sobie wskaźnika liniowego. Coś więcej na ten temat co i jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 23 Sierpnia 2009 Coś więcej na ten temat co i jak? Od 4-tego punktu tego posta. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=542189&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzatis Zgłoś #28 Napisano 8 Lutego 2010 Witam. Na wiosnę przymierzam się do wymiany rozrządu. W jaką blokadę powinienem się zaopatrzyć? Czy ta będzie ok?http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=912360686, dodam, że silnik to AWX z kwietnia 2005. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekCZ Zgłoś #29 Napisano 8 Lutego 2010 bedzie ok. cena tez jest ok! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #30 Napisano 8 Lutego 2010 Moim zdaniem szkoda pieniędzy na takie blokady ponieważ da się spokojnie wymienić cały rozrząd bez nich. Najlepszym narzędziem jest mazak, którym robisz znaki. Można też użyć wiertła fi5 aby zablokować wałek rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzatis Zgłoś #31 Napisano 8 Lutego 2010 Wiem, kolego Darku, że tak też można. A co z wałem korbowym? Myślę, że pewniej jest wszystko zablokować, zwłaszcza, że oprzyrządowanie jest stosunkowo nie drogie. Problem jest w tym, że blokady na wał występują w dwóch wersjach w zależności od zamontowanego koła zębatego wału. Właśnie nie wiem jak to się ma w moim przypadku- silnik AWX z 2005r.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 8 Lutego 2010 Wiem, kolego Darku, że tak też można. A co z wałem korbowym? Myślę, że pewniej jest wszystko zablokować, zwłaszcza, że oprzyrządowanie jest stosunkowo nie drogie. Problem jest w tym, że blokady na wał występują w dwóch wersjach w zależności od zamontowanego koła zębatego wału. Właśnie nie wiem jak to się ma w moim przypadku- silnik AWX z 2005r.Pozdrawiam. to o to kolo chodzi http://img208.imageshack.us/img208/9416/kolopasakazebatego.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #33 Napisano 8 Lutego 2010 Do tej pory zmieniłem rozrząd w ok dziesięciu passatach b5 i w żadnym nie blokowałem wału i nie było z tym problemów. W sumie ten zestaw nie kosztuje majątku. Sprzedający pisze że pasuje miedzy innymi do Twego silnika więc powinien pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzatis Zgłoś #34 Napisano 8 Lutego 2010 Kolego Darku, sprzedawca na aukcji pisze ogólnie, że blokada jest do 1,9tdi. Żadnej wzmianki o AWX nie zamieścił. Zadałem pytanie sprzedawcy i jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskałem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artus Zgłoś #35 Napisano 17 Marca 2010 Witam znawców pasków.Mam pytanie,czy prawdą jest że jeśli widać tzw.szew w poprzeg paska rozrządu to jest to sygnał do wymiany rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #36 Napisano 18 Marca 2010 Ja mam inne pytanko bo pasek rozrządu miałem wymieniany 4 lata temu w serwisie muwią że tżeba wymienić po 4 latach ale jeszcze nie przejchałem 60 tyś km to moge jeszcze brykac czy tżeba wymieniać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekk_71 Zgłoś #37 Napisano 5 Kwietnia 2010 witam czy mógłby ktoś wspomóc jakąś radą przy wymianie paska rozrządu silnik AVF 130km B5FL...z góry wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #38 Napisano 5 Kwietnia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19965 Miłej lektury... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach