Desper Zgłoś #1441 Napisano 11 Czerwca 2015 Czy może ktoś podać namiary jaki osuszacz/skraplacz pasuje do mojego auta czy muszę osobiście skontrolować jaką wersje mam. to skraplacz, czy osuszacz? bo to dwie różne rzeczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1442 Napisano 11 Czerwca 2015 Osuszacz : Cena do 100 zł 1. 8A0820193AB 2. 4B0820193 http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Osuszacz-ukladu-klimatyzacji-AUDI-80%2C-90%2C-A4%2C-A6%2C-Kabriolet%2C-Coupe%2C-filtr-osuszajacy-klimatyzacji-do-Audi%2C-osuszacze-do-klimatyzacji-samochodowej/4141 Skraplacz : Cena około 280 zł 1. 8D0260403H Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #1443 Napisano 12 Czerwca 2015 to tak:naciśnij i trzymaj jednocześnie ECON i obieg wewnętrzny przekręć kluczyk w pozycje zapłonu (podświetlone kontrolki) patrz na klimatronik - podświetli się ( wszystko sie podświetli co się da na panelu ) puść przyciski czekaj cierpliwie jeżeli wszystko wporządku to klimatronik wyświetli 444 02 podczas samodiagnozy odpala sie wentylator elektryczny 1 bieg i nadmuchy prościej juz chyba się nie da działaj Dzięki właśnie podobnej łopatologi oczekiwałem ale metodą prób i błędów doszedłem do tego jak to zrobić sam W uzupełnieniu dla innych którzy by szukali metody bo nie wychodziło by im to tak samo jak mi na początku to dodam ze ja zrobiłem to tak: 1. Klima musi być włączona (nie może być w OFF) 2. Gasze auto 3. Przytrzymuje ECON + Recyrkulacje 4. Odpalam samochód 5. Po podświetleniu wszystkiego co się da na panelu klimy czekam 3s i puszczam guziki 6. Następuje autodiagnoza gdzie dmucha skąd się da ciepło i zimno 7. Wyświetla się wynik autodiagnozy 8. Błędy przełączamy + temp 9. ECON wracamy do normalnego działania klimy U mnie nie wychodziło na początku bo miałem klime w OFF dlatego <tak mi sie wydaje> nie działała autodiagnoza. Dzięki za pomoc wszystkim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #1444 Napisano 12 Czerwca 2015 :debil 1. Wchodzisz do auta niczego nie dotykajac, siadasz w fotelu, 2. Przytrzymujesz ECON+REC jednoczesnie, 3. Trzymasz caly czas ECON+REC i dopiero wkladasz kluczyki do stacyjki i przekrecasz na zaplon nie odpalajac auta (tak by kontrolki na liczniku sie zapalily), 4. Przytrzymujac ECON+REC patrzysz, az wyswietla sie wszelkie kontrolki na panelu i klimy i dopiero puszczasz ECON+REC, wnet zaczyna sie autodiagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #1445 Napisano 12 Czerwca 2015 Jak zrobić żeby Vag pokazywał temperature powietrza wydmuchiwanego z kratki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michawar Zgłoś #1446 Napisano 12 Czerwca 2015 Czy w przypadku załączenia klimy silnik traci na mocy , znaczy się coś tam traci bo dostaje dodatkowe obciążenie , ale czy dużo? U mnie dostaje takiego muła że strach kogokolwiek wyprzedać , czy może to być objaw padającej sprężarki? Ile w dzisiejszych czasach kosztuje regeneracja tej zimnej bestii... Coś jest u Ciebie nie tak bo trochę osłabia silnik ale nie muli aż tak (robi się taki lekko gumowaty). Ja przez cały czas mam włączony przycisk AUTO od klimy i przy wyprzedzaniu nie zauważam dużej różnicy w mocy silnika gdy przełączę ją w pozycję ECON (klima wyłączona). Co do regeneracji sprężarki w Kielcach kosztuje 400 zł w cenie jest półroczna gwarancja na wykonaną usługę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1447 Napisano 12 Czerwca 2015 Ja przez cały czas mam włączony przycisk AUTO od klimy i przy wyprzedzaniu nie zauważam dużej różnicy w mocy silnika gdy przełączę ją w pozycję ECON (klima wyłączona).W przypadku żądania kierowcy osiągnięcia pełnej mocy silnika/ maksymalnego przyspieszenia, sterownik silnika wyłącza sprężarkę, jako urządzenie obniżające moc. Dzieje się to w trakcie żądanych maksymalnych osiągów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kagemar Zgłoś #1448 Napisano 12 Czerwca 2015 Cześć mam problem z klimatyzacją. Cześć mam problem z klimatyzacją( silnik 1.8t rocznik 99). Po prostu nie działa, napełniona 2 tygodnie temu, szczelna, wcześniej pokazywała błąd 4f7 ale gdy kupiłem silniczek v68 i rozebrałem kawałek tunelu okazało się że jednak działają. (wcześniej nie reagował). Po zrobieniu diagnostyki climatornik wyskakuje 444 00 czyli żądnych błędów. Jednak klima nie działa. Ale jadąc dzisiaj trochę agresywniej tzn dałem w palnik dosyć mocno, zakręciłem silnik ponad 5,5 k obrotów, klima dosłownie na 5-10 sekund zaczęła działać. Późniejsze pałowanie samochodu nie uruchamiało klimy. Macie jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić. Ogólnie jestem trochę zielony z motoryzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1449 Napisano 13 Czerwca 2015 Sprawdziłbym elektromagnes ale ja miałem podobne objawy i najprawdopodobniej sprężarka się zatarła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1450 Napisano 13 Czerwca 2015 Po jakim czasie powinny pojawić się błędy climatronic'a? Czekałem 10 min i nadal świecą się wszystkie kontrolki. A Econ'em nie da rady wyjść z diagnozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #1451 Napisano 13 Czerwca 2015 Po jakim czasie powinny pojawić się błędy climatronic'a? Czekałem 10 min i nadal świecą się wszystkie kontrolki.A Econ'em nie da rady wyjść z diagnozy. U mnie zajęło to jakieś 10-15 sek...wyniki pokazują się po ucichnięciu nawiewów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1452 Napisano 14 Czerwca 2015 Kurcze, próbowałem dziś jeszcze kilka razy. Za każdym, na wyswietlaczu nic się nie zmieniało, jakby diagnoza trwała nadal. Muszę powęszyć w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1453 Napisano 14 Czerwca 2015 Kurcze, próbowałem dziś jeszcze kilka razy. Za każdym, na wyswietlaczu nic się nie zmieniało, jakby diagnoza trwała nadal. Muszę powęszyć w temacie. kolego, sprobuj odlaczyc na chwile klemy i raz jeszcze: - wcisnij jednoczesnie ECON + OBIEG ZAMKNIĘTY, trzymaj je caly czas - wloz kluczyk do auta i przekrec na zaplon (az zapala sie lampki na liczniku), powyzsze przyciski trzymaj raz jeszcze (po chwili na wyswietlaczu CLIMATRONICA pojawi sie napis DIAG (z lewej strony) - wowczas mozesz puscic przyciski na CLIMATRONICU - CLIMATRONIC bedzie sie testowac (Wszystkie nawiewy etc..) MUSI ZADZIALAC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #1454 Napisano 14 Czerwca 2015 Kurcze, próbowałem dziś jeszcze kilka razy. Za każdym, na wyswietlaczu nic się nie zmieniało, jakby diagnoza trwała nadal. Muszę powęszyć w temacie. Pamietaj też że klima przed zgaszeniem auta nie możę być na OFF musi chodzić, wtedy gasisz auto i przystępujesz do diagnozy u mnie to bylo problemem bo też czekałem w nieskończoność a po prostu miałem nawiew na 0 czyli OFF, spróbuj jak mówie daj zapłon, wrzuć 2 stopień wentylatora, zgaś auto i potem wg instrukcji ECON + Recyrkulacja i powinno zadziałać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #1455 Napisano 14 Czerwca 2015 Pamietaj też że klima przed zgaszeniem auta nie możę być na OFF musi chodzić, wtedy gasisz auto i przystępujesz do diagnozy u mnie to bylo problemem bo też czekałem w nieskończoność a po prostu miałem nawiew na 0 czyli OFF, spróbuj jak mówie daj zapłon, wrzuć 2 stopień wentylatora, zgaś auto i potem wg instrukcji ECON + Recyrkulacja i powinno zadziałać Miałeś rację podziękował. 2 błędy: 4F7 i 4FA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekuser Zgłoś #1456 Napisano 15 Czerwca 2015 Witajcie, ostatnio spotkałem się kilka razy z nietypową sytuacją jeśli chodzi o klimatyzację. Przy uruchomieniu klimy (podczas jazdy) ze środkowych, przednich kratek czasami zaczyna wydobywać się tak jakby biała para (wodna?)/bezwonny dym. Kratki po tym są lekko wilgotne. Nie zauważyłem zasady, dzieje się tak raz na kilka razy uruchomienia klimy. Co to jest i czym może być to spowodowane? Czy rozwiązaniem może okazać się któreś z działań serwisu klimatyzacji, tzn. oczyszczanie, ozonowanie lub odgrzybianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #1457 Napisano 15 Czerwca 2015 Witajcie, ostatnio spotkałem się kilka razy z nietypową sytuacją jeśli chodzi o klimatyzację.Przy uruchomieniu klimy (podczas jazdy) ze środkowych, przednich kratek czasami zaczyna wydobywać się tak jakby biała para (wodna?)/bezwonny dym. Kratki po tym są lekko wilgotne. Nie zauważyłem zasady, dzieje się tak raz na kilka razy uruchomienia klimy. Co to jest i czym może być to spowodowane? Czy rozwiązaniem może okazać się któreś z działań serwisu klimatyzacji, tzn. oczyszczanie, ozonowanie lub odgrzybianie? Mi to bardziej na jakąś nieszczelność wygląda. Jak miałem serwis klimy (co prawda w Jumperze służbowym) to nic takiego mi się nie działo a miałem dobijanie + ozonowanie + odgrzybianie itp. i jedyne co po tym było to niefajny zapach ozonu przez pierwsze 2-3 godziny pracy. A z tego co mówisz to tak jakby Ci puszczało środek do obiegu i skraplał by się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekuser Zgłoś #1458 Napisano 15 Czerwca 2015 OK, dzięki za odpowiedź. W takim razie zdecyduje się pewnie na serwis klimatyzacji. Gdyby ktoś jeszcze miał podobny (zdiagnozowany) przypadek to proszę o informacje P.S. Średnio co jaki czas wg Was wskazany jest serwis klimatyzacji (ozonowanie, dobijanie itd.) oraz wymiana filtra pyłkowego/kabinowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1459 Napisano 15 Czerwca 2015 Filtry wymieniał bym co roku koszt niewielki a zdrowie ma się jedno. Myślę że odgrzybianie też jest tanie i co roku obowiązkowo bym to robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #1460 Napisano 15 Czerwca 2015 Witam. Miałem pustą klime bo musiałem rozszczelnić do wyciągnięcia nagrzewnicy. Postanowiłem napełnić. Serwisanci co mi napełniali robili to manualnie, bez całej tej stacji dokującej Gaz, olej. Klima chłodzi ale rewelacji nie ma. Z kratki wieje 9 stopni. Przy spuszczaniu klimy w powietrze gaz był bez wonny ale ten olej co był razem z gazem strasznie śmierdzi. W aucie właśnie mam teraz taki zapach jak tego oleju. Czy podczas napełniania powinni mi dobić olej bo nabili mi sam gaz. Czy wogole gaz ma jakiś zapach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach