Skocz do zawartości
ewcar49

Wysoka temp oleju VR6

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam taki o to problem: Po uszczelnieniu miski olejowej ( nowa uszczelka plus uszczelka w plynie DIRKO) oraz wymianie oleju na Mobil1 10w40 2100s + filtr mann zwariował mi chyba czujnik od temp oleju. Wczesniej jak jezdziłem na motulu i z miski lalo sie jak z wiadra pokazywal do 105* C Max a teraz poniżej 100 *C nie schodzi a średnio trzyma 105-112*C. A w powrocie dzisiaj z Wwa na garwolinskiej jak depnelem do 170 to nawet 114*C. Co może być przyczyna? Temperatura płynu chłodniczego to 85-92 do poki wiatraki sie nie włacza. Może chłodniczka oleju sie zapchała ? Albo mfa zwariowalo bo ostatnio kilka razy akumulator wyciagalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a teraz poniżej 100 *C

Stwierdzam ze w normie na rozgrznym silniku.

jak depnelem do 170 to nawet 114*C

Tym bardziej okey.

Może chłodniczka oleju sie zapchała ?

To by wtedy raczej filtr omijało...mało realne.

Albo mfa zwariowalo bo ostatnio kilka razy akumulator wyciagalem

Kręcenie kluczykiem daje ten sam efekt...

Wg mnie wszystko w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem też jest wszystko w normie. Temperaturę oleju możesz lekko obniżyć innym (lepszym) olejem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem chyba rozwiazany :), pękł kruciec do chłodniczki oleju z tej długiej rury idacej od termostatu do bloku silnika i kawałek utkna w gumowej rurce. Zrobiłem na to dobry patent. A mianowicie wyciełem z kawałka metalowej rurki taki niby łuk, nastepnie przewierciłem to i wbiłem na sile cienką rurke która nastepnie obpsawałem do okola z góry i dolu migomatem. Nastepnie rozwierciłem delikatnie ta gruba rure z abs i wcisnełem koniec cienkej rurki wraz z tym metalowym kolnieżem. Miedzy to poszło jescze DIRKO. Wszystko dla lepszego efektu przycisnelem dwoma skrecanymi opaskami. Do sedna sprawy, wyplukalem uklad zalewajac kilka razy wode, odpalajac zeby chwile pochodzil tak z 2 minuty na 2000obr i wypuszczajac ja po chwili z obiegu. Teraz przy jezdzie np 100km/h przez 5km pokazywal 92*C przy bucie do 150-180 pokazywal 98. Mysle ze sie naprawilo ale zobaczymy podczas dalszej jazdy. I dzieki ze uspokoilscie mnie bo jak sie nie poprawi to nie bede tak panikowal ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mógłbyś napisać gdzie jest chłodnica oleju w VR6?

 

Też mam problem, że temperatura nie spada poniżej 97'C, a w trasie dochodzi do 115'C. Kilka osób na forum Golfa pisało, że to norma w tych silnikach, ale ja pamiętam, że po zakupie temperatura oleju rzadko przekraczała 95'C więc trochę się zastanawiam.

 

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Teraz wiem czego szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w VR6 zawsze temperatura oleju byłą w tych granicach, zazwyczaj wszyscy twierdzili że to norma więc się tym nie przejmowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności