leadus Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2012 Witam panowie , znowu zwracam się z prośbą do Was bo na forum golfa brak odpowiedzi , heh Nie dawno zakupiłem Passata B3 Vr6 rok 92 full wypas bez skóry , oczywiście buda lekko stargana rudą Zrobiłem swap do Golfa mk2 , całą instalacja jest ułożona w golfie , kompletnie cała. I teraz tak w pasku był założony alaram Votexa , wywaliłem go i auto nie odpala ;/ doszłem już do tego że ze stacyjki nie daje plus na przekaźnik w momencie przełączenia kluczyka na odpalanie. Kabel sobie wisi , schemat leży obok , sprawdziłem piny 01 , 02 , 03 , 04 w kostce H1 i nic , wg schematu powinien być pin 01 , podłączam i auto kręci i na tym koniec ;/ nie odpala ehhhh Dodam że jak podrzucę plus z ako na rozrusznik to pali od strzała Tak samo jak otworzę przekaźnik i przesunę tą blaszkę i wtedy odpala. Druga sprawa to taka że światła palą się non stop dopóki nie odłącze ako . Trzecia sprawa kontrolki kierunków nie działają Czwarta sprawa zegarki w liczniku się podświetlają ale sam licznik już nie. Liczę na Waszą pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2012 to nikt już nie pomoże ? ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewcar49 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2012 ja Ci moge powiedziec ze od wiazki z licznika powinna byc dodatkowa kostka na dwa piny, odnajdz druga o takim samym kolorze i kolorze kabli. Kontrolki kierunkow wtedy powroca, sam z tym walczylem u siebie w b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2012 właśnie nie widzę nigdzie tej drugiej żeby to połączyć ;/ mam schemat instalacji i czytałem że w kostke A1 i A2 się w piny i wtedy działają tylko chciałbym uzyskać odpowiedzi na resztę pytań a zwłaszcza na temat świateł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2012 panowie 3 zdjęcie i kilka kostek i chciałbym się dowiedzieć gdzie je podpiąć i czy w ogóle mają być podpięte gdziekolwiek jedna kostka znowu nie pasuje kolorami kabli do siebie i nie wiem czy tak jest poprawnie dodatkowo szukam i nie mogę nigdzie znaleść opisu kabli tylnych lamp , czyli który kolor od której żaróweczki ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2012 Czy ten pasek miał automatyczn skrzynię? Czy alarm był wpięty kostkami w instalację czy było coś cięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2012 ma nadal automata i był alarm Votex ale nie ori tylko dokładany i było na pewno coś cięte między innymi gruby kabel idący od stacyjjki - gdzieś tam sobie który miał za zadanie dać prąd na rozrusznik jak chcieliśmy sobie odpalić autko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #8 Napisano 27 Marca 2012 Druga sprawa to taka że światła palą się non stop dopóki nie odłącze ako . nie ma jakichś przekaźników dokładanych w instalacji?? Trzecia sprawa kontrolki kierunków nie działająCzwarta sprawa zegarki w liczniku się podświetlają ale sam licznik już nie. czy schemat kostki licznika w golfie i passacie jest taki sam?? czy są to takie same kostki?? dodatkowo szukam i nie mogę nigdzie znaleść opisu kabli tylnych lamp , czyli który kolor od której żaróweczki ;P słabo szukasz prawa lampa: kierunek - czarno/zielony pozycyjne - szaro/czerwony stop - czarno/czerwony wsteczny - czarno/niebieski lewa lampa: kierunek - czarno/biały pozycyjne - szaro/czarny wsteczny, stop jak w prawej. przeciwmgielne - to co Ci zostanie, bo jakoś mi się już przeglądać schematów nie chce brązowy to oczywiście masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2012 (edytowane) wychodzi na to że najlepszym szukaczem nie jestem hehe jeszcze tylko opis kabelków z mk2 i mogę scalić te 2 instalację w jedno jeszcze jedno w bagażniku zostały mi 3 kostki , jedna z nich to na pewno istalacja klapy , druga lamp a trzecia nie wiem czego ( ta trzecia ma 2 rzędy pinów bodajże po 6 albo 7 na jedną stronę ) i dodam jeszcze że pasek miał hak zapomniałem dopisać że kontrolki już działają i była do nich osobna kostka osobne przekaźniki mam 3 szt , jeden od odpalania , drugi od abs , trzeci nie wiem od czego ale wyglądają na ori a nie dokładane przez kogoś aaaa i przegapiłem chyba ważną informację tylne światełka gaszą się po wyłączeniu włącznikiem , zapalają po włączeniu , kierunki też działają dobrze przód i tył , tylko te krótkie z przodu i nie wiem jak postojówki bo nie sprawdzałem jeszcze Edytowane 27 Marca 2012 przez leadus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2012 Co do odpalania - wydaje mi się że problemem nie jest alarm tylko niepodłączony czujnik w skrzyni który blokuje starter. To chyba jedyna wskazówka jaką można dać, bo skoro wiązki były cięte to tylko Ty możesz stwierdzić które. Powiedz jeszcze czy zapalają się kontrolki na zegarach przy włączeniu zapłonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2012 zapalają się , wszystko działa normalnie , autko odpala ale na krótko czyli starter musi być podłączony , aktualnie mam zrobione na guziczek (pociągnięte 2 przewody od przekaźnika do przycisku) i nie ma z tym problemu. dzisiaj skończyłem podłączać lampy został mi sam wsteczny ale brakuje mi kabelka wg rozpiski zrobiłem ale czarno/niebieskiego nie mam w wiązce no i chyba nawet przednie lampy powróciły do działających poprawnie , ale to potwierdzę jak autko wróci ze spawania wydechu brakuje jeszcze podświetlania licznika (zegarki się podświetlają) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #12 Napisano 28 Marca 2012 a więc potwierdzam poprawne działanie przednich lamp ;P jak ktoś ma pod ręką opis wtyczki od świateł przednich ( ta 4 pinowa) było by miło jak by podrzucił został problem podświetlania licznika , zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 28 Marca 2012 (edytowane) dzisiaj skończyłem podłączać lampy został mi sam wsteczny ale brakuje mi kabelka wg rozpiski zrobiłem ale czarno/niebieskiego nie mam w wiązce a czarny może jest?? jeśli jest to może być czarny z tego co pamiętam. brakuje jeszcze podświetlania licznika (zegarki się podświetlają) żaroweczki podmień na początek. a potem taśmę co zasilanie żarówek idzie w liczniku. zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ? powinien jak ktoś ma pod ręką opis wtyczki od świateł przednich ( ta 4 pinowa) było by miło jak by podrzucił prawa: biały - długie żółty - krótkie brązowy - masa szaro/czerwony(chyba) - postój lewa: biało/czarny - długie żółto/czarny - krótkie brązowy - masa szaro/czarny (chyba) - postój EDIT: jak będziesz dopasowywał przewody do wtyczek to może załóż przekaźniki: http://forum.vw-passat.pl/threads/4294-slabe-swiatla-nowa-solucja-na-przekazniki chyba że w nocy nie planujesz jeździć.. Edytowane 28 Marca 2012 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #14 Napisano 28 Marca 2012 a nie ma ori przekaźników w skrzynce ?? ja będę miał podpięte pod instalację zestaw xenonów a z czasem zastąpie go bixenonem wyciągnę jutro żaróweczki i sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #15 Napisano 28 Marca 2012 a nie ma ori przekaźników w skrzynce ?? a nie ma.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 28 Marca 2012 został problem podświetlania licznika , zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ? No powinien.... ...to może warto zajrzeć do żarówek...tylko nie szukaj ich pod zegarami bo są nad...zegary sa naświetlane a nie podświetlane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #17 Napisano 28 Marca 2012 gdzie są to wiem doskonale aż dziwne że nie ma przekaźników , mam nadzieję że pod xenony nie będą potrzebne bo ogólnie światełko z żarnika 6000K jest ładne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 28 Marca 2012 aż dziwne że nie ma przekaźników , mam nadzieję że pod xenony nie będą potrzebne Raczej będą ,przetwornice maja wymagania względem voltów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #19 Napisano 28 Marca 2012 aż dziwne że nie ma przekaźników a w golfie miałeś w skrzynce przekaźniki od świateł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewcar49 Zgłoś #20 Napisano 28 Marca 2012 6000k jest juz dosyc niebieskim światłem, ja bym polecal 4300k-5000k najbarziej biale jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach