Skocz do zawartości
leadus

Passat B3 VR6 -> Golf Mk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie , znowu zwracam się z prośbą do Was bo na forum golfa brak odpowiedzi , heh

 

Nie dawno zakupiłem Passata B3 Vr6 ;) rok 92 full wypas bez skóry , oczywiście buda lekko stargana rudą

Zrobiłem swap do Golfa mk2 , całą instalacja jest ułożona w golfie , kompletnie cała.

 

I teraz tak w pasku był założony alaram Votexa , wywaliłem go i auto nie odpala ;/ doszłem już do tego że ze stacyjki nie daje plus na przekaźnik w momencie przełączenia kluczyka na odpalanie.

 

Kabel sobie wisi , schemat leży obok , sprawdziłem piny 01 , 02 , 03 , 04 w kostce H1 i nic , wg schematu powinien być pin 01 , podłączam i auto kręci i na tym koniec ;/ nie odpala ehhhh

Dodam że jak podrzucę plus z ako na rozrusznik to pali od strzała

Tak samo jak otworzę przekaźnik i przesunę tą blaszkę i wtedy odpala.

 

Druga sprawa to taka że światła palą się non stop dopóki nie odłącze ako .

Trzecia sprawa kontrolki kierunków nie działają

Czwarta sprawa zegarki w liczniku się podświetlają ale sam licznik już nie.

 

 

Liczę na Waszą pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nikt już nie pomoże ? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja Ci moge powiedziec ze od wiazki z licznika powinna byc dodatkowa kostka na dwa piny, odnajdz druga o takim samym kolorze i kolorze kabli. Kontrolki kierunkow wtedy powroca, sam z tym walczylem u siebie w b4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie widzę nigdzie tej drugiej żeby to połączyć ;/ mam schemat instalacji i czytałem że w kostke A1 i A2 się w piny i wtedy działają ;)

 

tylko chciałbym uzyskać odpowiedzi na resztę pytań a zwłaszcza na temat świateł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie 3 zdjęcie i kilka kostek i chciałbym się dowiedzieć gdzie je podpiąć i czy w ogóle mają być podpięte gdziekolwiek ;)

jedna kostka znowu nie pasuje kolorami kabli do siebie i nie wiem czy tak jest poprawnie

 

 

dsc00868bu.jpg

dsc00867dz.jpg

dsc00866dx.jpg

 

dodatkowo szukam i nie mogę nigdzie znaleść opisu kabli tylnych lamp , czyli który kolor od której żaróweczki ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten pasek miał automatyczn skrzynię?

Czy alarm był wpięty kostkami w instalację czy było coś cięte?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma nadal automata i był alarm Votex ale nie ori tylko dokładany i było na pewno coś cięte między innymi gruby kabel idący od stacyjjki - gdzieś tam sobie który miał za zadanie dać prąd na rozrusznik jak chcieliśmy sobie odpalić autko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Druga sprawa to taka że światła palą się non stop dopóki nie odłącze ako .

nie ma jakichś przekaźników dokładanych w instalacji??

Trzecia sprawa kontrolki kierunków nie działają

Czwarta sprawa zegarki w liczniku się podświetlają ale sam licznik już nie.

czy schemat kostki licznika w golfie i passacie jest taki sam?? czy są to takie same kostki??

dodatkowo szukam i nie mogę nigdzie znaleść opisu kabli tylnych lamp , czyli który kolor od której żaróweczki ;P

słabo szukasz ;)

prawa lampa:

kierunek - czarno/zielony

pozycyjne - szaro/czerwony

stop - czarno/czerwony

wsteczny - czarno/niebieski

 

lewa lampa:

kierunek - czarno/biały

pozycyjne - szaro/czarny

wsteczny, stop jak w prawej.

przeciwmgielne - to co Ci zostanie, bo jakoś mi się już przeglądać schematów nie chce

brązowy to oczywiście masa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na to że najlepszym szukaczem nie jestem hehe ;) jeszcze tylko opis kabelków z mk2 i mogę scalić te 2 instalację w jedno :D

jeszcze jedno ;) w bagażniku zostały mi 3 kostki , jedna z nich to na pewno istalacja klapy , druga lamp a trzecia nie wiem czego ( ta trzecia ma 2 rzędy pinów bodajże po 6 albo 7 na jedną stronę )

i dodam jeszcze że pasek miał hak

 

zapomniałem dopisać że kontrolki już działają i była do nich osobna kostka ;)

osobne przekaźniki mam 3 szt , jeden od odpalania , drugi od abs , trzeci nie wiem od czego ale wyglądają na ori a nie dokładane przez kogoś

 

 

aaaa i przegapiłem chyba ważną informację tylne światełka gaszą się po wyłączeniu włącznikiem , zapalają po włączeniu , kierunki też działają dobrze przód i tył , tylko te krótkie z przodu :( i nie wiem jak postojówki bo nie sprawdzałem jeszcze

Edytowane przez leadus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do odpalania - wydaje mi się że problemem nie jest alarm tylko niepodłączony czujnik w skrzyni który blokuje starter. To chyba jedyna wskazówka jaką można dać, bo skoro wiązki były cięte to tylko Ty możesz stwierdzić które. Powiedz jeszcze czy zapalają się kontrolki na zegarach przy włączeniu zapłonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapalają się , wszystko działa normalnie , autko odpala ale na krótko czyli starter musi być podłączony , aktualnie mam zrobione na guziczek (pociągnięte 2 przewody od przekaźnika do przycisku) i nie ma z tym problemu.

 

dzisiaj skończyłem podłączać lampy został mi sam wsteczny ale brakuje mi kabelka :o wg rozpiski zrobiłem ale czarno/niebieskiego nie mam w wiązce

no i chyba nawet przednie lampy powróciły do działających poprawnie , ale to potwierdzę jak autko wróci ze spawania wydechu ;)

 

brakuje jeszcze podświetlania licznika (zegarki się podświetlają)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc potwierdzam poprawne działanie przednich lamp ;P

jak ktoś ma pod ręką opis wtyczki od świateł przednich ( ta 4 pinowa) było by miło jak by podrzucił ;)

 

został problem podświetlania licznika , zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj skończyłem podłączać lampy został mi sam wsteczny ale brakuje mi kabelka :o wg rozpiski zrobiłem ale czarno/niebieskiego nie mam w wiązce

a czarny może jest?? jeśli jest to może być czarny z tego co pamiętam.

brakuje jeszcze podświetlania licznika (zegarki się podświetlają)

żaroweczki podmień na początek. a potem taśmę co zasilanie żarówek idzie w liczniku.

zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ?

powinien

jak ktoś ma pod ręką opis wtyczki od świateł przednich ( ta 4 pinowa) było by miło jak by podrzucił

prawa:

biały - długie

żółty - krótkie

brązowy - masa

szaro/czerwony(chyba) - postój

lewa:

biało/czarny - długie

żółto/czarny - krótkie

brązowy - masa

szaro/czarny (chyba) - postój

 

EDIT:

jak będziesz dopasowywał przewody do wtyczek to może załóż przekaźniki:

http://forum.vw-passat.pl/threads/4294-slabe-swiatla-nowa-solucja-na-przekazniki

chyba że w nocy nie planujesz jeździć..

Edytowane przez Qdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie ma ori przekaźników w skrzynce ??

 

ja będę miał podpięte pod instalację zestaw xenonów

a z czasem zastąpie go bixenonem

 

wyciągnę jutro żaróweczki i sprawdzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie ma ori przekaźników w skrzynce ??

a nie ma..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
został problem podświetlania licznika , zegarki jak się podświetlają to i powinien podświetlać się też cały licznik ?

No powinien....

...to może warto zajrzeć do żarówek...tylko nie szukaj ich pod zegarami bo są nad...zegary sa naświetlane a nie podświetlane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie są to wiem doskonale :)

 

aż dziwne że nie ma przekaźników , mam nadzieję że pod xenony nie będą potrzebne ;) bo ogólnie światełko z żarnika 6000K jest ładne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aż dziwne że nie ma przekaźników , mam nadzieję że pod xenony nie będą potrzebne

Raczej będą ,przetwornice maja wymagania względem voltów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aż dziwne że nie ma przekaźników

a w golfie miałeś w skrzynce przekaźniki od świateł?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6000k jest juz dosyc niebieskim światłem, ja bym polecal 4300k-5000k najbarziej biale jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności