pol7777 Zgłoś #21 Napisano 2 Kwietnia 2012 http://allegro.pl/torx-5-kantowy-przeplywomierz-vw-toyta-audi-1585-i2192482340.html taki nie pasuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #22 Napisano 2 Kwietnia 2012 O widzisz, a ja szukam i znaleźć nie mogę. Dzięki pol7777:super: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #23 Napisano 4 Kwietnia 2012 Daron trauma jakaś czy koniecznie chcesz pokazać jak to wszystkie rozumy pozjadałeś? Chyba miałeś odczynienia z przepływkami "made in china"... To klient decyduje co będzie robione w aucie, chce nowa przepławkę to ja kupuje i tyle jak nie to robisz odpowiednio moda i po problemie. p.s to po co w ogóle ci przepływka? przecież można ja wywalić całkowicie p.s2 mała rada - trochę mniej cwaniakowania a więcej skromności i pyskatych odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #24 Napisano 4 Kwietnia 2012 p.s2 mała rada - trochę mniej cwaniakowania a więcej skromności i pyskatych odpowiedz Nie ma sprawy Daron trauma jakaś czy koniecznie chcesz pokazać jak to wszystkie rozumy pozjadałeś? Wiem 1% tego co inni ale i to mi w zupełności wystarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #25 Napisano 16 Kwietnia 2012 Dareczek twoja wiedza jest calkiem spora ale jeszcze nie posegregowana... Ale dzięki pokorze możesz się coś więcej dowiedzieć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #26 Napisano 16 Kwietnia 2012 A ja się chciałem dowiedzieć jak powinien przebiegać prawidłowy tuning silnika........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #27 Napisano 11 Lipca 2012 Podnoszę temat! Pacjent: Passat B5, silnik AWX, seryjna turbina, wtryski AL, do tego FMIC Auto przed zmianą seryjnych wtrysków podobno miało 145KM, 350 Nm (miało zrobiony program). Po zmianie wtrysków nastąpiły "zmiany", które widzicie na powyższym zdjęciu. Następnie odbyła się korekta softu. Po korekcie softu oficjalnie stanęło na 173KM i 432Nm. Teraz pytanie: czy to jest w ogóle możliwe? Dodam tylko, że od czasu gdy auto miało 350 Nm, do momentu, gdy hamownia pokazała ich 416, nie zauważyłem różnicy w osiągach auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumianko Zgłoś #28 Napisano 12 Lipca 2012 nie napisałeś najważniejszej sprawy ze silnik jest wysterowany na ecu od ajm/atj 115km, problem tkwi w wystrojeniu pompek AL wartość momentu jak przy 230KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #29 Napisano 12 Lipca 2012 Znaczy się, hmm, tego momentu moim zdaniem nie ma, nie czuć go Auto musiałoby latać przy takich parametrach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumianko Zgłoś #30 Napisano 13 Lipca 2012 pewnie jest tak jak piszesz ale tak czy siak dostałeś pewnie gotowca pod 130KM i dlatego masz taki smieszny wykres. tak jak pisałem wcześniej, kłania się wyskalowanie w sofcie pompek AL i do tego napisanie programu odpowiedniego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach