Skocz do zawartości
kardynalski

Jak powinien wyglądać prawidłowo przeprowadzony chiptuning silnika diesla

Rekomendowane odpowiedzi

O widzisz, a ja szukam i znaleźć nie mogę. Dzięki pol7777:super:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron trauma jakaś czy koniecznie chcesz pokazać jak to wszystkie rozumy pozjadałeś?

Chyba miałeś odczynienia z przepływkami "made in china"...

To klient decyduje co będzie robione w aucie, chce nowa przepławkę to ja kupuje i tyle jak nie to robisz odpowiednio moda i po problemie.

 

p.s to po co w ogóle ci przepływka? przecież można ja wywalić całkowicie ;-)

 

p.s2 mała rada - trochę mniej cwaniakowania a więcej skromności i pyskatych odpowiedz ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
p.s2 mała rada - trochę mniej cwaniakowania a więcej skromności i pyskatych odpowiedz

 

Nie ma sprawy

 

Daron trauma jakaś czy koniecznie chcesz pokazać jak to wszystkie rozumy pozjadałeś?

 

Wiem 1% tego co inni ale i to mi w zupełności wystarcza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dareczek twoja wiedza jest calkiem spora ale jeszcze nie posegregowana... Ale dzięki pokorze możesz się coś więcej dowiedzieć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się chciałem dowiedzieć jak powinien przebiegać prawidłowy tuning silnika...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podnoszę temat!

Pacjent:

Passat B5, silnik AWX, seryjna turbina, wtryski AL, do tego FMIC

201207111012.th.jpg

Auto przed zmianą seryjnych wtrysków podobno miało 145KM, 350 Nm (miało zrobiony program).

Po zmianie wtrysków nastąpiły "zmiany", które widzicie na powyższym zdjęciu.

Następnie odbyła się korekta softu.

Po korekcie softu oficjalnie stanęło na 173KM i 432Nm.

Teraz pytanie: czy to jest w ogóle możliwe?

Dodam tylko, że od czasu gdy auto miało 350 Nm, do momentu, gdy hamownia pokazała ich 416, nie zauważyłem różnicy w osiągach auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie napisałeś najważniejszej sprawy ze silnik jest wysterowany na ecu od ajm/atj 115km,

 

problem tkwi w wystrojeniu pompek AL

 

wartość momentu jak przy 230KM :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy się, hmm, tego momentu moim zdaniem nie ma, nie czuć go :/

Auto musiałoby latać przy takich parametrach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie jest tak jak piszesz ale tak czy siak dostałeś pewnie gotowca pod 130KM i dlatego masz taki smieszny wykres.

 

tak jak pisałem wcześniej, kłania się wyskalowanie w sofcie pompek AL i do tego napisanie programu odpowiedniego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności