tomascor Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2012 Witam Jako że nie znalazłem konkretnych informacji zakładam temat i proszę was o pomoc : 1. Jak za pomocą VAG lub VCDS , sprawdzić sprawność przepustnicy ( czy zachowuje prawidłowe wartości i jakie powinny być ) 2. W jakie bloki należy wejść i na co zwrócić uwagę . Jak coś jeszcze wymyślę to dorzucę ... PS. Co do adaptacji przepustnicy , w końcu co wpisywać 060 czy 098 bo opinii tyle ile użytkowników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Co do adaptacji przepustnicy , w końcu co wpisywać 060 czy 098 bo opinii tyle ile użytkowników 098 - wpisujesz dla rocznika '97 z zielonym podświetleniem. 060 - od modelu '98 w góre - z niebieskim podświetleniem. Nie ma innej opcji ani opinii :fajny Tu masz o adaptacji VAG-COMem :bry2 Adaptacja Przepustnicy.doc Edytowane 4 Marca 2012 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) 098 - wpisujesz dla rocznika '97 z zielonym podświetleniem. 060 - od modelu '98 w góre - z niebieskim podświetleniem. Nie ma innej opcji ani opinii :fajny Tu masz o adaptacji VAG-COMem :bry2 No i kibel 060 nie działa tylko 098 ... Adaptacja poszła chyba ok bo niedomagania z przepustnicą zniknęły ( puki co ) Jedno co mnie zastanawia to fakt iż z zamieszczonych na forum informacji wynika że w bloku 003 ( 01 silnik ) powinno być tak poz.3 ( temp zasysanego powietrza w kolektorze ) poz. 4 ( temp cieczy chłodzącej ) ... A mi się wydaje że jest odwrotnie , bo niby z kąt na dolocie miało by być blisko 100st . Edytowane 4 Marca 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2012 No i kibel 060 nie działa tylko 098 ... Nie kibel - bo działa Czyli masz furę z końcówki '97 ale już z niebieskim podświetleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Jedno co mnie zastanawia to fakt iż z zamieszczonych na forum informacji wynika że w bloku 003 ( 01 silnik ) powinno być tak poz.3 ( temp zasysanego powietrza w kolektorze ) poz. 4 ( temp cieczy chłodzącej ) ... A mi się wydaje że jest odwrotnie , bo niby z kąt na dolocie miało by być blisko 100st . i masz racje to wycinek grupy 003 z pliku pomocy do twojego serownika silnika: 3,0,Idle Speed test 3,1,Engine speed,760-960 rpm 3,2,ECU Voltage,12-14.5 V 3,3,Coolant temp,80-105 deg C 3,4,Intake air temp,-45-108.5 deg C Label tez pokazuje że adaptacja u ciebie w grupie 098:jasne Edytowane 4 Marca 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2012 Ok , dzięki za podpowiedzi ... Jeszcze tylko jedno pytanie odnośnie zakresu pracy przepustnicy ( a może się mylę ) w vcds-e wyszło że na biegu jałowym kąt jest 3st natomiast wciśnięcie do deski 85.7st czy to jest normalne że nie otwiera się do 90st ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 4 Marca 2012 Tego to nie wiem :hmm Ale chyba powinno na 90 się otwierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #8 Napisano 4 Marca 2012 Danek , sprawdzałem właśnie wydruk z ETKI jaki dostałem w 2010r tu na forum i wynika że mam rok modelowy '99 ( wyprodukowany w 98 a wyposażony jak 99 ) , możliwe że w auta na Francję szły sterowniki jak do 97?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 4 Marca 2012 No właśnie to dziwne, ze skoro masz niby '99 to jeszcze jako grupa 098 to poszło. A co i gdzie wkładali - pojęcia nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Mniejsza o to grunt że zadziałało dzięki za pomoc i zainteresowanie Widzę że masz ADr-a z alu kolektorem czym poza tym one się rużnia ?? Edytowane 4 Marca 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #11 Napisano 6 Marca 2012 Tego to nie wiem Ale chyba powinno na 90 się otwierać. U mnie na 2 sprawdzonych przepustnicach maksymalne otwarcie mam na 87 stopni. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 6 Marca 2012 w vcds-e wyszło że na biegu jałowym kąt jest 3st natomiast wciśnięcie do deski 85.7st czy to jest normalne że nie otwiera się do 90st ??Wszystko gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach