Skocz do zawartości
karamba_100

DSG Problem w czujnikiem szbkości w skrzyni

Rekomendowane odpowiedzi

witam, oddałem do majstra, stwierdził lekkie skrzywienie plus obydwa przeguby zewnętrzne, wymienione i ośki naprostowane, stwierdził jeszcze poduszka pod silnikiem, tego narazie nie robiłem bo już mnie ostro skasował i nie wiem ale chyba to niema z tym nic wspólnego (bujaniem na boki ) .

Teraz to powiem szczerze zgłupiałem bo nic się nie poprawiło a problem dalej jest.

Jestem ostro wkurzony, bo niewiem co dalej robić.

Dwumasa raczej odpada bo nic na luzie nie buja i nic nie hałasuje, chodzi mi jeszcze po głowie to poduszka pod silnikiem

 

 

 

 

 

to że zgasł mogło wyniknąć z sterownik skrzyni. ja moim jeżdżę już 3 lata i zdarzyło mi sie tak 2 razy. czasami zaworek w sterowniku skrzyni się przytnie czy źle poda ciśnienie oleju, autko ci wysprzęgli a ty masz hamulec w podłodze i zgaśnie. podobno te skrzynie po pewnym przebiegu mają swoje bogate życie wewnętrzne:) dopóki nie szarpie ci przy zmianie biegów i nie czujesz szarpań podczas redukowania biegów to się skrzynią nie przejmuj. jedynie wymiana oleju co 60 tyś km. ... A wracając do półosi: wyboczone = krzywe:) od uszkodzonego przegubu teoretycznie mogą się lekko wygiąć, chociaż nie powinny. i pomimo masz nowe przeguby to półosie będą cie bujać. to są tylko moje domniemania. więcej propozycji nie przychodzi mi do głowy:/ daj znać jak uda ci się rozwiązać ten problem.

 

acha przypomniało mi się coś odnośnie dwumasy. jak masz autko na postoju to buja?? spróbuj zrobić taki mały eksperyment. stań autem na płaskiej powierzchni (tzn. żeby nie było ani pod górkę ani z górki) daj na P albo na N i niech sobie chodzi a ty spróbuj wyczuć czy coś buja.potem zrób to samo ale pojedz gdzies na wzniesienie. objaw dwumasy to własnie bujanie w przód i tył podczas wolnych obrotów na wzniesieniu. tak sie kiedys dowiedziałem jak ja podjezewalem dwumase.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz mam wszystko jasne, odpowiedz jest prosta. nie kupujcie tanich zamiennikow, tylko oryginal albo regeneracja oryginalow. tylko stracicie pieniadze czas i i NERWY.

ja by co moge polecic warsztat , naPriv

pozdrawiam

K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to tanio. nie znam firmy. ale słyszałem że jeśli chodzi o przeguby to lepiej oryginały lub regeneracja oryginałów bo zamienniki są kiepskie i za rok możesz znów je wymieniać. ja wymieniałem ten od strony skrzyni czyli po stronie kierowcy.

 

a nie mówiłem:) ciesze sie ze juz jest ok!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności