Skocz do zawartości
Kowal44

Materac ortopedyczny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono!

Koledzy, mam problemy z bólem pleców, męczę się już jakieś 10 lat, zdążyłem się przyzwyczaić, ale ostatnio naparza coraz mocniej. :kwasny Najgorzej jak rano wstanę, więc doszedłem do wniosku, że potrzebuje jakiegoś konkretnego materaca? Tylko jaki, nie znam się na tym kompletnie, więc proszę o jakiekolwiek opinie w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche za mlody jestes na schorzenia kregoslupa - chyba ze od 14 roku zycia tyrales na budowie.

Przede wszystkim idz do lekarza, zeby wiedziec skad ten bol. I kup sobie dobry materac i poduszke - niestety za takie trzeba bulnac przynajmniej patola.

 

PS. mowa o zwyklym, a nie ortopedycznym materacu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Troche za mlody jestes na schorzenia kregoslupa

 

w obecnych czasach staje się to już normą, dwoje moich znajomych w wieku 20-24 lata miało już przeprowadzane operacje na kręgosłupie, wycinane były potocznie zwane dyski. Żadne z nich nie pracował ciężko fizycznie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja szybko urosłem, mam 190 wzrostu, co na pewno nie sprzyja, lekarz stwierdził, że mam bóle przeciążeniowe, robię fizycznie, dziennie się nadźwigam, staram się na prostych plecach, ale nie zawsze się udaje.

niestety za takie trzeba bulnac przynajmniej patola

jestem wstanie wybulić patola czy trochę więcej, choćby tylko po to, żeby rano nie wstawać jak stary dziad :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach