kaszanka Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2012 Zwykły licznik bez obrotomierza. Interesuje mnie mocowanie od strony kabiny bo jakieś 4 lata temu mi wyskoczyła i mechanik jakoś tak ją wcisnął z pomocą swojego kolegi grzebiącego coś od strony maski. Teraz wiecznie nie mają czasu a ja samochodu zostawiać im na cały dzień nie chcę - może uda się to samemu zrobić. Nie wiem czy wyskoczyła czy jest urwana. Chcę tylko sam sprawdzić od strony kabiny ale nie wiem jak tam się dostać do tego gniazdka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2012 Linka tj końcówka linki wchodzi w kołnierz przy zegarach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2012 Chcę tylko sam sprawdzić od strony kabiny ale nie wiem jak tam się dostać do tego gniazdka. De,omtujesz osłone zegarów-ramkę, u góry dwie sruby na dole wciski (ostroznie bo sie urywajazaczepy. Potem albo demontujesz lewą kratke -wyjmujesz przełaczniki i odłaczasz je, potem za kratką jest wkret (sakma kratke tez idzie wyjać ale jeśli byla nieskażona wyjmowaniem to lepiej pobawić sie perzez kratke z wkrętem, i wysuwamy cała obudowe kratki z ramka na przełaczniki... ...lub odkrecamy zegary jak sie okaże że nasza ręka nie zmieści sie przez wymontowana kratke nawiewu... odkrecamy cztery sruby zegarów i warto odkręcić pancerz linki na skrzyni i dopiero wyciagamy zegary reszta to tylko wypiecie plastku pancerza linki z zegarów lub jej zapiecie przed wcześniejszym poprawieniem samego rdzenia linki majac odkręoną linke na skrzyni to rdzeń zawsze wsówamy wiecej w strone zegarów..jest on o przekroju kwadratowym zatem trzeba nim pokrecic leweo prawo aby wszedł w zegary... Sorry za błędy i polskie znaki ale pisałem "jednym tchem" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2012 odkrecamy cztery sruby zegarów a nie dwie?? Sorry za błędy i polskie znaki ale pisałem "jednym tchem" miałem komentować że albo na szybko albo się przelało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 24 Lutego 2012 a nie dwie? No może... ...faktycznie dwie... wieki temu tam zaglądałem.... miałem komentować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #6 Napisano 29 Lutego 2012 (edytowane) Dzięki, zrobione. Pierwszą czarną osłonę (2 śruby od góry) i drugą plastykową osłonę licznika (2 malutkie śrubki po bokach) to wyjmowałem wielokrotnie z powodu wymiany żarówek. Nie wiedziałem czy trzeba wyjmować sam licznik (2 śruby + wtyczka zasilania) czy da się bez tego - tylko o to mi chodziło. Trzeba było bo były cyrki z nową linką. Stara oryginalna oczywiście zerwana. Wyjąłem i pojechałem do sklepu kupiłem najtańszą polską za 30zł (Linex) no i montuję a tam nijak nie wchodzi w gniazdko licznika. Okazało się, że zrobiona "na oko" bo zamiast wchodzić 5 cm (czy ile tam dokładnie jest) da się ją włożyć na 1 cm - ewidentnie za gruba. Ewentualnie na tzw. "chama" i po zeszlifowaniu może by weszła ale nie będę partyzantki odwalał. Kwadratowa końcówka w ogóle nie spasowana z kwadratowym otworem w liczniku (stara linka wchodziła jak w masełko). No to do sklepu i wymiana na droższą włoską za 45 zł (Telco). Tym razem przymierzyłem w sklepie z licznikiem w ręku żeby nie jeździć w kółko - idealne spasowanie. Wszystko działa jak należy. A tak przy okazji to gdzie button DZIĘKUJĘ? Bo tu kolega lebow się rozpisał i wypadałoby podziękować Edytowane 29 Lutego 2012 przez kaszanka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #7 Napisano 29 Lutego 2012 A tak przy okazji to gdzie button DZIĘKUJĘ? nie ma. ale Włodek też się cieszy z dobrego słowa zresztą, chyba jak każdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #8 Napisano 29 Lutego 2012 Dzięki, zrobione. Pierwszą czarną osłonę (2 śruby od góry) i drugą plastykową osłonę licznika ... Ale po co zdejmowałeś zegary? Od strony silnika do linki prędkościomierza jest coś w rodzaju lejka, w który należy wcelować linkę i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #9 Napisano 29 Lutego 2012 Ale po co zdejmowałeś zegary? Od strony silnika do linki prędkościomierza jest coś w rodzaju lejka, w który należy wcelować linkę i działa. teraz to mówisz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #10 Napisano 29 Lutego 2012 Za późno wpadłem na wątek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach