Rosa Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2012 wymieniał ktoś może uszczelniacz pomiędzy półosią od strony kierowcy a skrzynią biegów TIPTRONIC ? Mam w tym miejscu wyciek oleju ze skrzyni ... udało mi się dowiedzieć , że można to zrobic bez wyjmowania skrzyni i jej rozbierania , czyli , że sam mogę zrobić .. Potrzebowałbym Waszej pomocy i wskazówek jak się zabrać do tego. Na pewno trzeba zdjąć koło i półoś odkrecić od skrzyni (8 śrub) Co dalej .. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2012 Nie wiem czy sie da bez wyjmowania. Musisz miec kanal zeby wyjac flansze do ktorej przykrecona masz pol oś. I nie jestem tez pewien czy jak wyjmiesz ta flansze nie posypie sie zaraz mechanizm roznicowy. W passacie co prawda tego nie robilem bo te uszczelnienia ciekna bardzo rzadko ale we francuzach wyjmuje sie to bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2012 no widzisz a jednak cieknie skubaństwo i to sporo , co raz więcej więc trzeba się za to zabrać. A rozmawiałem z kolesiem przez telefon , który się zajmuje automatami i mówi , że da się bez wyjmowania .. ale jak to jest sporo (specjalistycznej roboty) to sobie odpuszczę. Myślałem , że wystarczy odkręcić półoś i potem może z 2-3 śrubki żeby się tam dostać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lingerin Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) Witajcie, Mam podobny problem tylko u mnie cieknie coś nad skrzynią biegów. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym (coraz gorzej wchodził - rozsypał się koszt biegu wstecznego) Wymieniłem wszystko w ASB Palka w Mysłowicach - NIE POLECAM!, dali mi gwarancję 6miesięcy (na ten kosz DG, uszczelki, regenerowany konwerter, nowa pompa oleju, +olej, filtr uszczelki) od kiedy odebrałem auto kapie mi coś spod osłony (na samym środku) taki jasno zółty olej, gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią. Bylem oczywiście w tym serwisie, ale powiedzieli iż to nie kapie nie ze skrzyni tylko z nad skrzyni (ect. - jak w każdym 1.9 tdi koło EGr i pod nim mam trochę syfu z oleju) według nich kapie z maglownicy (od miesiąca stan taki sam nawet nie drgnie) i proponują mi wyjęcie skrzyni za 600zł. Na dowód tego że w skrzyni jest olej, odkręcili na chwilkę korek spustowy i wyleciał oczywiście olej (ale z tego co mi wiadomo sprawdza się to w temp 30 stopni a nie jak auto 5 minut wcześniej przejechało 100km autostradą) - ciśnienie chyba zawsze wypcha olej? Mam do Was pytanie skąd może cieknąć? Skrzynia cała zawalona jest tym olejem, czy na łączeniu silnika i skrzyni może cieknąć? (wiem że konwerter ma własny odpływ na dole i jakby on się uszkodził to tamtędy by ciekło). Z której strony jest chłodnica oleju od skrzyni? to element integralny ze skrzynia? czy gdzieś osobno? Nie wiem co robić czy jechać do tych pajaców (notabene polecanych przez wszystkich w okolicy? Choć myślę że i tak skasują mnie 600zł bo na warsztat wchodzić nie można więc do winy się na pewno nie będą chcieli przyznać. a nie chce dopuścić do sytuacji że rozwalę całą skrzynię (choć niby laweta jest na ich koszt). Wybieram sie za tydzień w trasę 4tyś km i po-prostu nie wiem co już robić. Wszystkie warsztaty w okolicy mówią że to ze skrzyni cieknie, może podjechać do rzeczoznawczy żeby mi to opisał na papierze? Proszę o pomoc Edytowane 30 Maja 2012 przez lingerin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #5 Napisano 30 Maja 2012 Jakiego koloru masz olej w skrzyni? Nie jest przypadkiem czerwony? Może cieknie ci płyn hamulcowy? nie robiles ostatnip cos z hamulcami - zmiana klockow itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lingerin Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2012 Witaj, W skrzyni mam olej ESSO Lt 7114 (czy podobne oznaczenie) mam go w garażu - jest właśnie taki lekko żółty, Hamulce nie ruszane od roku, nie ma z nimi problemu. We wspomaganiu mam zielonkawy, wiec to raczej na pewno ze skrzyni, tylko jak to wytłumaczyć tym z serwisu ASB skoro ewidentnie nie chce im się nic robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekkecaj Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2014 Witam, czy potrafi ktoś odpowiedzieć na pierwsze pytanie z wątku? Obecnie posiadam problem z wyciągnięciem starego uszczelniacza. Czy zna ktoś sposób, bądź schemat w jaki sposób najłatwiej podmienić uszczelniacz od strony kierowcy? Opisy, bądź zdjęcia mile widziane, ponieważ auto stoi obecnie na kołkach i nie wiemy jak dalej ruszyć z naprawą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach