Skocz do zawartości
wolf13

Mrugające światła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem, że po odpaleniu dopóki się nie zagrzeje mrugają światła, zegary i gdy ustosunkują się obroty trochę powyżej 900obr/min również falują. Może też to ma związek, że jak zgasiłem światła to obroty nie falowały ale zegary nadal tylko, że lżej. Jak zapale światła jest większe obciążenie i wszystko mruga. Jaki może być tego powód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alternator jest tu chyba winien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak to mogę sprawdzić i co dokładniej? Czytałem, że to może być regulator napięcia. Tylko myślę, gdyby byłby to alternator to niezależnie czy ciepły czy zimny to światła by mrugały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedź do elektromechanika i niech sprawdzą czy regulator napięcia, szczotki czy cały alternator jest winny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie powodem mrugania był zaśniedziały przewód + przy alternatorze, ale mnie nie falowały obroty itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To alternator może być jedyną przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego przyczyna jest ladowanie.sprawdz polaczenia klem i kabli przy alternatoze,wszystkie miejsca styku powinny byc czyste.jesli wszystko jest ok to zmierz ladowanie zwykly multimetr ci wystarczy do tego,ladowanie powinno byc w miare rowne w wysokosci ok.13.4 13.8.jezeli wartosci sa nizsze to maga wystepowac takie objawy tym bardziej ze faluja ci obroty.moze byc padniety szczotkotrzymacz czyli rowniez regulator i dlatego tak sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy tych temp załączają się świece żarowe płynu chłodniczego i dlatego czasami tak mrugają światła np. mijania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ładowanie alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładownie wynosi 14.4v koleś sprawdzał i mówił, że jest bardzo dobre. Styki przy aku są wyczyszczone. Obroty falują jak samochód jest zimny i pod średnim obciążeniem. Te falowanie nie występuje zawsze np. przy większych mrozach. Po przejechaniu i rozgrzaniu wszystko wraca do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności