ChRzAnIu Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2012 Niewiem skąd Ty wziołeś tego Magika tunera mechanika ( moze i w wolnej chwili Ginekologa ) bo ten silnik w serii ma 130 a duzo egzemplarzy na hamowni pokazuje od 130 do 145 a po dobrym i spokojnym Programie do 165-175KM tak delikatnie, a ten magik twoj zrobil ci 140 na dziwnej mapie z 101KM , eh a pozniej człowiek kupuje auta od ludzi po tuningu magikow .... ps. jak ci za duzo Pali to kup sobie LUPO 3L i ciesz sie autem- bo nawet twoje spalanie w serii przed Chipem nie jest duze !! a Ty wbiles sie do Magika i rześta zrobili niezła kupe pozdrawiam PS2. dobra rada - jedz do http://www.dynosoft.pl/kontakt.html i wsadz oryginalny program lub wgraj Wirusa w tej fimie bo masz zaledwi 25km do przejechania a wtedy zobaczysz jakie auto bedzie zrywne i przede wszystkim bedzie ZDIAGNOZOWANE ORAZ ZROBIONE U PROFESJONALISTY .... a twoj silnik wtedy bedzie ci słuzyl długo i zyczliwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2012 Chrzaniu, koledze w temcie polecasz profi Dynosoft w Katowicach, czyżby nie jesteś zadowlony z obecnego programu w AFNie (golf II)? :mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #23 Napisano 5 Lutego 2012 Tak przy okazji tematu muszę Was zapytać czy pompo-wtryski o oznaczeniu AJ są również montowane w silnikach typu AVF ? Męczyłem mechanika dla czego właśnie zastosował ową mapę i stwierdził że wsadził właśnie taką po to aby dobrze nimi wysterować... Ile w tym może być prawdy? Jutro znów auto zawiozę i każę wgrać oryginalną mapę do 130KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2012 073AJ były montowane w 101KM AVB. wysterować :fajny...wystarczy kilka zmian w oprogramowaniu żeby zaadaptować pompowtryski z innego modelu, niestety jak się wgrywa co popadnie to tak się to kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) I tu by się to chociaż zgadzało,już wiemy czemu wgrał soft pod 101KM. Czyli na sofcie od 130KM jak być powinno to będzie chodzić czy nie? A może od razu zainwestować trzeba w bardziej wydajne pompki? Nie chciałem a mam niby wyścigówkę, która nawet nie chce jeżdzić... Edytowane 5 Lutego 2012 przez maszmol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2012 Nie będzie to poprawnie współpracować na ori sofcie, trzeba to zaadaptować. A co się stało z seryjnymi pompkami??fabrycznie były montowane sporo wydajniejsze, możliwe,że nawet AL'ki. AJ wystarczają do ok. 155-165KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2012 Autem jeżdżę dopiero 3 miesiące i nie znam jego wcześniejszej historii.Obecnie są AJ a czemu?Tego już nie dowie się nikt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #28 Napisano 5 Lutego 2012 Rozumowanie tunera poprawne...lepiej wgrac soft od ECU z ktorymi pompki wspopracuja niz wgrac gotowca pod dany sterownik na ktorym to wogule by sie cuda dzialy. Szkoda tylko ze nie zrobil tak jak powinno sie zrobic profi: czyli zawartosc Twojego sterownika zmiksowac z mapami od pompek AVB i wtedy by byla malina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #29 Napisano 5 Lutego 2012 Chrzaniu, koledze w temcie polecasz profi Dynosoft w Katowicach, czyżby nie jesteś zadowlony z obecnego programu w AFNie (golf II)? :mniam OT- Oczywiście że jestem ale skąd ty dokładnie jesteś to niewiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #30 Napisano 7 Lutego 2012 Witajcie, tak więc problem mój został rozwiązany. Auto znów jeżdzi tak jak powinno a nawet dużo lepiej ! Muszę powiedzieć że to dzięki człowiekowi o imieniu GRZEGORZ - anderllh. Grzegorz - DZIĘKUJĘ a Wam polecam kolegę bo wart jest tego co oferuje i tyle!!! Taką wiedzę mają tylko nieliczni ludzie na temat elektroniki jaka siedzi w dzisiejszej motoryzacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #31 Napisano 7 Lutego 2012 a moze wiecej szczegółów to pozostanie wiedza dla potomnych, obserwuje watek i ciekawi mnie zakonczanie sprawy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #32 Napisano 7 Lutego 2012 dokładnie , podziel się z nami szczegółami rozwiązania problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #33 Napisano 7 Lutego 2012 No i najlepiej pokaż wykres jak to teraz wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #34 Napisano 8 Lutego 2012 został odpowiednio zmodyfikowany soft, czyli m.in. adaptacja pompek, przepływomierza, czujnika ciśnienia doładowania, sterowanie turbo. przy okazji przyrost mocy paramtery pracy silnika wróciły do normy. a co do softu, który zastałem w aucie...istna apokalipska :ocochodzi różne rzeczy zdarzyło mi się widzieć, ale to na prawdę mnie zaskoczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #35 Napisano 8 Lutego 2012 a co do softu, który zastałem w aucie...istna apokalipska :ocochodzi różne rzeczy zdarzyło mi się widzieć, ale to na prawdę mnie zaskoczyło. Dawaj pare screenow nim ACTA wejdzie zawsze lubie popatrzec na ludzka kreatywnosc czyzby mapy kwadratowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #36 Napisano 8 Lutego 2012 Dawaj pare screenow nim ACTA wejdzie zawsze lubie popatrzec na ludzka kreatywnosc czyzby mapy kwadratowe ? geometria map jednak bardziej skomplikowana kilka screenów z najciekawszych (sorki za jakość, nie udało się lepiej) ogranicznik momentu ogranicznik dymienia ogranicznik dymienia (wzrost procentowy w stosunku do serii) czas wtrysku czas wtrysku (wzrost procentowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #37 Napisano 8 Lutego 2012 Witam, kolega "anderllh" już Wam wszystko wyjaśnił w opisie jak i na screenach. Moje odczucia osobiste to takie np. że auto zaczęło normalnie jeżdzić w całym zakresie obrotów na każdym biegu.Oczywiście odczuwalna jest większa moc i auto jeżdzi ,ładnie przyspiesza!!! Nie łapie już doła, spalanie po powrocie od kolegi na trasie szybkiej ok 60km fascynuje tj. średnie co prawda sprawdzane na FIS-ie ale inaczej się nie dało to 6,5l /100km, w mieście max 7l a powiem ,iż wcale się nie staram o to.Autko ciągnie ładnie. To niesamowite co zrobił dla mnie Grzegorz.Polecam jego wiedzę,śmiało możecie oddać auto w jego ręce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #38 Napisano 8 Lutego 2012 geometria map jednak bardziej skomplikowana kilka screenów z najciekawszych (sorki za jakość, nie udało się lepiej) Eeeee to przyzwoity soft jest ..... ja myslalem ze tam bedzie np +45% w mapie momentu od poczatku do konca bo tez takie widzialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #39 Napisano 8 Lutego 2012 (edytowane) Eeeee to przyzwoity soft jest ..... ja myslalem ze tam bedzie np +45% w mapie momentu od poczatku do konca bo tez takie widzialem w tym wypadku finezja modyfikującego poszła w innym kierunku, postawił na wrażenia wizualne, ostre krawędzie i góry :fajny Edytowane 8 Lutego 2012 przez anderllh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #40 Napisano 8 Lutego 2012 A widziales ARL z 80mg w mapie momentu od 1000-5000 ? Przyjechal z francji...szczescie w nieszczesciu ze nie ruszona LMM Albo turbo na 1.9 bara ustawione tylko limiterow nie znalezli wiec i uchowalo sie jakos.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach