Skocz do zawartości
maszmol

Tuning Passat 2001 AVF - mam problem ! Mod na 140KM - 420Nm.

Rekomendowane odpowiedzi

Niewiem skąd Ty wziołeś tego Magika tunera mechanika ( moze i w wolnej chwili Ginekologa ) bo ten silnik w serii ma 130 a duzo egzemplarzy na hamowni pokazuje od 130 do 145 a po dobrym i spokojnym Programie do 165-175KM tak delikatnie, a ten magik twoj zrobil ci 140 na dziwnej mapie z 101KM , eh a pozniej człowiek kupuje auta od ludzi po tuningu magikow ....

ps. jak ci za duzo Pali to kup sobie LUPO 3L i ciesz sie autem- bo nawet twoje spalanie w serii przed Chipem nie jest duze !! a Ty wbiles sie do Magika i rześta zrobili niezła kupe :) pozdrawiam

 

PS2. dobra rada - jedz do http://www.dynosoft.pl/kontakt.html i wsadz oryginalny program lub wgraj Wirusa w tej fimie bo masz zaledwi 25km do przejechania a wtedy zobaczysz jakie auto bedzie zrywne i przede wszystkim bedzie ZDIAGNOZOWANE ORAZ ZROBIONE U PROFESJONALISTY .... a twoj silnik wtedy bedzie ci słuzyl długo i zyczliwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chrzaniu, koledze w temcie polecasz profi Dynosoft w Katowicach, czyżby nie jesteś zadowlony z obecnego programu w AFNie (golf II)? :mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji tematu muszę Was zapytać czy pompo-wtryski o oznaczeniu AJ są również montowane w silnikach typu AVF ?

Męczyłem mechanika dla czego właśnie zastosował ową mapę i stwierdził że wsadził właśnie taką po to aby dobrze nimi wysterować...

Ile w tym może być prawdy?

Jutro znów auto zawiozę i każę wgrać oryginalną mapę do 130KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

073AJ były montowane w 101KM AVB.

 

wysterować :fajny...wystarczy kilka zmian w oprogramowaniu żeby zaadaptować pompowtryski z innego modelu, niestety jak się wgrywa co popadnie to tak się to kończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu by się to chociaż zgadzało,już wiemy czemu wgrał soft pod 101KM.

Czyli na sofcie od 130KM jak być powinno to będzie chodzić czy nie?

A może od razu zainwestować trzeba w bardziej wydajne pompki?

Nie chciałem a mam niby wyścigówkę, która nawet nie chce jeżdzić...

Edytowane przez maszmol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie to poprawnie współpracować na ori sofcie, trzeba to zaadaptować.

 

A co się stało z seryjnymi pompkami??fabrycznie były montowane sporo wydajniejsze, możliwe,że nawet AL'ki.

 

AJ wystarczają do ok. 155-165KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autem jeżdżę dopiero 3 miesiące i nie znam jego wcześniejszej historii.Obecnie są AJ a czemu?Tego już nie dowie się nikt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumowanie tunera poprawne...lepiej wgrac soft od ECU z ktorymi pompki wspopracuja niz wgrac gotowca pod dany sterownik na ktorym to wogule by sie cuda dzialy.

Szkoda tylko ze nie zrobil tak jak powinno sie zrobic profi: czyli zawartosc Twojego sterownika zmiksowac z mapami od pompek AVB i wtedy by byla malina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chrzaniu, koledze w temcie polecasz profi Dynosoft w Katowicach, czyżby nie jesteś zadowlony z obecnego programu w AFNie (golf II)? :mniam

OT- Oczywiście że jestem :D ale skąd ty dokładnie jesteś to niewiem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, tak więc problem mój został rozwiązany.

Auto znów jeżdzi tak jak powinno a nawet dużo lepiej !

Muszę powiedzieć że to dzięki człowiekowi o imieniu GRZEGORZ - anderllh.

 

Grzegorz - DZIĘKUJĘ a Wam polecam kolegę bo wart jest tego co oferuje i tyle!!!

Taką wiedzę mają tylko nieliczni ludzie na temat elektroniki jaka siedzi w dzisiejszej motoryzacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze wiecej szczegółów to pozostanie wiedza dla potomnych, obserwuje watek i ciekawi mnie zakonczanie sprawy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie , podziel się z nami szczegółami rozwiązania problemu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i najlepiej pokaż wykres jak to teraz wygląda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

został odpowiednio zmodyfikowany soft, czyli m.in. adaptacja pompek, przepływomierza, czujnika ciśnienia doładowania, sterowanie turbo. przy okazji przyrost mocy :cool

paramtery pracy silnika wróciły do normy.

 

a co do softu, który zastałem w aucie...istna apokalipska :ocochodzi różne rzeczy zdarzyło mi się widzieć, ale to na prawdę mnie zaskoczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a co do softu, który zastałem w aucie...istna apokalipska :ocochodzi różne rzeczy zdarzyło mi się widzieć, ale to na prawdę mnie zaskoczyło.

 

Dawaj pare screenow nim ACTA wejdzie :)

zawsze lubie popatrzec na ludzka kreatywnosc

czyzby mapy kwadratowe :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dawaj pare screenow nim ACTA wejdzie :)

zawsze lubie popatrzec na ludzka kreatywnosc

czyzby mapy kwadratowe :)?

geometria map jednak bardziej skomplikowana :)

 

kilka screenów z najciekawszych (sorki za jakość, nie udało się lepiej)

 

 

ogranicznik momentu ScreenShot001.jpg

 

ogranicznik dymieniaScreenShot002.jpg

 

ogranicznik dymienia (wzrost procentowy w stosunku do serii)ScreenShot003.jpg

 

czas wtryskuScreenShot004.jpg

 

czas wtrysku (wzrost procentowy) ScreenShot005.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolega "anderllh" już Wam wszystko wyjaśnił w opisie jak i na screenach. Moje odczucia osobiste to takie np. że auto zaczęło normalnie jeżdzić w całym zakresie obrotów na każdym biegu.Oczywiście odczuwalna jest większa moc i auto jeżdzi ,ładnie przyspiesza!!!

Nie łapie już doła, spalanie po powrocie od kolegi na trasie szybkiej ok 60km fascynuje tj. średnie co prawda sprawdzane na FIS-ie ale inaczej się nie dało to 6,5l /100km, w mieście max 7l a powiem ,iż wcale się nie staram o to.Autko ciągnie ładnie.

To niesamowite co zrobił dla mnie Grzegorz.Polecam jego wiedzę,śmiało możecie oddać auto w jego ręce.:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
geometria map jednak bardziej skomplikowana :)

 

kilka screenów z najciekawszych (sorki za jakość, nie udało się lepiej)

 

 

Eeeee to przyzwoity soft jest :lol ..... ja myslalem ze tam bedzie np +45% w mapie momentu od poczatku do konca bo tez takie widzialem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eeeee to przyzwoity soft jest :lol ..... ja myslalem ze tam bedzie np +45% w mapie momentu od poczatku do konca bo tez takie widzialem :P

w tym wypadku finezja modyfikującego poszła w innym kierunku, postawił na wrażenia wizualne, ostre krawędzie i góry :fajny

Edytowane przez anderllh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widziales ARL z 80mg w mapie momentu :) od 1000-5000 :D?

Przyjechal z francji...szczescie w nieszczesciu ze nie ruszona LMM

Albo turbo na 1.9 bara ustawione tylko limiterow nie znalezli wiec i uchowalo sie jakos....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności