Gość przemcionet Zgłoś #21 Napisano 8 Marca 2012 no tak nie ten dział ale tu też rozmowa o braku mocy a forum nie umożliwia mi pisania nowych postów więc piszę tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arecki87 Zgłoś #22 Napisano 16 Marca 2012 witam. moj problem polega na tym, ze nie czuc jak zalacza sie turbo tylko ciagnie jak wolnossacy.... Zrobilem logi dynamiczne przeplywki (osoby z tego forum powiedzialy ze przeplywka pracuje dobrze), wymienilem wezyki, odpinalem przeplywke, sprawdzalem kompresorem czy dziala sztanga i dziala poprawnie, lopatki w dobrym stanie, zadnych luzow egr cyka, robilem reset komputera i dalej nic. Odpialem wezyk od gruchy i bez tego auto poszlo jak rakieta. Dzis kupilem oryginalny n75 bo skoro bez wezyka ktory prowadzil z n75 do gruchy auto szlo tak jak powinno to wg mnie diagnoza byla oczywista. Zalozylem n75 i to samo... Aha i DV tez sprawdzalem, dziala poprawnie. A zeby bylo jasne to sprawdzalem to ja, pozniej jeden mechanik, a pozniej jeszcze w innym warsztacie. Mam zalozona instalacje gazowa ale na benz i gazie jest bez roznicy. Ma ktos jakas koncepcje? bo ja zielonego pojecia nie mam co sie moze dziac...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #23 Napisano 16 Marca 2012 A tak zapytam, masz napięcie na wtyczce od n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin80 Zgłoś #24 Napisano 16 Marca 2012 A sprawdź czy nie masz przypadkiem zapchanego katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arecki87 Zgłoś #25 Napisano 16 Marca 2012 napiecie jest bo sprawdzalismy, a co do katalizatora to mysle nad nim od poludnia i zastanawiam sie jak go wywalic z tamtad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biedroneczka_d Zgłoś #26 Napisano 16 Marca 2012 w moim przykadku turbina sie rozsypała.... regeneracja 800zł ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arecki87 Zgłoś #27 Napisano 16 Marca 2012 ale moje turbo ma sie bardzo dobrze. nastawiam sie na wywalenie katalizatora albo samych wnetrznosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #28 Napisano 16 Marca 2012 (edytowane) U mnie w ostatnich dniach, gdzie nad ranem było -22'C też wystąpił notlauf i powodem jego był wcześniej wspomniany zawór. Po wymianie na nowy problem znikł. Finalnie okazało się, że miałem zapieczone kierownice w turbo. Edytowane 16 Marca 2012 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arecki87 Zgłoś #29 Napisano 16 Marca 2012 (edytowane) ale aeb nie ma kierownic, tam jest tylko sztanga ktora kieruje lopatka. nie wiem czy dobrze mowie ale AEB to jeden z pierwszych modeli i jest ubozszy od innych 1.8t chocby o to ze nie mozna w nim sprawdzic vagiem cisnienia doladowania turbo. A gdybym mial zapchany katalizator to auto by szlo jednakowo po sciagnieciu wezyka z gruszki a tak nie jest bo kiedy grucha jest bez wezyka to auto smiga. Sprawdzilem jeszcze ten nowy n75 i dmuchajac w jeden krocicec drugim leci powietrze (bo tak powinno byc) ale kiedy przytkam ten krociec i dmucham to powietrze ucieka bardzo delikatnie tym trzecim krocce. Czy to normalne? Chyba raczej nie bo trzeci powienien byc zamkniety a powietrze powolutku z niego ucieka. Edytowane 17 Marca 2012 przez arecki87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDC Zgłoś #30 Napisano 5 Marca 2013 Kolego ! Napisz proszę czy i jak poradziłeś sobie z tym problemem, bo moje konie w APU też się coś ze snu zimowego nie chcą obudzić ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach