Skocz do zawartości
colednik

Brak mocy przy obecnych mrozach

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemcionet

no tak nie ten dział ale tu też rozmowa o braku mocy a forum nie umożliwia mi pisania nowych postów więc piszę tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. moj problem polega na tym, ze nie czuc jak zalacza sie turbo tylko ciagnie jak wolnossacy.... Zrobilem logi dynamiczne przeplywki (osoby z tego forum powiedzialy ze przeplywka pracuje dobrze), wymienilem wezyki, odpinalem przeplywke, sprawdzalem kompresorem czy dziala sztanga i dziala poprawnie, lopatki w dobrym stanie, zadnych luzow egr cyka, robilem reset komputera i dalej nic. Odpialem wezyk od gruchy i bez tego auto poszlo jak rakieta. Dzis kupilem oryginalny n75 bo skoro bez wezyka ktory prowadzil z n75 do gruchy auto szlo tak jak powinno to wg mnie diagnoza byla oczywista. Zalozylem n75 i to samo... Aha i DV tez sprawdzalem, dziala poprawnie. A zeby bylo jasne to sprawdzalem to ja, pozniej jeden mechanik, a pozniej jeszcze w innym warsztacie. Mam zalozona instalacje gazowa ale na benz i gazie jest bez roznicy. Ma ktos jakas koncepcje? bo ja zielonego pojecia nie mam co sie moze dziac......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam, masz napięcie na wtyczce od n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdź czy nie masz przypadkiem zapchanego katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napiecie jest bo sprawdzalismy, a co do katalizatora to mysle nad nim od poludnia i zastanawiam sie jak go wywalic z tamtad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale moje turbo ma sie bardzo dobrze. nastawiam sie na wywalenie katalizatora albo samych wnetrznosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie w ostatnich dniach, gdzie nad ranem było -22'C też wystąpił notlauf i powodem jego był wcześniej wspomniany zawór. Po wymianie na nowy problem znikł.

Finalnie okazało się, że miałem zapieczone kierownice w turbo.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale aeb nie ma kierownic, tam jest tylko sztanga ktora kieruje lopatka. nie wiem czy dobrze mowie ale AEB to jeden z pierwszych modeli i jest ubozszy od innych 1.8t chocby o to ze nie mozna w nim sprawdzic vagiem cisnienia doladowania turbo. A gdybym mial zapchany katalizator to auto by szlo jednakowo po sciagnieciu wezyka z gruszki a tak nie jest bo kiedy grucha jest bez wezyka to auto smiga. Sprawdzilem jeszcze ten nowy n75 i dmuchajac w jeden krocicec drugim leci powietrze (bo tak powinno byc) ale kiedy przytkam ten krociec i dmucham to powietrze ucieka bardzo delikatnie tym trzecim krocce. Czy to normalne? Chyba raczej nie bo trzeci powienien byc zamkniety a powietrze powolutku z niego ucieka.

Edytowane przez arecki87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ! Napisz proszę czy i jak poradziłeś sobie z tym problemem, bo moje konie w APU też się coś ze snu zimowego nie chcą obudzić ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności