tmstp Zgłoś #21 Napisano 24 Marca 2012 Czy ta dziurka to w tej karbowanej rurze od spodu? Tam taki motylek z innego przewodu jest przewaznie zle zalozony i przeciera tej waz powyzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #22 Napisano 24 Marca 2012 tak w tym karbowanym wezu. ten waz powinien bylbyc przymocowany sruba do bloku silinka ale nie byl i powstala dziura. Ale moje pytanie jest czy ta dziura w tym mijscy za przeplywomierzem mogla powodowac przeladowanie i ta moja teoria z postu powyzej ma sens. naprwde mi pomoze zrozumiec moj problem przeldowania po juz wczesniej czyszczonej turbinie. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam082 Zgłoś #23 Napisano 26 Marca 2012 witam u mnie mechanik znalazł przyczyne mam nieszczelna chłodnice spalin powiedzial ze jest to czesta wada w tych modelach i lepiej to zrobic jak najszybciej bo moze wariować komputer. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #24 Napisano 27 Marca 2012 witam u mnie mechanik znalazł przyczyne mam nieszczelna chłodnice spalin powiedzial ze jest to czesta wada w tych modelach i lepiej to zrobic jak najszybciej bo moze wariować komputer. pozdrawiam w ktorym miejscu, masz moze jakas fotke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #25 Napisano 28 Marca 2012 No i wymienilem ta pokarbowana rurke gdzie znalazlem dziurke ale g...wno dalej syczy. Syczty tak w okolicach 2200 orbrotow na postoju i caly czas przy obciazeniu. Syk wydaje mi sie ze pochodzi z okolic N75. Wezyki macalem ale nic nie znalazlem. Ma ktos jescze jakis pomysl co to moze tak syczec. Czy to moze byc syk z tej chlodnicy paliwa? dziki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikm Zgłoś #26 Napisano 28 Marca 2012 Mój BKP też syczy. Słyszalne tylko przy otwartym oknie i przy wyłączonym radiu. Błędów nie mam żadnych. Przyśpiesza jak trzeba. Nie przejmuję się tym narazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #27 Napisano 28 Marca 2012 Czyli co ten typ tak ma? ---------- Dodano o 22:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:00 ---------- a on ci syczy non stop czy tylko w jakims przedziel obrotow. Czy masz tak ze jak na postoju dodasz gazu tak do ok 3tys i puscisz to masz taki syk jakby jais zawor odpuszczal w okolicach 2tys. Dalbys rade kade takie cos spwrdzic jutro dla mnie? Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #28 Napisano 29 Marca 2012 Czy masz tak ze jak na postoju dodasz gazu tak do ok 3tys i puscisz to masz taki syk jakby jais zawor odpuszczal w okolicach 2tys :lol3 czasami zastanawiam sie jak ludzie kupują auta z turbiną nie znając podstawowych zasad ich działania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #29 Napisano 29 Marca 2012 Moze i sie nie znam ale to nie jest gwizd tylko syk. Uwazasz ze to Tubina wydaje taki syk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #30 Napisano 29 Marca 2012 Zastanów się przez chwilę i pomyśl, każda turbina ładuje powietrze i je kompresuje w trakcie zwiększania się obrotów (ilość spalin, napedza turbine itd....) w momencie gdy naciskamy hamulec czy tez sprzęgło turbo musi gdzieś zrzucić napompowane powietrze i robi to zazwyczaj przez n75 (do tego on służy, m.in.) jako ze cisnienie powietrza przekracza 1 bar to syk jest słuchać bardzo głośno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #31 Napisano 29 Marca 2012 Sprawdzale w skodzie oktawii ze 170KM i tam nie syczy. Czemu? Jak jest u ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #32 Napisano 29 Marca 2012 syczy syczy u mnie tez syczy bo ma syczeć, tak jak pisałem, każdy hamulec (u mnie nie ma sprzegła bo jest dsg, wiec tylko zmiana biegów) to sykniecie czyli zrzut powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #33 Napisano 29 Marca 2012 Dzieki wilekie wlasnie tak to syczenie brzmi jakby zrzucenie powietrza przez jakis zawor, w tym przpadku N75. Tylko ze jak trzymam go na 2200obr to syczy caly czas, tzn zawor upuszcza nadmiar powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #34 Napisano 29 Marca 2012 Jezeli uważasz że jest coś nie tak, ze za dużo zrzuca, itp, to zacznij od zrobienia log'ów dynamicznych (masz na forum opisane jak) i sprawdź siłe doładowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam082 Zgłoś #35 Napisano 4 Kwietnia 2012 witam tak jak pisalem wczesniej umnie to syczenie bylo spowodowane dziurawa chlodnica spalin w tych modelach to czesty przypadek teraz mam nowa wszystko jest ok silnik ladnie pracuje tak jak powinien pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karhu Zgłoś #36 Napisano 29 Kwietnia 2012 witam tak jak pisalem wczesniej umnie to syczenie bylo spowodowane dziurawa chlodnica spalin w tych modelach to czesty przypadek teraz mam nowa wszystko jest ok silnik ladnie pracuje tak jak powinien pozdrawiam Potwierdzam.Szczególnie po dużych przebiegach chłodnica spalin "puszcza" i słychać charakterystyczny syk szczególnie między 1700- a 2500 tys. obrotów podzcas przyspieszania jak również na rozgrzanym silniku na postoju tak po ok 3-5minutach jak otwiera się "klapka" wewnątrz chlodniczki i zaczyna syczeć. Wlaśnie jestem po wymianie. Fotki pokazują okopcenie i nieszczelnosc- widać dobrze bez koniecznosci demontowania oslony silnika, wystarczy wjechac na podnośnik-jesli macie okopcone jak u mnie -100% chlodniczka do wymiany. Jest to kolejna wada która ujawnia się w niemal kazdym passacie gdyż swozen wyrabia się od ciąglego obracania(otwierania i przymykania klapki wewnątrz chlodniczki) i wyrabia tzw. "jajko" i tam puszczają spaliny. Jest to nienaprawialne. Nowa chlodniczka w aso koszt ok 1200pln. nr. katalogowy jakie mają przynajmniej te z 2006r z silnikiem bmp to 03G 131 512 G zamienne z nr. 03G 131 512 AD(występowaly po 2006r w dalszej proukcji zastępując 03G 131 512 G) . i tylko taki nr pasuje. inne z końcówką litery AA L S nie podejdą ze względu na minimalnie inne wymiary rurek od chlodniczki. AD występują rownież z silnikiem 1.9 tdi w seatach i aud a3. Udalo mi się nabyc idealną za 150pln + wysylka. Wazne aby miala niski przebieg. pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #37 Napisano 3 Maja 2012 A co moze sie dziac kiedy dziura bedzie w tej rurce , odrazu po jej powstaniu i w dlugim okresie czasu . Na co to moze najbardziej wplynac . Nie mam takiego kaptura ,oslony termicznej a rurka byla zbyt blisko DPF-a i po jakims czasie zrobila sie dziurka w malo widocznym miejscu .Raczej nie slyszalem syczenia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #38 Napisano 3 Maja 2012 Do Karhu Czy oprocz syczenia miles jakies inne symptomy np. barki mocy, szarpanie przy przyspieszaniu. U mnie tez syczy a najbardziej jak na postoju dodam gazu tak do 3tys i puszcze gaz. W czasie opadania obrotow slychac tak jakbys jakis zawor upuszczal powietrze. Tez tak miales? dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #39 Napisano 12 Maja 2012 Ta oslone widac tu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #40 Napisano 26 Maja 2012 (edytowane) Potwierdzam.Szczególnie po dużych przebiegach chłodnica spalin "puszcza" i słychać charakterystyczny syk szczególnie między 1700- a 2500 tys. obrotów podzcas przyspieszania jak również na rozgrzanym silniku na postoju tak po ok 3-5minutach jak otwiera się "klapka" wewnątrz chlodniczki i zaczyna syczeć. Wlaśnie jestem po wymianie. Fotki pokazują okopcenie i nieszczelnosc- widać dobrze bez koniecznosci demontowania oslony silnika, wystarczy wjechac na podnośnik-jesli macie okopcone jak u mnie -100% chlodniczka do wymiany. Jest to kolejna wada która ujawnia się w niemal kazdym passacie gdyż swozen wyrabia się od ciąglego obracania(otwierania i przymykania klapki wewnątrz chlodniczki) i wyrabia tzw. "jajko" i tam puszczają spaliny. Jest to nienaprawialne. Nowa chlodniczka w aso koszt ok 1200pln. nr. katalogowy jakie mają przynajmniej te z 2006r z silnikiem bmp to 03G 131 512 G zamienne z nr. 03G 131 512 AD(występowaly po 2006r w dalszej proukcji zastępując 03G 131 512 G) . i tylko taki nr pasuje. inne z końcówką litery AA L S nie podejdą ze względu na minimalnie inne wymiary rurek od chlodniczki. AD występują rownież z silnikiem 1.9 tdi w seatach i aud a3. Udalo mi się nabyc idealną za 150pln + wysylka. Wazne aby miala niski przebieg.pozdrawiam! 1. Kurka, od pół roku szukam syczenie w moim aucie i jeżdżę po znachorach i pytam na forum setkę ludzi, ale dzisiaj w końcu znalazłem - oską tego zaworu uciekają spaliny... teraz jak wpisałem w wyszukiwarkę to od razu to znalazłem. Mam dokładnie takie same objawy, auto poszarpuje czasami, syczy na postoju po jakimś czasie i mam wszytko okopcone. 2. marekbialek mówi, że syczenie może być spowodowane zaworem upustowym, gdzie taki zawór się znajduje w 2.0 tdi ? 3. Jak wymienić ta chłodnicę w silniku 2.0 BMP z napędem na 4 koła, to się za cholerę nie da bez wyciągnięcia silnika... czy jak ??? Robił to ktoś już. Tragedia, nie dość że sama cześć droga jak diabli to ona jest w ogóle niemożliwa do wyjęcia bez rozebrania połowy auta, bo przeszkadza napęd tylnej osi. Ma ktoś jakiś sprawdzony pomysł na to ? Edytowane 26 Maja 2012 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach