Skocz do zawartości

mikm

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mikm

  • Urodziny 20.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mi również paruje przednia szyba w trybie auto. Bez ręcznej zmiany ustawień nie odparuje. Nic z tym nie robiłem jeszcze. Czekam. Również kamerę w przednim logo muszę ostatnio odśnieżać bo nie daje sobie rady w zimową pogodę.
  2. mikm

    wycieraczki przód

    Pomogło. Dziękuję.
  3. mikm

    wycieraczki przód

    Tylko jak ? Szyba blisko, wszystko ciężko spasowane. Proszę o jakieś większe szczegóły wyjęcia podszybia bo walczę w tym już dwa dni.
  4. Nie zaszkodzi spróbować, chociaż styki pamiętam, że w czujniku czyste były. Zrobię to bo dzisiaj znowu pomarańczowa konewka się pojawiła.
  5. Przecież jakiś powód musi być. Dotychczas było w porządku. Może czujnik który kupiłem jest zepsuty (kupiłem poza ASO). Zastanawiam się czy nie rozpruć wyjętego czujnika i spojrzeć co jest w środku. Tylko co tam może się psuć.
  6. Ćwiczę temat 3 miesiąc. Kontrolka poziomu oleju pokazywała mi się co 100km. Wystarczyło otworzyć maskę na parę minut i kontrolka gasła. Komputer rejestrował, że skoro otworzyła się maska to został pewnie sprawdzony olej. Po jakimś 1000km przestałem nawet wyciągać bagnet. Tylko otwierałem maskę. Oleju nie ubywało. Jeździłem tak do wymieny oleju. Kupiłem nowy czujnik (taki jaki miałem dotychczas zamontowany) 1J0 907 660C, 6PR 008 079-03, Prod. HELLA dla VW i wymieniłem. Niestety problem wciąż występuje. VAG nie pokazuje żadnego błędu. Brak mi pomysłów na rozwiązanie problemu. Może Tomek podrzuci jakieś rozwiązanie.
  7. Założyłem obuwie letnie, dywaniki welurowe, dolałem płynu do spryskiwaczy. Jutro oleje i filtry.
  8. Otwieram maskę na parę minut. Krańcówka sygnalizuje to komputerowi, który myśli, że sprawdziłeś olej i kontrolka mi znika. Pojawia mi się co ok. 100km. Będę go wymieniał na dniach razem z olejem. Do mojego BKP 2.0 tdi ok. 300zł
  9. Czy ktoś może opisać jak prowadzić kable do lampek dla pasażerów siedzących z tyłu. Chodzi mi o to, czy robić to jednym kablem wpiętym w instalację dla oświetlenia nóg z przodu? czy też instalację tę robić łączoną wtyczkami? Wiadomo, że przednie fotele mają możliwość ruchu. Jak to zrobić, żeby potem nic nie urwać.
  10. Czekamy na opinie jaki jest rezultat użycia preparatu. :hmm
  11. Witam, Możecie mi pomóc. Passat B6, 2.0TDI, BKP. Sprawdziłem i mam czujnik poziomu oleju o symbolu 1J0 907 660C. Moje pytanie, czy można zastosować czujnik 03C 907 660H. Bardzo dziękuję za pomoc.
  12. Mój BKP też syczy. Słyszalne tylko przy otwartym oknie i przy wyłączonym radiu. Błędów nie mam żadnych. Przyśpiesza jak trzeba. Nie przejmuję się tym narazie.
  13. Wstaw proszę foto tej maty jeżeli masz możliwość. Jak tylko znajdę czas to dobiorę się do tego fotela. najprawdopodobniej z wtyczką w podłodze pod fotelem dobre, dzięki za chęci
  14. Proszę o informacje jak rozwiązana jest kontrola zapięcia pasów bezpieczeństwa. Z czego się ten układ skład. Nie działa mi to i wypiąłem wtyczkę w podłodze. Chciałem to naprawić. Ewentualne zdjęcia będą bardzo pomocne.
  15. U mnie również zauważyłem rdzę. Tylna klapa w okolicy lampek oświetlenia rejestracji oraz nad lampami. Do tego klamki obu lewych drzwi. Ciężko coś z tym zrobić bez malowania całego elementu. Myślałem, że sprzedając moje poprzednie 13 letnie autko pozbyłem się (przynajmniej czasowo) tego problemu jednak jak widać byłem w błędzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności