Nuttie Zgłoś #61 Napisano 14 Października 2012 Ja bym chyba nie wytrzymał, ale wszystko rozumiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #62 Napisano 14 Października 2012 no i w końcu udało mi się zobaczyć Alltracka na żywo, wrażenie robi, nie powiem tylko właściciel się długo nie nacieszył, bo T4 mu na dupie usiadło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #63 Napisano 14 Października 2012 Co w rodzinie to nie zginie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keisim Zgłoś #64 Napisano 15 Października 2012 (edytowane) Przez weekend dealer umilił mi oczekiwanie na mojego Alltracka oferując jazdę testową ich egzemplarzem (170KM DSG). Do salonu dojechałem swoim Mondkiem MK4 więc wszystkie wrażenia porównuję do niego. 1) Skrzynia DSG: bardzo pozytywne odczucia; łopatki przy kierownicy - super!; zauważyłem sporadyczne, lekkie wibracje przy delikatnym ruszaniu (jakby sprzęgło nierówno brało), przy ostrzejszej jeździe biegi zmieniane są IMHO troszkę za późno... 4k rpm byłoby ok, tymczasem ciągnie znacznie powyżej 4k... ale można pobawić się łopatkami. 2) Hamulce: Na zimo - bez uwag. Na ciepło - nieźle. Na "bardzo ciepło" - cieniutko... Może kwestia lepszych klocków, oryginały puchną przy grubszych dohamowaniach. W Mondziaku też były z tym problemy, znacznie pomogła wymiana tarcz i zacisków na większe (z S-MAX 2.5T) i klocków na Ferodo DS Performance. Zastanawiam się nad montażem 345mm do Alltracka ale nie robiłem rozeznania czy swap jest tak prosty jak w Mondziaku. 3) Silnik: Dobrze wyciszony przy niskich i średnich prędkościach obrotowych, przy wysokich obrotach odgłos niezbyt przyjemny ale i niezbyt natarczywy; sprawdzałem w dow. rej. czy na pewno to 170KM a nie 140KM - przyspieszenie do 100-140km/h niezłe ale powyżej słabiutko... Mondkowi (140KM) raczej nie dałby rady; a może sterownik ogranicza osiągi nowego auta do pewnego przebiegu??? 4) Zawieszenie: Na nierównościach troszkę ciszej niż w Mondziaku, stabilność przy spokojnej jeździe lepsza (Mondek jest nieco nerwowy przy jeździe na wprost) ale przy ostrej jeździe Mondziak odchodzi, zwłaszcza w łukach... po części to pewnie kwestia gum (225/50R17 vs. 235/45R17) ale i zestrojenie zawiasu niestety pół klasy niżej. Może DCC troszkę pomoże... 5) Fotele: Aktywna klimatyzacja - super! Nareszcie coś co działa nie tylko na papierze - w Mondziaku ledwo wiało powietrzem z kabiny po nerkach, na tyłku praktycznie nic nie było czuć. Tutaj nawet na średniej prędkości wentylatorów przyjemny chłodzik na dużej powierzchni... Skóra Vienna przyjemna w dotyku, spodziewałem się, że będzie gorzej. Siedzisko trochę krótkie, trzymanie boczne słabe ale ogólnie fotele oceniam pozytywnie. Pozycja za kierownicą dla mnie za wysoka, wyższa niż w Mondku. Funkcja masażu - tu się zawiodłem, spodziewałem się dodatkowych elementów masujących (coś jak w matach masujących zakładanych na fotel) a tu masaż polega na wymachiwaniu regulacją lędźwiową... 6) Podczas delikatnego przyspieszania na niskich biegach w kabinie słychać lekki świst... czy to turbina? Przy niskich i średnich prędkościach w kabinie przyjemnie cicho.. chyba trochę ciszej niż w Mondku ale im bliżej Vmax tym głośniej.... i głośniej niż w Mondku. Na ocenę reszty nie było wiele czasu ale generalnie brak uwag. P.S. Aaa... średnie spalanie po 110km grubo powyżej 10l/100km, nie piszę ile żeby nikogo nie urazić ale miało prawo takie być. Edytowane 15 Października 2012 przez keisim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #65 Napisano 15 Października 2012 Odbieram za dwa tygodnie ( listopad - podatek ) , oglądałem go wczoraj ( jest już w Auto-Premium w Poznaniu ) Kolor brąz ( Black Oak). Jak już będzie na miejscu podeślę fotki No piękny kolor wybrałeś, a o Auto Premium słyszałem same dobre opinie:ok: Mieszko cichaj:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #66 Napisano 15 Października 2012 Auto Premium słyszałem same dobre opinie Czy to ten dealer...? :hmm http://www.vwpoznan.pl/kontakt/dzial_sprzedazy/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keisim Zgłoś #67 Napisano 16 Października 2012 Przez weekend dealer umilił mi oczekiwanie na mojego Alltracka oferując jazdę testową... Chętnie poznam opinie innych Ktoś już jeździł? Jak oceniacie zawias w porównaniu do zwykłego B7? Jak DCC sprawuje się przy podwyższonym zawieszeniu? Ktoś dopatrzył się jakichś innych zmian poza kosmetyką, trybem Off Road, osłonami podwozia i zawieszeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #68 Napisano 16 Października 2012 Mieszko cichaj wogóle sié nie odzywam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matizos Zgłoś #69 Napisano 16 Października 2012 keisim za ile bd sprzedawal mondziaka? 5 letni Ford wygral porownanie nad nowym Passatem w kluczowych kwestiach,a awaryjnosc inna tez:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszek Zgłoś #70 Napisano 16 Października 2012 Witajcie. Miałem przyjemność jazdy pierwszym w Toruniu alltrackem i powiem Wam, że naprawdę rewelacja. Jest duża różnica z poprzednim modelem. Jechałem 170 konnym modelem z DSG i panoramicznym dachem oraz napędem na 4 łapy. Pobawiliśmy się troszkę z właścicielem i powiew Wam,że za 10 lat na pewno kupię używkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keisim Zgłoś #71 Napisano 16 Października 2012 (edytowane) matizos, to trochę zakręcona transakcja... Z mojego punktu widzenia odbieram kluczyki od Alltracka, zwracam od Mondziaka. Nie podaję kwoty bo i tak nie do końca jest oparta na aktualnych stawkach. Widziałem w ostatnich 2 latach nie jeden test, w którym występował Mondziak z Passatem i... wynik nie zawsze był na korzyść Mondka... ale fakt - pod wieloma względami to naprawdę zacne autko i prowadzi się wręcz sportowo. kruszek, a coś więcej? Co wpłyneło na tak pozytywne odczucia? Edytowane 16 Października 2012 przez keisim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #72 Napisano 16 Października 2012 Chętnie poznam opinie innych Ktoś już jeździł? Jak oceniacie zawias w porównaniu do zwykłego B7? Jak DCC sprawuje się przy podwyższonym zawieszeniu? Ktoś dopatrzył się jakichś innych zmian poza kosmetyką, trybem Off Road, osłonami podwozia i zawieszeniem? Samochód generalnie prowadzi się bardzo podobnie do B7, dla mega wymagających kierowców może być odczuwalna minimalnie różnica, ze względu na delikatnie podniesiony środek ciężkości. Faktem jest, że do Alltracka oprocz tego co napisałeś stosowane są same namocniejsze modele skrzyń biegów. (brak min. DSG7) Zawieszenie samo w sobie dużo się nie różni od Passata jest jedynie w zasadzie ledwo odczuwalnie twardsze. Karoseria została podniesiona podobnie jak w modelu Tiguan na tulejach dystansowych. DCC działa wyśmienicie, w zależności od potrzeb można ustawić zawieszenie na tryb "deska" (Sport) gdzie praca amortyzatorów przypomina ta, którą można spotkać w Scirocco. W trybie "Łajba na morzu" (comfort) samochód z dużą gracją i dozą "niewinności" przepływa wszelkiego rodzaju nierówności nawierzchni. Naped jest to HaldeX 4 gen. 90% przód, 10% z elektronicznym rozdziałem do 50/50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #73 Napisano 6 Listopada 2012 Odbieram za dwa tygodnie ( listopad - podatek ) , oglądałem go wczoraj ( jest już w Auto-Premium w Poznaniu ) Kolor brąz ( Black Oak). Jak już będzie na miejscu podeślę fotki I jak się jeździ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #74 Napisano 6 Listopada 2012 Kurde ładny jest;d Także dbajcie o nie bo kiedyś jeden z nich może być mój:PP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek45 Zgłoś #75 Napisano 10 Listopada 2012 A oto i moje auto Dodaje jeszcze zagadkę ( pewnie prostą ) co to za samochód ? - ten drugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #76 Napisano 10 Listopada 2012 ten drugi a8 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siuter Zgłoś #77 Napisano 10 Listopada 2012 seat exeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #78 Napisano 10 Listopada 2012 No tak, wiedziałem że jakies takie za kanciate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek45 Zgłoś #79 Napisano 10 Listopada 2012 Dokładnie Exeo tez z 2,0 TSI ale jeszcze BWE z nieznacznie podniesioną mocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #80 Napisano 10 Listopada 2012 ale koza, na glebę z nim nie no, ładne to to jest co to za samochód ? - ten drugi audi przerobione na seata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach