Skocz do zawartości

keisim

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O keisim

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    keisim
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałbym wrócić do mojego postu z 1 strony wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/136471-BiXenon-i-jego-samopoziomowanie-wysoko%C5%9B%C4%87-%C5%9Bwiecenia?p=2043426&viewfull=1#post2043426 Ostatnio po raz pierwszy dopadłem VCDSa i już po chwili, w sterowniku poziomowania ksenonów odnalazłem i wyłączyłem tryby City Mode i Highway Mode! ASO nie wiedziało, że coś takiego da się konfigurować, w sieci nie znalazłem informacji na ten temat, w VCP bity nie były opisane a w VCDS wszystko jak na dłoni. Teraz ksenony zawsze świecą tak samo a nie wachlują jak głupie góra dół zależnie od prędkości. popiolek4, kojarzę że masz VCP więc poniżej ściągawka jak to cholerstwo wyłączyć Sterownik 55 Byte 4 Bit 2 - City Light active (0 - nieaktywne, 1-aktywne) Bit 3 - Highway Light active (0 - nieaktywne, 1-aktywne) Moje pierwotne kodowanie: 02BA00104F000200 Po wyłączeniu obu opcji: 02BA001043000200 Teraz szukam miejsca, w którym mógłbym pobawić się przyrządem do ustawiania świateł żeby skalibrować regulację poziomą, która po wszystkich testach i próbach jest pewnie konkretnie rozjechana. W domowych warunkach chyba ciężko byłoby to ustawić. P.S. Czy u Ciebie soczewki też są zakurzone w taki charakterystyczny sposób? EDIT: popiolek4, nieaktualne - nie doczytałem, że zmieniasz autko po dzwonie.
  2. Postaram się odnaleźć na nagraniach z rejestratora jazdy fragmenty kiedy następuję zmiana kształtu wiązki i wrzucę linki żebyś wiedział o co mi chodzi. Czy masz możliwość odczytania konfiguracji sterownika świateł? U mnie wygląda to tak: Adressword : 55 Numer VAG :5M0907357F Nazwa :Regulacja zasięgu reflektorów Opis ster. :J745 AFS-ECU Komunikacja :UDS, EV_HeadlRegulVWAFSPt 002016 Wersja SW :0111 Kodowanie :02BA00104F000200 Zakupiłem jakiś czas temu VAG CAN PRO ale dopiero poznaję diagnostykę WV. Wcześniej bawiłem się tylko Fordem ale to inna bajka... Może uda się rozgryźć temat
  3. Podejrzewam, ze mogles jednak nie zauwazyc albo... mamy inne kodowanie sterownika xenonow co bardzo by mnie ucieszylo! Serdeczna prosba, jezeli bedziesz mial okazje jechac dluzszy czas wzdluz barier, sciany lasu, etc. to zwroc uwage na wysokosc wiazki i zwiekszaj powoli predkosc od 100 do 140 km/h. Zwroc tez uwage na odbicie wiazki Twoich swiatel na samochodzie przed Toba kiedy bedziesz zatrzymywal sie na skrzyzowaniu - u mnie tuz po zatrzymaniu wiazka lekko sie unosi i pojawiaja sie charakterystyczne "trojkaciki".
  4. Albo źle szukam albo nikt jeszcze nie poruszył kwestii modulowania wiązki świateł mijania (nie drogowych!) w bi-xenonach z DLA. Mam uciążliwy problem, którego nie udało się rozwiązać od zakupu samochodu mimo kilku wizyt w ASO. Tryb automatycznych świateł drogowych działa bez zarzutu, wiązka jest prawidłowo modulowana, w miejscu mijających mnie (lub jadących przede mną) pojazdów tworzony jest ciemny "tunel" a w pozostałym obszarze świeca światła długie. Przy małych prędkościach i na terenie zabudowanym (oświetlonym lampami ulicznymi) światła drogowe są wyłączone. Wygląda, że jest wszystko w porządku ale jest małe ale..... przy prędkościach autostradowych (a w zasadzie już od ok. 120km/h) oślepiam jadących z przeciwka (a tym przede mną świecę do kabiny) wiązką świateł mijania, nawet jeśli światła drogowe/automatyczne są wyłączone. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że wiązka świateł mijania jest modulowana zależnie od prędkości. Wygląda to mniej więcej tak: Nie jestem pewien dokładnych prędkości, przy których następuje zmiana ale są to okolice wspomnianych 0, 50 i 120 km/h. Kiedy światła są wyregulowane zgodnie ze specyfikacją, czyli na kąt opadania 1% to lekko oślepiam poniżej 120km/h i mocno oślepiam powyżej 120km/h. Po obniżeniu wiązki do ok. 1.6% jest jak dla mnie idealnie przy prędkościach do 120, powyżej 120 zaczynam oślepiać. Chciałbym wyeliminować podnoszenie wiązki przy 120km/h (odpowiednie kodowanie sterownika?). Czy ktoś spotkał się z tym problemem i/lub zna rozwiązanie?
  5. krismil, ja generalnie nie zidentyfikowałem takiego zachowania w moim egzemplarzu... chociaż nie ukrywam, że zawieszenie potrafi nieźle załomotać podczas szybkiej jazdy po dużych nierównościach (zwłaszcza w trybie Comfort). Nie odczuwam tego jednak jako problem i podejrzewam, że w takich warunkach podobnie zachowałyby się inne samochody ze zbliżonym konstrukcyjnie zawieszeniem. Po profilu widzę, że jesteś z moich okolic... niewykluczone, że już się mijaliśmy Jeżeli chcesz możemy porównać fury - w razie W odezwij się na PW.
  6. Major, dzięki za podpowiedź. Jak dotad jeździłem Mondziakiem i interfejs fordowski VCM/IDS miałem mocno rozpracowany (przez pewien czas miałem chińskiego "klona"). Niestety w VW jestem totalnym lajkonikiem więc skorzystam kiedy już się poduczę i "doposażę"... albo poszukam pomocy u kolegów z forum
  7. Sorki, że dopiero teraz odpowiadam. W moim autku (RNS 510 + Premium) nie znalazłem funkcji MUTE a przydałaby się...
  8. Bez przesady, nie strasz kolegi Jezeli bedzie montowal antene w podobnym miejscu (np. na srodku dachu, 50cm od tylnej krawedzi) to wplyw na SWR nie bedzie na tyle duzy, zeby konieczne bylo strojenie za kazdym razem... byloby to zbyt uciazliwe...
  9. Dołączam się do pytania odnośnie edycji nazwy klawisza 'Poczta głosowa'.
  10. Polecam n/w jeżeli ktoś szuka czegoś zgrabnego i nie może zdecydować się gdzie zamontować... President William ASC http://www.president.com.pl/william_asc,680172,2.html Wyświetlacz/klawisze w gruszce. Bazę można zamontować w dowolnym miejscu. W zestawie przedłużka 2m do kabla baza<>gruszka. ASC działa bardzo przyzwoicie, na czas rozmowy można jednym kliknięciem całkowicie wyłaczyć squelch (klawisz MON-monitor). Poza ceną na razie nie znalazłem większych wad... Jeżeli ktoś jest zwolennikiem manualnego squelcha to może być zawiedziony tylko 3-ma poziomami - nie ma płynnej regulacji.
  11. patefoniq, nie przekonuj kolegi, że wypisuje banialuki bo takie rozwiązania sa i działają ... chociażby w Parrotach: http://www.parrot.com/usa/products/bluetooth-hands-free-car-kits Dual Mode (MULTIPOINT) : simultaneous connection with 2 Bluetooth phones Nieprawda. Techonologia BT nigdy nie miała takiego ograniczenia. Może je mieć konkretne urządzenie.
  12. matizos, to trochę zakręcona transakcja... Z mojego punktu widzenia odbieram kluczyki od Alltracka, zwracam od Mondziaka. Nie podaję kwoty bo i tak nie do końca jest oparta na aktualnych stawkach. Widziałem w ostatnich 2 latach nie jeden test, w którym występował Mondziak z Passatem i... wynik nie zawsze był na korzyść Mondka... ale fakt - pod wieloma względami to naprawdę zacne autko i prowadzi się wręcz sportowo. kruszek, a coś więcej? Co wpłyneło na tak pozytywne odczucia?
  13. Chętnie poznam opinie innych Ktoś już jeździł? Jak oceniacie zawias w porównaniu do zwykłego B7? Jak DCC sprawuje się przy podwyższonym zawieszeniu? Ktoś dopatrzył się jakichś innych zmian poza kosmetyką, trybem Off Road, osłonami podwozia i zawieszeniem?
  14. Przez weekend dealer umilił mi oczekiwanie na mojego Alltracka oferując jazdę testową ich egzemplarzem (170KM DSG). Do salonu dojechałem swoim Mondkiem MK4 więc wszystkie wrażenia porównuję do niego. 1) Skrzynia DSG: bardzo pozytywne odczucia; łopatki przy kierownicy - super!; zauważyłem sporadyczne, lekkie wibracje przy delikatnym ruszaniu (jakby sprzęgło nierówno brało), przy ostrzejszej jeździe biegi zmieniane są IMHO troszkę za późno... 4k rpm byłoby ok, tymczasem ciągnie znacznie powyżej 4k... ale można pobawić się łopatkami. 2) Hamulce: Na zimo - bez uwag. Na ciepło - nieźle. Na "bardzo ciepło" - cieniutko... Może kwestia lepszych klocków, oryginały puchną przy grubszych dohamowaniach. W Mondziaku też były z tym problemy, znacznie pomogła wymiana tarcz i zacisków na większe (z S-MAX 2.5T) i klocków na Ferodo DS Performance. Zastanawiam się nad montażem 345mm do Alltracka ale nie robiłem rozeznania czy swap jest tak prosty jak w Mondziaku. 3) Silnik: Dobrze wyciszony przy niskich i średnich prędkościach obrotowych, przy wysokich obrotach odgłos niezbyt przyjemny ale i niezbyt natarczywy; sprawdzałem w dow. rej. czy na pewno to 170KM a nie 140KM - przyspieszenie do 100-140km/h niezłe ale powyżej słabiutko... Mondkowi (140KM) raczej nie dałby rady; a może sterownik ogranicza osiągi nowego auta do pewnego przebiegu??? 4) Zawieszenie: Na nierównościach troszkę ciszej niż w Mondziaku, stabilność przy spokojnej jeździe lepsza (Mondek jest nieco nerwowy przy jeździe na wprost) ale przy ostrej jeździe Mondziak odchodzi, zwłaszcza w łukach... po części to pewnie kwestia gum (225/50R17 vs. 235/45R17) ale i zestrojenie zawiasu niestety pół klasy niżej. Może DCC troszkę pomoże... 5) Fotele: Aktywna klimatyzacja - super! Nareszcie coś co działa nie tylko na papierze - w Mondziaku ledwo wiało powietrzem z kabiny po nerkach, na tyłku praktycznie nic nie było czuć. Tutaj nawet na średniej prędkości wentylatorów przyjemny chłodzik na dużej powierzchni... Skóra Vienna przyjemna w dotyku, spodziewałem się, że będzie gorzej. Siedzisko trochę krótkie, trzymanie boczne słabe ale ogólnie fotele oceniam pozytywnie. Pozycja za kierownicą dla mnie za wysoka, wyższa niż w Mondku. Funkcja masażu - tu się zawiodłem, spodziewałem się dodatkowych elementów masujących (coś jak w matach masujących zakładanych na fotel) a tu masaż polega na wymachiwaniu regulacją lędźwiową... 6) Podczas delikatnego przyspieszania na niskich biegach w kabinie słychać lekki świst... czy to turbina? Przy niskich i średnich prędkościach w kabinie przyjemnie cicho.. chyba trochę ciszej niż w Mondku ale im bliżej Vmax tym głośniej.... i głośniej niż w Mondku. Na ocenę reszty nie było wiele czasu ale generalnie brak uwag. P.S. Aaa... średnie spalanie po 110km grubo powyżej 10l/100km, nie piszę ile żeby nikogo nie urazić ale miało prawo takie być.
  15. Bimbasz, dla ścisłości: oba profile bazują na BT więc pytanie powinno brzmieć "czy łączy się przez RSAP czy HFP?" P.S. Nie używam Androida ale google potwierdza to co napisał hsv! ( http://www.android-rsap.com/ ): Important news for all Galaxy S II owners: a new ROM (XXLQ5) was leaked, and as I expected: RSAP IS BACK IN ORIGINAL SAMSUNG ROM!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności