Lenin Zgłoś #21 Napisano 30 Czerwca 2013 Dobry pomysl. Ja robilem to nieco inaczej, mianowicie odksztalcona siatke metalowa lub blache od dolu dla podparcia plastiku i wtedy opalarka rozpuszczanie ramki ktora siada na podparciu i delikatne wypychanie. Zaoszczedza to wdychania palonego plastiku i laczenia lutownica. Taki rzeczy spawa sie zgrzewarka do plastiku bo lutownica zwegla plastik i laczenie jest niezbyt elastyczne;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #22 Napisano 17 Listopada 2013 No to jutro ja zabieram się do roboty i zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #23 Napisano 1 Grudnia 2013 U mnie też już po robocie Dla potomnych z doświadczenia napiszę, że ramkę po 2 cm wycinania lutownicą :sciana wyciąłem wyrzynarką ( minuta roboty i po sprawie ), a z resztą jest trochę zabawy, ale przecież w tym największa frajda, o efekcie nie wspominając:kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #24 Napisano 2 Grudnia 2013 jakieś foto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #25 Napisano 2 Grudnia 2013 u mnie dzisiaj zacząłem działać , kolego pokaż jakieś foto jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #26 Napisano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Foto zgodnie z prośbą, zdjecie na szybko, na ori zimowych felach i tak nie ma efektu, ale najważniejszy przecież zderzak Marcin tak się domyślam po blachach, że Turek ? Jak tak to wypatruj mnie a ja Ciebie, bo aktualnie jestem w mieście No i link do fotki: Edytowane 18 Grudnia 2013 przez -ERNI- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #27 Napisano 3 Grudnia 2013 okolice turku;) ale może cie na drodze gdzieś złapię Kurcze sprawił bym sobie taki zderzak ale jakoś nie mogę się za to zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #28 Napisano 3 Grudnia 2013 dzięki za foto Erni , nawet bez gleby wygląda :ok Jutro mój zderzak będzie gotowy do malowania , a kiedy malowanie ? hmm terminyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flOrdo. Zgłoś #29 Napisano 15 Grudnia 2013 Witam z innej beczki, słyszał ktoś coś o przepisie nagłośnionym w internecie o nie koniecznym położeniu tablicy rejestracyjnej na przednim zderzaku tylko w miejscu widocznym przykładowo za szybą? § 1. Miejsce przewidziane do umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej powinno stanowić równą, prostokątną powierzchnię o następujących minimalnych wymiarach: dla pojazdów samochodowych mających cztery i więcej kół: szerokość 520 mm i wysokość 120 mm albo szerokość 340 mm i wysokość 240 mm; dla motocykli i czterokołowych pojazdów samochodowych o maksymalnej mocy silnika do 15 kW - szerokość 280 mm i wysokość 210 mm; dla motorowerów i czterokołowych pojazdów samochodowych o masie własnej do 350 kg i maksymalnej mocy netto silnika nieprzekraczającej 4kW: szerokość 100 mm i wysokość 175 mm albo szerokość 145 mm i wysokość 210 mm; dla ciągników rolniczych - szerokość 240 mm i wysokość 165 mm. Miejsce to powinno być takie, aby po zamocowaniu tablice spełniały następujące wymagania: położenie tablicy względem osi podłużnej pojazdu: środek tablicy nie może być położony na prawo od wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu, lewa krawędź tablicy nie może być położona na lewo od pionowej płaszczyzny równoległej do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu i przechodzącej przez jego lewy obrys; tablica powinna być prostopadła z dokładnością do 2° do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu; tablica powinna być pionowa z dokładnością do 5°; jeżeli jednak jest to konieczne ze względu na kształt pojazdu, może ona być odchylona od pionu: nie więcej niż o 30°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku górze i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest nie wyżej niż 1,20 m nad ziemią, a dla ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, nie więcej niż o 15°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku dołowi i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest powyżej 1,20 m nad ziemią, a w przypadku ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3; wysokość położenia tablicy nad ziemią: wysokość położenia dolnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być mniejsza niż 0,30 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być mniejsza niż 0,73 m oraz 0,20 m dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być większa niż 1,20 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być większa niż 1,72 m; jeżeli jednak wymóg ten nie może być spełniony w praktyce, wysokość położenia może przekraczać 1,20 m, lecz powinna być tak zbliżona do tego wymagania, jak to jest możliwe ze względu na konstrukcję pojazdu, i nie może w żadnym przypadku przekraczać 2 m, a dla ciągnika rolniczego 2,75 m; w przypadku pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, wysokość ta nie może przekraczać 1,50 m; wymagania widoczności geometrycznej: tablica powinna być widoczna z przestrzeni zawartej wewnątrz następujących czterech płaszczyzn: dwóch płaszczyzn pionowych stycznych do bocznych krawędzi tablicy i tworzących kąty 30° na zewnątrz ze środkową wzdłużną płaszczyzną pojazdu, płaszczyzny stycznej do górnej krawędzi tablicy i tworzącej kąt 15° do góry od poziomu oraz 30° dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, płaszczyzny poziomej przechodzącej przez dolną krawędź tablicy (5° do dołu od poziomu dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3); jeżeli jednak wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią jest większa niż 1,20 m, to ta płaszczyzna powinna tworzyć kąt 15° do dołu od poziomu; wysokości położenia podawane w pkt 3-5 należy określać na pojeździe w stanie nieobciążonym. § 2. Kształtu i wymiarów miejsca przewidzianego do umieszczenia przednich tablic rejestracyjnych nie określa się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #30 Napisano 16 Grudnia 2013 Myśle, że i tak za każdym razem gdy będą stali niebiescy będziesz musiał się co najmniej tłumaczyć dlaczego masz tablicę za szybą, a jak zaobserwują Cię drugi raz w tym samym miejscu, np. w miejsu zamieszkania, to podejrzewam, że drugi raz nie uwierzą, że np. połamała Ci się ramka, albo jedziesz dopiero od lakiernika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #31 Napisano 17 Grudnia 2013 Co się nie da , jak się da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #32 Napisano 18 Grudnia 2013 Co się nie da , jak się da [ATTACH=CONFIG]111533[/ATTACH] i git :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #33 Napisano 18 Grudnia 2013 No spoko ale co wtedy jak ktos ma FMIC ??:ocochodzi http://samochody.mitula.com.pl/offer-detalle/533/99292358239107663/1/1/volkswagen-passat-szwajcarii/Autotrader?cc=1 a jakby ogarnac takie naklejane tablice drukowane albo wogole ale w takim rozmiarze.... tez mnie swędzi gładki zderzak ale jak pomyśle co potem z blachom to mi sie słabo robi delikatnie mówiac...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #34 Napisano 27 Stycznia 2014 Jest ryzyko jest zabawa fajny pomysł, gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #35 Napisano 19 Maja 2014 swietny opis,dzieki wielkie,zderzak drugi lezy ze spryskami wiec trza go przytuningowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #36 Napisano 20 Czerwca 2014 U mnie tak po 2godzinach,mysle dzis I jutro ogarne zderzak,Pasek jedzie na nowy lakier w poniedzialek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Michz. Zgłoś #37 Napisano 28 Czerwca 2014 a jak finansowo lepiej szukać oryginalnego czy samoróbka bo bez zalecza (garażu) słobo to widze i zerowego pojecia na temat lakierwania i spawania platikiem czy mnie to nie wyjdzie 3 razy więcej a skoczy sie i tak na kupnie gotowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #38 Napisano 30 Czerwca 2014 jak cos mam orginal usa,w sumie to komplet do sedana,kupilem do siebie ale zalozylem spryski wiec wolalem zrobic na gladko niz rzezbic z spryskiwaczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jeżu Zgłoś #39 Napisano 7 Grudnia 2015 Można o odświeżenie fotek tematu autora,zaniedlugo i ja taki żabie będę robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubapl Zgłoś #40 Napisano 8 Marca 2016 można odświeżyć zdjęcia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach