krepa Zgłoś #1361 Napisano 12 Stycznia 2015 przed chwila dzwoniłem do goscia jeszcze raz i zapewniał mnie ze to sa orginały , ma jeszcze klocki boscha , delfin , brembo , skad ma za taka cene ja nie wnikam jesli sa faktycznie orginał , ja mu podałem przez tel nr vin i pozniej mi oddzwonił ze ma do mojego za te cene co wyzej w poscie napisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #1362 Napisano 12 Stycznia 2015 Textar.--Tyle w temacie.Nie ma lepszego klocka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #1363 Napisano 12 Stycznia 2015 moze i dobry ale jezdziłem na komplecie ate kupionym 2 lata temu i autko stawało deba ale sie klocki skoczyły.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #1364 Napisano 12 Stycznia 2015 ja zaś co do ATE mam złe wspomnienia........odkąd zakładam Textary to autko hamuje rewelacyjnie.ATE sa przereklamowane.O tarczach nie wspomne bo ścierają się bardzo szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #1365 Napisano 12 Stycznia 2015 nio wlasnie kolego nawet od mechanika ze specjala w krakowie slyszalem ze reklamacje ate maja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1366 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć Za jakiś czas będę musiał wymienić tylne tarcze, czekam tylko na to aż klocki się całe skończą. Mam do Was pytanie co warto tam włożyć? Wiem co tutaj polecacie ale chodzi mi o to, że będę wymieniał na razie tylko z tyłu. Z przodu wymieniał ktoś, zanim kupiłem samochód i na razie nie chciałbym tego ruszać. Warto w takiej sytuacji zakładać coś lepszego, np zimmerman czy dać sobie z pokój i zakładać zwykłe ATE lub coś w tym rodzaju? Dodam jeszcze, że rozmawiałem o tym z mechanikiem i polecał mi chyba Textara jeśli dobrze pamiętam. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez El_Comendante Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1367 Napisano 14 Stycznia 2015 A jakie ma znaczenie to, że przód jest ok ? Tył wymieniasz i z głowy tym bardziej, że za dobrego Zimmermanna zapłacisz podobnie co za inne firmy z ciut niższej półki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1368 Napisano 14 Stycznia 2015 Nie znam się za bardzo więc pytam. Chodzi mi o to, czy samochód nie będzie zachowywał się mniej stabilnie podczas hamowania gdy z tyłu będą porządne tarcze i klocki. Tym bardziej, że z przodu nie wiem co jest. Może być i coś taniego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1369 Napisano 14 Stycznia 2015 Spokojnie, jeśli przód działa to nie masz się czego obawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1370 Napisano 14 Stycznia 2015 Działa. Gdyby przód też się kończył to wymieniłbym pewnie wszystko na coś porządnego a, że tarcze są mało zużyte to trochę mi szkoda kasy. To rozumiem, że polecasz Zimmermana Sport Coat Z? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1371 Napisano 14 Stycznia 2015 Nieee, Sport na tył bez sensu w takim aucie do jazdy po publicznych drogach, poza tym jak na przodzie masz tarcze standardowe to na tył nie możesz założyć Sportu. tarcze Zimmermann Coat Z + klocki Ferodo lub Zimmermann i będzie bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1372 Napisano 14 Stycznia 2015 To właśnie o to mi chodziło czy jest sens zakładać na tył te najlepsze. I klocki też zwykłe a nie DS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1373 Napisano 14 Stycznia 2015 No to się nie zrozumieliśmy Na tył w zupełności starcza gładki Zimmermann, klocek Ferodo Premier, DS to na przód jak już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1374 Napisano 14 Stycznia 2015 Jeszcze dwa pytania. Które klocki lepsze? Zimmerman czy Ferrodo? Za jakiś czas, gdybym wymieniał tarcze z przodu to można zakładać Sporty czy i tył wtedy trzeba zmieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1375 Napisano 14 Stycznia 2015 Jedne i drugie mają tylu zwolenników co i przeciwników. Z moich doświadczeń i klientów wynika, że klocki równie dobre. Jak będziesz wymieniał przód to możesz założyć sporty a tyłu nie trzeba nic ruszać. Tył na amen niech zostanie na gładkim zimmermannie, przód wedle uznania i zasobności portfela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1376 Napisano 14 Stycznia 2015 przodu to można zakładać Sporty Rozumiem że dajesz w palnik co światła i hamowanie przed kolejnymi i poza miastem ostre dohamowania ?? Bo jeśli nie to kolego odpuść sobie sporty zimerki z ferodo ds. Ten zestaw potrzebuje temp by pokazać swoją "moc". Zimny działa gorzej niż zwykłe zestawy. No chyba że chcesz mieć ten lans że masz sportowe heble z przodu. A piszę to gdyz moje B5 przejeździło 90 tys na takim zestawie i naprawdę trzeba to umiejętnie dogrzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1377 Napisano 14 Stycznia 2015 Na lansie mi nie zależy. Tym bardziej co to za lans w 14 letnim Passacie Chodzi mi o to, żeby mieć dobre hamulce. Tylko i aż tyle. Wolno raczej nie jeżdżę ale właśnie jeśli chodzi o hamowanie to staram się w miarę możliwości nie hamować za często, hamować silnikiem. Ostre dohamowania to raczej rzadko. Chodzi mi przede wszystkim o to, żeby w sytuacjach awaryjnych hamulce spisywały się jak najlepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1378 Napisano 14 Stycznia 2015 No to w DS nie ma sensu sie pchać bo tak jak kolega napisał te klocki potrzebują trochę wyższej temperatury żeby złapać skuteczność. Plusy tarcz modyfikowanych zauważyć możesz dopiero przy dynamicznej jeździe bo wiercenie odpowiedzialne jest za eliminowanie zjawiska fadingu, jeśli się z nim nie spotykasz to też nie ma co przepłacać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1379 Napisano 14 Stycznia 2015 Staram się tak jeździć, żeby nie hamować mocno co chwilę. Jak pisałem, zależy mi po prostu na skutecznych hamulcach w jakiś awaryjnych sytuacjach. Wynika z tego, że macie rację i w Sporty nie ma co się pchać bo i tak pewnie bym ich nie dogrzewał. Nie powiem, czasem lubię szybciej pojechać ale raczej bez wciskania w podłogę co chwilę pedału hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1380 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Ja mam teraz w CC tarcze zimerka gładkie przód i tył. Z przodu klocki ceramiczne jurid white tył trw i auto dęba staje jak hamuje. Zimne również kapitalnie się sprawują. Nic więcej ci nie trzeba. Nawet ceramicznych nie musisz na przód w przyszłości tylko trw bądz ferodo zwykłe. - - - - - aktualizacja - - - - - Tym bardziej co to za lans w 14 letnim Passacie Oj tu się grubo myslisz. Dobry program i można z dużo młodszymi autami po konkurować Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach