Skocz do zawartości
cooler

[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

Rekomendowane odpowiedzi

przed chwila dzwoniłem do goscia jeszcze raz i zapewniał mnie ze to sa orginały , ma jeszcze klocki boscha , delfin , brembo , skad ma za taka cene ja nie wnikam jesli sa faktycznie orginał , ja mu podałem przez tel nr vin i pozniej mi oddzwonił ze ma do mojego za te cene co wyzej w poscie napisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Textar.--Tyle w temacie.Nie ma lepszego klocka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze i dobry ale jezdziłem na komplecie ate kupionym 2 lata temu i autko stawało deba ale sie klocki skoczyły....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zaś co do ATE mam złe wspomnienia........odkąd zakładam Textary to autko hamuje rewelacyjnie.ATE sa przereklamowane.O tarczach nie wspomne bo ścierają się bardzo szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nio wlasnie kolego nawet od mechanika ze specjala w krakowie slyszalem ze reklamacje ate maja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Za jakiś czas będę musiał wymienić tylne tarcze, czekam tylko na to aż klocki się całe skończą. Mam do Was pytanie co warto tam włożyć? Wiem co tutaj polecacie ale chodzi mi o to, że będę wymieniał na razie tylko z tyłu. Z przodu wymieniał ktoś, zanim kupiłem samochód i na razie nie chciałbym tego ruszać. Warto w takiej sytuacji zakładać coś lepszego, np zimmerman czy dać sobie z pokój i zakładać zwykłe ATE lub coś w tym rodzaju? Dodam jeszcze, że rozmawiałem o tym z mechanikiem i polecał mi chyba Textara jeśli dobrze pamiętam.

Edytowane przez El_Comendante

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie ma znaczenie to, że przód jest ok ? :P Tył wymieniasz i z głowy tym bardziej, że za dobrego Zimmermanna zapłacisz podobnie co za inne firmy z ciut niższej półki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo więc pytam. :P Chodzi mi o to, czy samochód nie będzie zachowywał się mniej stabilnie podczas hamowania gdy z tyłu będą porządne tarcze i klocki. Tym bardziej, że z przodu nie wiem co jest. Może być i coś taniego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jeśli przód działa to nie masz się czego obawiać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa. Gdyby przód też się kończył to wymieniłbym pewnie wszystko na coś porządnego a, że tarcze są mało zużyte to trochę mi szkoda kasy. To rozumiem, że polecasz Zimmermana Sport Coat Z?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieee, Sport na tył bez sensu w takim aucie do jazdy po publicznych drogach, poza tym jak na przodzie masz tarcze standardowe to na tył nie możesz założyć Sportu.

 

tarcze Zimmermann Coat Z + klocki Ferodo lub Zimmermann i będzie bajka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To właśnie o to mi chodziło czy jest sens zakładać na tył te najlepsze. I klocki też zwykłe a nie DS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to się nie zrozumieliśmy :D Na tył w zupełności starcza gładki Zimmermann, klocek Ferodo Premier, DS to na przód jak już ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dwa pytania. Które klocki lepsze? Zimmerman czy Ferrodo? Za jakiś czas, gdybym wymieniał tarcze z przodu to można zakładać Sporty czy i tył wtedy trzeba zmieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedne i drugie mają tylu zwolenników co i przeciwników. Z moich doświadczeń i klientów wynika, że klocki równie dobre.

Jak będziesz wymieniał przód to możesz założyć sporty a tyłu nie trzeba nic ruszać. Tył na amen niech zostanie na gładkim zimmermannie, przód wedle uznania i zasobności portfela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przodu to można zakładać Sporty

 

Rozumiem że dajesz w palnik co światła i hamowanie przed kolejnymi i poza miastem ostre dohamowania ?? Bo jeśli nie to kolego odpuść sobie sporty zimerki z ferodo ds. Ten zestaw potrzebuje temp by pokazać swoją "moc". Zimny działa gorzej niż zwykłe zestawy. No chyba że chcesz mieć ten lans że masz sportowe heble z przodu.

 

A piszę to gdyz moje B5 przejeździło 90 tys na takim zestawie i naprawdę trzeba to umiejętnie dogrzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na lansie mi nie zależy. Tym bardziej co to za lans w 14 letnim Passacie :P Chodzi mi o to, żeby mieć dobre hamulce. Tylko i aż tyle. Wolno raczej nie jeżdżę ale właśnie jeśli chodzi o hamowanie to staram się w miarę możliwości nie hamować za często, hamować silnikiem. Ostre dohamowania to raczej rzadko. Chodzi mi przede wszystkim o to, żeby w sytuacjach awaryjnych hamulce spisywały się jak najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w DS nie ma sensu sie pchać bo tak jak kolega napisał te klocki potrzebują trochę wyższej temperatury żeby złapać skuteczność. Plusy tarcz modyfikowanych zauważyć możesz dopiero przy dynamicznej jeździe bo wiercenie odpowiedzialne jest za eliminowanie zjawiska fadingu, jeśli się z nim nie spotykasz to też nie ma co przepłacać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Staram się tak jeździć, żeby nie hamować mocno co chwilę. Jak pisałem, zależy mi po prostu na skutecznych hamulcach w jakiś awaryjnych sytuacjach. Wynika z tego, że macie rację i w Sporty nie ma co się pchać bo i tak pewnie bym ich nie dogrzewał. Nie powiem, czasem lubię szybciej pojechać ale raczej bez wciskania w podłogę co chwilę pedału hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz w CC tarcze zimerka gładkie przód i tył. Z przodu klocki ceramiczne jurid white tył trw i auto dęba staje jak hamuje. Zimne również kapitalnie się sprawują. Nic więcej ci nie trzeba. Nawet ceramicznych nie musisz na przód w przyszłości tylko trw bądz ferodo zwykłe.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tym bardziej co to za lans w 14 letnim Passacie

 

Oj tu się grubo myslisz. Dobry program i można z dużo młodszymi autami po konkurować ;)

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności