tasior69 Zgłoś #901 Napisano 21 Sierpnia 2013 a płyn też dałeś świeży ???? jaki jesli moge wiedzieć ??? a w przewodach tłoczkach cos grzebałeś ??? czy tylko zmiana...... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #902 Napisano 21 Sierpnia 2013 a płyn też dałeś świeży ???? jaki jesli moge wiedzieć ??? a w przewodach tłoczkach cos grzebałeś ??? czy tylko zmiana...... pzdr Płyn ma jakieś 7tys, zmieniłem jeszcze na starych tarczach, bo myślałem że słabe hamowanie to jego wina, przewody były wymieniane jakieś 15 tyś wcześniej. Tloczki te same, płyn Boscha dot 4 czy 5 nie pamiętam teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek016 Zgłoś #903 Napisano 2 Września 2013 Ponieważ i mnie czeka wymiana tarcz, zadzwoniłem wczoraj do sklepu Martec. Okazało się, że wycofali czasowo ze sprzedaży tarcze Rotinger ze względu na występujące z nimi problemy, robią jakieś testy. Sprzedawca zaoferował mi tarcze Steinhof. Również zainteresowany wymianą zestawu hamulcowego na przedniej osi dzwoniłem i rozmawiałem na temat tarcz firmy Rotinger: Pytałem również o występujące problemy, i testy. Otrzymałem informację od osoby odpowiedzialnej za kontrolę jakości tarcz hamulcowych, co dodatkowo mnie zaskoczyło że w sklepie internetowym znajdują się takie osoby ?? "Tarcze hamulcowe ze względu na bardzo dużą sprzedaż, większą niż dotychczas planowano były przez chwilę niedostępne na skutek braków magazynowych. Każda tarcza hamulcowa po ostatecznej obróbce wyważaniu szlifowaniu przechodzi testy tzn kontrolę jakości. Rysy które są na powierzchni są pozostałością po szlifowaniu powierzchni które ma na celu poprawić skuteczność hamowania zaraz po zamontowaniu, widocznie kilka szlifów było wykonanie nieco głębiej, i dlatego są nadal widoczne" Moim osobistym zdaniem nie ma się co przejmować, tarcze są ok takie wykonanie wskazuje nawet że nie jest to masówka Rozbijają mnie goście co piszą że wszystko jest z chin, nie potrafią zaufać Polskiej produkcji, a sami piszą z chińskiego komputera. http://www.unionparts.pl http://rotinger.pl/kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #904 Napisano 15 Września 2013 Jak rozwija się opinia na temat klocków i tarcz Master Sport? Mam do zrobienia chamulce na tyle (tarcze+klocki) i ma być mega cięcie po kosztach a MS są najtańsze. Za 100zł można wyrwać bez problemu komplet na tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #905 Napisano 15 Września 2013 Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #906 Napisano 15 Września 2013 Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładaćA przy koncowce hamowania, praktycznie juz w momencie zatrzymania auta, albo jazda w korku slyszysz ich popiskiwanie? Mam drugiego pasia, w obydwu siedziały firmowe ATE, i efekt ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #907 Napisano 15 Września 2013 Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładać Jednak spróbuje MS bo....auto nie moje...ma być tanio...przebiegi roczne nie dochodzą do 10tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #908 Napisano 15 Września 2013 A przy koncowce hamowania, praktycznie juz w momencie zatrzymania auta, albo jazda w korku slyszysz ich popiskiwanie? Mam drugiego pasia, w obydwu siedziały firmowe ATE, i efekt ten sam. Miałem tak, również w 2 różnych autach i mogę jednoznacznie stwierdzić że MS'y okrutnie piszczą. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #909 Napisano 15 Września 2013 Miałem tak, również w 2 różnych autach i mogę jednoznacznie stwierdzić że MS'y okrutnie piszczą.Pozdro. To ja dziękuje za taki zestaw Ciekawe jak te nowe niemiecko (z nazwy) polskie (produkcja), co tak ostatnio furorę robią na rynku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #910 Napisano 15 Września 2013 panowie ja mam tarcze (przód) BOSCH i klocki TRW problem mam taki że tarcza zrobiła mi sie taka świecąca, lustrzana wie ktos coto może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #911 Napisano 15 Września 2013 Moje MS na tyle nie piszcza .... A na przodzie tarcze ATE VW były klocki ferodo premiere teraz jakieś budżetowe I całkiem spoko -płyn świeży BENDIX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #912 Napisano 15 Września 2013 Jak rozwija się opinia na temat klocków i tarcz Master Sport?Mam do zrobienia chamulce na tyle (tarcze+klocki) i ma być mega cięcie po kosztach a MS są najtańsze. Za 100zł można wyrwać bez problemu komplet na tył. ROTINGER & STEINHOF kosztują 133 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #913 Napisano 15 Września 2013 Ciekawe jak te nowe niemiecko (z nazwy) polskie (produkcja), co tak ostatnio furorę robią na rynku jeśli chodzi Ci o steinhofa to mam na tyle ich komplet tarcze +klocki ze 3 lata. W sumie jeszcze nigdy nie słyszałem najmniejszego pisku hamulcow w moim samochodzie . Ceny kompletu w promocji widziałem już w granicach 130PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #914 Napisano 15 Września 2013 jeśli chodzi Ci o steinhofa to mam na tyle ich komplet tarcze +klocki ze 3 lata. W sumie jeszcze nigdy nie słyszałem najmniejszego pisku hamulcow w moim samochodzie Ja mam na tyle mega egzotyczny zestaw w postaci tarcz Mikoda + klocki Cifam. Jest cisza i spokój w eterze (nalatane ok. 20 tyś). Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #915 Napisano 16 Września 2013 MiKoda to chyba nie taka egzotyka tylko dobre bo PL miałem kiedys na przodzie nawiercane i nacinane MIkode i Ferodo Premiere w BMW to hamulce były bajeczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atyan Zgłoś #916 Napisano 16 Września 2013 Sam sporo czasu poświęciłem temu wątkowi i w końcu zdecydowałem się na ten komplet, w tym sklepie. W końcu polecało go całkiem spore grono (mniej więcej taka sama ilość jak psioczących na jakość TRW I ATE;)Wymieniłem komplet ok. 600km temu i na jednej z tarcz właśnie zaobserwowałem takie "pęknięcia": podobno jest to efekt końcowej fazy produkcji, ale pod paznokciem wyczuwam to miejsce, więc to trochę dziwne- zwłaszcza, że druga tarcza jest ok. Co myślicie na ten temat? Spotkaliście się z tym? [ATTACH=CONFIG]107093[/ATTACH] Wygląda na to, ze już wszystko jest ok. "Pęknięcia" się starły i tarcza wygląda już naturalnie. W międzyczasie miałem wymianę klocków i tarcz z tyłu, ale tym razem zdecydowałem się na komplet firmowany HART (koszt ok. 133zł). Sytuacja z przodem nie była wtedy jeszcze wyjaśniona, a ja wybierałem się na wakacje, a hurtownię mam można powiedzieć pod nosem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #917 Napisano 14 Października 2013 Panowie jaki polecicie zestaw tarcz i klocków na tył do passata b5 3b sedan 110 KM 98r. ?? mógłbym prosić o poglądowe zdjęcia z allegro. Taki zestaw będzie dobry ?? http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-tyl-passat-b5-b6-audi-a6-i3587871611.html jaka może być orientacyjna wymiana ?? czy łatwo samemu sobie wymienić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #918 Napisano 14 Października 2013 Panowie jaki polecicie zestaw tarcz i klocków na tył do passata b5 3b sedan 110 KM 98r. ??mógłbym prosić o poglądowe zdjęcia z allegro. Taki zestaw będzie dobry ?? http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-tyl-passat-b5-b6-audi-a6-i3587871611.html jaka może być orientacyjna wymiana ?? czy łatwo samemu sobie wymienić ?? Widze że ten zestaw jest na zacisk Lukasa bo ma w zestawie śróby M8 i kształt klocka typowy dla tego zacisku. Ja mam u siebie zacisk Atr i tam zacisk jest mocowany na imbus 7. Poczytaj temat http://forum.vw-passat.pl/threads/2281-Wymiana-klockow-tyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #919 Napisano 14 Października 2013 Widze że ten zestaw jest na zacisk Lukasa bo ma w zestawie śróby M8 i kształt klocka typowy dla tego zacisku. Ja mam u siebie zacisk Atr i tam zacisk jest mocowany na imbus 7. Poczytaj temat http://forum.vw-passat.pl/threads/2281-Wymiana-klockow-tyl Czyli jakie powinienem kupić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #920 Napisano 14 Października 2013 Czyli jakie powinienem kupić ?? Obejrzyj temat, w temacie który ci poleciłem w poście 13 maż fote zacisku mocowanego na klucze 13 i 15. Zdejmij tylnie koło i zobacz czy zacisk na zdjęciu jest taki sam, jesli jest identyczny to smiało biez te bosche. A co do wymiany to poczytaj temat i sam zdecyduj czy czujesz się na silach aby to wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach