Skocz do zawartości
cooler

[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

Rekomendowane odpowiedzi

a płyn też dałeś świeży ???? jaki jesli moge wiedzieć ??? a w przewodach tłoczkach cos grzebałeś ??? czy tylko zmiana...... pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a płyn też dałeś świeży ???? jaki jesli moge wiedzieć ??? a w przewodach tłoczkach cos grzebałeś ??? czy tylko zmiana...... pzdr

 

Płyn ma jakieś 7tys, zmieniłem jeszcze na starych tarczach, bo myślałem że słabe hamowanie to jego wina, przewody były wymieniane jakieś 15 tyś wcześniej. Tloczki te same, płyn Boscha dot 4 czy 5 nie pamiętam teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponieważ i mnie czeka wymiana tarcz, zadzwoniłem wczoraj do sklepu Martec. Okazało się, że wycofali czasowo ze sprzedaży tarcze Rotinger ze względu na występujące z nimi problemy, robią jakieś testy. Sprzedawca zaoferował mi tarcze Steinhof.

 

Również zainteresowany wymianą zestawu hamulcowego na przedniej osi dzwoniłem i rozmawiałem na temat tarcz firmy Rotinger:

Pytałem również o występujące problemy, i testy. Otrzymałem informację od osoby odpowiedzialnej za kontrolę jakości tarcz hamulcowych, co dodatkowo mnie zaskoczyło że w sklepie internetowym znajdują się takie osoby ??

 

"Tarcze hamulcowe ze względu na bardzo dużą sprzedaż, większą niż dotychczas planowano były przez chwilę niedostępne na skutek braków magazynowych. Każda tarcza hamulcowa po ostatecznej obróbce wyważaniu szlifowaniu przechodzi testy tzn kontrolę jakości. Rysy które są na powierzchni są pozostałością po szlifowaniu powierzchni które ma na celu poprawić skuteczność hamowania zaraz po zamontowaniu, widocznie kilka szlifów było wykonanie nieco głębiej, i dlatego są nadal widoczne"

 

Moim osobistym zdaniem nie ma się co przejmować, tarcze są ok takie wykonanie wskazuje nawet że nie jest to masówka :)

 

Rozbijają mnie goście co piszą że wszystko jest z chin, nie potrafią zaufać Polskiej produkcji, a sami piszą z chińskiego komputera.

http://www.unionparts.pl http://rotinger.pl/kontakt :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozwija się opinia na temat klocków i tarcz Master Sport?

Mam do zrobienia chamulce na tyle (tarcze+klocki) i ma być mega cięcie po kosztach a MS są najtańsze.

Za 100zł można wyrwać bez problemu komplet na tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładać
A przy koncowce hamowania, praktycznie juz w momencie zatrzymania auta, albo jazda w korku slyszysz ich popiskiwanie? Mam drugiego pasia, w obydwu siedziały firmowe ATE, i efekt ten sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mateo ja poszedłem podobnym tropem i na tył zarzucilem nowe tarcze i klocki MS z tym ze klocki nie zwykle ale te Ceramic srebrne komplet chyba 120 pln wiec spoko i po 30 tys mogę powiedzieć ze spoko tarcze bardzo nie zrdzewialy na brzegach a klocki jeszcze całkiem całkiem wiec jak na tył to spoko mozna zakładać :)

 

Jednak spróbuje MS bo....auto nie moje...ma być tanio...przebiegi roczne nie dochodzą do 10tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przy koncowce hamowania, praktycznie juz w momencie zatrzymania auta, albo jazda w korku slyszysz ich popiskiwanie? Mam drugiego pasia, w obydwu siedziały firmowe ATE, i efekt ten sam.

Miałem tak, również w 2 różnych autach i mogę jednoznacznie stwierdzić że MS'y okrutnie piszczą.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem tak, również w 2 różnych autach i mogę jednoznacznie stwierdzić że MS'y okrutnie piszczą.

Pozdro.

To ja dziękuje za taki zestaw ;)

 

Ciekawe jak te nowe niemiecko (z nazwy) polskie (produkcja), co tak ostatnio furorę robią na rynku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ja mam tarcze (przód) BOSCH i klocki TRW problem mam taki że tarcza zrobiła mi sie taka świecąca, lustrzana wie ktos coto może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje MS na tyle nie piszcza .... A na przodzie tarcze ATE VW były klocki ferodo premiere teraz jakieś budżetowe I całkiem spoko -płyn świeży BENDIX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak rozwija się opinia na temat klocków i tarcz Master Sport?

Mam do zrobienia chamulce na tyle (tarcze+klocki) i ma być mega cięcie po kosztach a MS są najtańsze.

Za 100zł można wyrwać bez problemu komplet na tył.

 

ROTINGER & STEINHOF kosztują 133 PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe jak te nowe niemiecko (z nazwy) polskie (produkcja), co tak ostatnio furorę robią na rynku

jeśli chodzi Ci o steinhofa to mam na tyle ich komplet tarcze +klocki ze 3 lata. W sumie jeszcze nigdy nie słyszałem najmniejszego pisku hamulcow w moim samochodzie :). Ceny kompletu w promocji widziałem już w granicach 130PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli chodzi Ci o steinhofa to mam na tyle ich komplet tarcze +klocki ze 3 lata. W sumie jeszcze nigdy nie słyszałem najmniejszego pisku hamulcow w moim samochodzie

Ja mam na tyle mega egzotyczny zestaw w postaci tarcz Mikoda + klocki Cifam. :)

Jest cisza i spokój w eterze (nalatane ok. 20 tyś). :hyhy

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MiKoda to chyba nie taka egzotyka tylko dobre bo PL :) miałem kiedys na przodzie nawiercane i nacinane MIkode i Ferodo Premiere w BMW to hamulce były bajeczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam sporo czasu poświęciłem temu wątkowi i w końcu zdecydowałem się na ten komplet, w tym sklepie. W końcu polecało go całkiem spore grono (mniej więcej taka sama ilość jak psioczących na jakość TRW I ATE;)

Wymieniłem komplet ok. 600km temu i na jednej z tarcz właśnie zaobserwowałem takie "pęknięcia":

podobno jest to efekt końcowej fazy produkcji, ale pod paznokciem wyczuwam to miejsce, więc to trochę dziwne- zwłaszcza, że druga tarcza jest ok. Co myślicie na ten temat? Spotkaliście się z tym?

[ATTACH=CONFIG]107093[/ATTACH]

14jpzzl.jpg

 

Wygląda na to, ze już wszystko jest ok. "Pęknięcia" się starły i tarcza wygląda już naturalnie. W międzyczasie miałem wymianę klocków i tarcz z tyłu, ale tym razem zdecydowałem się na komplet firmowany HART (koszt ok. 133zł). Sytuacja z przodem nie była wtedy jeszcze wyjaśniona, a ja wybierałem się na wakacje, a hurtownię mam można powiedzieć pod nosem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki polecicie zestaw tarcz i klocków na tył do passata b5 3b sedan 110 KM 98r. ??

mógłbym prosić o poglądowe zdjęcia z allegro.

 

Taki zestaw będzie dobry ??

http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-tyl-passat-b5-b6-audi-a6-i3587871611.html

jaka może być orientacyjna wymiana ??

czy łatwo samemu sobie wymienić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jaki polecicie zestaw tarcz i klocków na tył do passata b5 3b sedan 110 KM 98r. ??

mógłbym prosić o poglądowe zdjęcia z allegro.

 

Taki zestaw będzie dobry ??

http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-tyl-passat-b5-b6-audi-a6-i3587871611.html

jaka może być orientacyjna wymiana ??

czy łatwo samemu sobie wymienić ??

 

Widze że ten zestaw jest na zacisk Lukasa bo ma w zestawie śróby M8 i kształt klocka typowy dla tego zacisku. Ja mam u siebie zacisk Atr i tam zacisk jest mocowany na imbus 7. Poczytaj temat http://forum.vw-passat.pl/threads/2281-Wymiana-klockow-tyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze że ten zestaw jest na zacisk Lukasa bo ma w zestawie śróby M8 i kształt klocka typowy dla tego zacisku. Ja mam u siebie zacisk Atr i tam zacisk jest mocowany na imbus 7. Poczytaj temat http://forum.vw-passat.pl/threads/2281-Wymiana-klockow-tyl

 

Czyli jakie powinienem kupić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jakie powinienem kupić ??

 

Obejrzyj temat, w temacie który ci poleciłem w poście 13 maż fote zacisku mocowanego na klucze 13 i 15. Zdejmij tylnie koło i zobacz czy zacisk na zdjęciu jest taki sam, jesli jest identyczny to smiało biez te bosche. A co do wymiany to poczytaj temat i sam zdecyduj czy czujesz się na silach aby to wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności