tumnik2 Zgłoś #1 Napisano 19 Października 2011 Witam Proszę o analizę logów z mojego paska auto szarpie na zimnym silnikiu miedzy 1000-2300 obr/minut i ma podwyzszony bieg jałowy. 880-920obr/min. logi: http://vaglog.rtnet.pl/tumnik2_60542.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #2 Napisano 19 Października 2011 Zacznij od czyszczenia i adaptacji przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tumnik2 Zgłoś #3 Napisano 19 Października 2011 Witam przepustnica czyszczona adaptacja zrobiona nadal to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2011 Jakieś błędy w pamięci ECU? Instalacja gazowa jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tumnik2 Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2011 Sporadycznie coś z dopasowaniem błąd 561 (sporadycznie) nie łapie go od razu tylko po jakimś czasie. Zauważyłem ze jak skasuje błędy choć ich nie mam to obroty jałowe spadną do prawidłowych i za chwile sam sobie podnosi je. Wszystko robię na benzynie. LPG jest. A i jeszcze jedno po wciśnięciu pedału w podłogę i puszczeniu szybko słychać dziwny dźwięk jakby coś zaskrzypiało coś w stylu a la strumienica z tym że dzieje się tak do 2000-2500 obr/min czyżby problemy z regulacją ciśnienia doładowania? I jeszcze jedna rzecz na zimnym silniku po przejechaniu 1km spojrzałem jak wyglądają świecie i były czarne czyli za dużo benzyny dostaje według mnie. I rano tj. na zimnym silniku ciężko zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2011 po wciśnięciu pedału w podłogę i puszczeniu szybko słychać dziwny dźwięk jakby coś zaskrzypiało coś w stylu a la strumienica z tym że dzieje się takdo 2000-2500 obr/min czyżby problemy z regulacją ciśnienia doładowania? mi to raczej wygląda na padnięty katalizator Najlepiej jakbyś odłączył LPG (zakręć na butli) i pojeździł kilka dni na benzynie, zobaczysz co się będzie działo. błąd 561 jak się pojawi to wstaw tu pełny opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #7 Napisano 21 Października 2011 Ktoś mi zdiagnozuje / podpowie? http://vaglog.rtnet.pl/pweglarczyk_60757.html podpowiem,że jestem zielony w tym temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tumnik2 Zgłoś #8 Napisano 21 Października 2011 (edytowane) Na pewno przepływka lepiej chodzi od mojej a dokładniej co się dzieje z autem? Chociaż 5440 dziwne zachowanie... jakoś auto szarpało czy coś?? Potrzebuję logi z wzorowo chodzącej bestii z motorem AEB ma ktoś może? Edytowane 21 Października 2011 przez tumnik2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #9 Napisano 21 Października 2011 Przepływka wymieniona na nową na starszej nawet większe były parametry do 140 momentami dodam,że Passek ma program. Ale nie wiem jaki dokładnie. Na pewno nie trzyma mocy na hamowni wyszło 152KM aaa i jest w Automacie + tiptronic. Z tego co wiem jeszcze przy 3 biegu na obrotach 2000-3000 szarpie nim jak by się dławił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2011 Przepływka wymieniona na nową na starszej nawet większe były parametry do 140 momentami dodam,że Passek ma program. Ale nie wiem jaki dokładnie. Na pewno nie trzyma mocy na hamowni wyszło 152KM aaa i jest w Automacie + tiptronic. Z tego co wiem jeszcze przy 3 biegu na obrotach 2000-3000 szarpie nim jak by się dławił... Z tego co wyczytalem, to przeplywka powinna miec ok 120 przy 5500obr. U ciebie jest wiecej, ale przy programie niby moze tak byc. I jak program? Czujesz roznice? Spalanie? Po przejchaniu sie seria kumpla Audi A4 1.8T 190PS w quattrro zaczalem powazniej myslec o kuracji wzmacniajacej dla AWT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #11 Napisano 22 Października 2011 powinna miec ok 120 przy 5500obr. 120 przy 5000obr. ale przy programie niby moze tak byc. Przy programie powinno być znacznie więcej, jeśli tak nie jest to auto raczej nie osiąga pełnej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #12 Napisano 23 Października 2011 Dokładnie nie wiem jaki jest program ale na hamowni wypluł 152km tylko więc coś dolega tylko nie mogę dojść co, czytałem,że przy programie wartości na przepływce powinny dochodzić nawet do 170 g/s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #13 Napisano 23 Października 2011 Dokładnie nie wiem jaki jest program ale na hamowni wypluł 152km tylko więc coś dolega tylko nie mogę dojść co, czytałem,że przy programie wartości na przepływce powinny dochodzić nawet do 170 g/sA przed programem ile hamownia pokazala? Co z Nm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #14 Napisano 23 Października 2011 Przed nie był hamowany więc nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #15 Napisano 23 Października 2011 Ty robiłeś ten program, czy już takiego kupiłeś. Najlepiej jakbyś podłączył zewnętrzny czujnik doładowania i podglądnął co dmucha turbina lub ewentualnie podmień MAF z innego AEB i porównaj - ja jednak stawiam, że ten program to jakiś trefny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #16 Napisano 23 Października 2011 Tu jest wykres z Hamowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #17 Napisano 23 Października 2011 Tu jest wykres z Hamowni Co to za hamownia, ze wyciagnales 276km/h? MOc faktycznie gdzies uciekla. Moment z tego silnika to srednio wychodzi 270-280. Wnioskuje z wykresow, jakie dotad widzialem. A co na te dolegliwosci Leo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tumnik2 Zgłoś #18 Napisano 17 Maja 2012 Witam Mam problem z podnoszącymi sie obrotami przy zmianie biegów tzn rozkręcam silnik do 3000 puszczam gaz wciskam sprzęgło i w tym momencie obroty rosną do 3300 i po chwili dopiero spadają. w załączniku filmik z zachowań obrotomierza za jakość przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #19 Napisano 17 Maja 2012 Sytuacja sie dzieje tylko w czasie jazdy pod obciazeniem? Moze gdy wciskasz sprzeglo to obciazenie silnika zmniejszasz i dlatego obroty ida troche w gore? A po jakim czasie spadaja ci obroty na normalne przy pierwszym porannym odpaleniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #20 Napisano 17 Maja 2012 Jakieś błędy są?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach