Skocz do zawartości
tumnik2

Prośba o analizę logów 1,8T AEB

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznij od czyszczenia i adaptacji przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przepustnica czyszczona adaptacja zrobiona nadal to samo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś błędy w pamięci ECU? Instalacja gazowa jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporadycznie coś z dopasowaniem błąd 561 (sporadycznie) nie łapie go od razu tylko po jakimś czasie. Zauważyłem ze jak skasuje błędy choć ich nie mam to obroty jałowe spadną do prawidłowych i za chwile sam sobie podnosi je. Wszystko robię na benzynie. LPG jest. A i jeszcze jedno po wciśnięciu pedału w podłogę i puszczeniu szybko słychać dziwny dźwięk jakby coś zaskrzypiało coś w stylu a la strumienica z tym że dzieje się tak

do 2000-2500 obr/min czyżby problemy z regulacją ciśnienia doładowania? I jeszcze jedna rzecz na zimnym silniku po przejechaniu 1km spojrzałem jak wyglądają świecie i były czarne czyli za dużo benzyny dostaje według mnie. I rano tj. na zimnym silniku ciężko zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wciśnięciu pedału w podłogę i puszczeniu szybko słychać dziwny dźwięk jakby coś zaskrzypiało coś w stylu a la strumienica z tym że dzieje się tak

do 2000-2500 obr/min czyżby problemy z regulacją ciśnienia doładowania?

mi to raczej wygląda na padnięty katalizator

 

Najlepiej jakbyś odłączył LPG (zakręć na butli) i pojeździł kilka dni na benzynie, zobaczysz co się będzie działo.

 

 

błąd 561

jak się pojawi to wstaw tu pełny opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przepływka lepiej chodzi od mojej a dokładniej co się dzieje z autem? Chociaż 5440 dziwne zachowanie... jakoś auto szarpało czy coś?? Potrzebuję logi z wzorowo chodzącej bestii z motorem AEB ma ktoś może?

Edytowane przez tumnik2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wymieniona na nową na starszej nawet większe były parametry do 140 momentami dodam,że Passek ma program. Ale nie wiem jaki dokładnie. Na pewno nie trzyma mocy na hamowni wyszło 152KM aaa i jest w Automacie + tiptronic. Z tego co wiem jeszcze przy 3 biegu na obrotach 2000-3000 szarpie nim jak by się dławił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepływka wymieniona na nową na starszej nawet większe były parametry do 140 momentami dodam,że Passek ma program. Ale nie wiem jaki dokładnie. Na pewno nie trzyma mocy na hamowni wyszło 152KM aaa i jest w Automacie + tiptronic. Z tego co wiem jeszcze przy 3 biegu na obrotach 2000-3000 szarpie nim jak by się dławił...

Z tego co wyczytalem, to przeplywka powinna miec ok 120 przy 5500obr. U ciebie jest wiecej, ale przy programie niby moze tak byc.

 

I jak program? Czujesz roznice? Spalanie?

Po przejchaniu sie seria kumpla Audi A4 1.8T 190PS w quattrro zaczalem powazniej myslec o kuracji wzmacniajacej dla AWT ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powinna miec ok 120 przy 5500obr.

120 przy 5000obr.

ale przy programie niby moze tak byc.

Przy programie powinno być znacznie więcej, jeśli tak nie jest to auto raczej nie osiąga pełnej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie wiem jaki jest program ale na hamowni wypluł 152km tylko więc coś dolega tylko nie mogę dojść co, czytałem,że przy programie wartości na przepływce powinny dochodzić nawet do 170 g/s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie nie wiem jaki jest program ale na hamowni wypluł 152km tylko więc coś dolega tylko nie mogę dojść co, czytałem,że przy programie wartości na przepływce powinny dochodzić nawet do 170 g/s
A przed programem ile hamownia pokazala? Co z Nm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed nie był hamowany więc nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty robiłeś ten program, czy już takiego kupiłeś. Najlepiej jakbyś podłączył zewnętrzny czujnik doładowania i podglądnął co dmucha turbina lub ewentualnie podmień MAF z innego AEB i porównaj - ja jednak stawiam, że ten program to jakiś trefny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest wykres z Hamowni

 

20111008938.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu jest wykres z Hamowni
Co to za hamownia, ze wyciagnales 276km/h? ;)

 

MOc faktycznie gdzies uciekla. Moment z tego silnika to srednio wychodzi 270-280. Wnioskuje z wykresow, jakie dotad widzialem.

 

A co na te dolegliwosci Leo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z podnoszącymi sie obrotami przy zmianie biegów tzn rozkręcam silnik do 3000 puszczam gaz wciskam sprzęgło i w tym momencie obroty rosną do 3300 i po chwili dopiero spadają.

 

w załączniku filmik z zachowań obrotomierza za jakość przepraszam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja sie dzieje tylko w czasie jazdy pod obciazeniem?

Moze gdy wciskasz sprzeglo to obciazenie silnika zmniejszasz i dlatego obroty ida troche w gore? ;)

 

A po jakim czasie spadaja ci obroty na normalne przy pierwszym porannym odpaleniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś błędy są??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności