wozny83 Zgłoś #41 Napisano 4 Lipca 2014 Zawsze najlepiej go programowo wywalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas030581 Zgłoś #42 Napisano 17 Czerwca 2016 dzien dobry ile taka wymiana/naprawa EGR w VW Passat B7 rok 2011 DSG w Polsce kosztuje ?? dziekuje za odpowiedzi Lukas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #43 Napisano 25 Maja 2018 No ja też zabieram się za czyszczenie EGR. Mam 185 tys przejechane i raczej (jak widać na zdjęciu - oryginalne mazki farbą) nigdy nie było czyszczenia. Auto w miarę idzie ale dół ma całej słaby. Nie wiem może nie poprawie osiągów ale chyba raczej nie zaszkodzę, hmm. Zamierzam wyczyścić w zestawie też przepustnicę i rurę łączoną z chłodnicą spalin. Zaopatrzę się jeszcze w zestaw uszczelek i oringów, przy rozebraniu raczej trzeba wymienić. Po czyszczeniu przepustnicy ponoć trzeba wykonać adaptację, kanał 098? Jakby ktoś miał jakieś wskazówki to poproszę o porady. Spróbuje tak zrobić aby czegoś przy okazji nie zepsuć, ale mądrzejszy to będę po fakcie, tzn w następny weekend. a takie uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gieno89 Zgłoś #44 Napisano 20 Października 2019 Hej. Bardzo dobry opis ze zdjęciami. Wszystko się zgadza. Ja mam jednak do Ciebie pytanie. Jakim narzędziem odkreciles te dwie śruby 6 i ta jedna 5? Dojście tam jest tak okropne, że za pierwszym podejściem się wkurzyłem i poddałem. I jak sobie tak myślę to jedyna możliwość to kręcenie bita imbusowego kluczem płaskim, bo najmniejsza grzechotkę miałem problem tam wsadzić, a jeszcze trzeba było kręcić. No albo dorobienie samemu jakiegoś klucza. Naprawdę jest tam bardzo ciasno. Czego ty użyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach