Skocz do zawartości
Gość Kamikaze

Dzień Dobry, i zaraz kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamikaze

Dzień Dobry Paniom i Panom w tym Forum!

Na imię mam Wiktor, jestem studentem i znajduję się w tej chwili w Niemczech.

Udało mi się niedrogo kupić Passata, 93/go roku, 2 litry, benzyniak i 16 zaworków.

Fajne autko, ale ma kilka problemów:

 

- Źle odpala jak jest zimny, bez gazu wcale. Potem krztusi się i po kilku minutach zaczyna rąbać 1500 obrotów. I tak cały czas :znudzony:

Jak jest ciepły, odpala bez gazu i dobrze.

- Pali jak smok, przecętnie 12-13 litrów, przy normalnym, spokojnym stylu jazdy

- Od czasu do czasu zaczyna bzyczeć jakiś przekaźnik

 

Nie wiem, czy ten przekaźnik ma coś do czynienia z innymi problemami, podejrzewam, że nie.

Co do innych problemów podejrzewam lambdę. Niestety polski student w Niemczech nie może sobie pozwolić diagnozy VW.

Dlatego proszę Państwa o zdanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozakładaj opaski na przewody powietrza (dostaje obce powietrze)

Przekaźnik sprawdź wymień (może być zwarcie w instalacji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co bzyczy, bo jeśli przekaźnik znajdujący się tuż nad bezpiecznikami, to nie ma się czym przejmować. Jeśi bzyczenie sychać w okolicach tablicy wskaźników to oznaczać to może za niskie ciśnienie oleju w ukadzie smarowania silnika . To jest już bardzo niepokojącym sygnalem. Towarzyszy temu dźwiękowi migająca kontrolka ciśnienia oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikaze
Ciekawe co bzyczy, bo jeśli przekaźnik znajdujący się tuż nad bezpiecznikami, to nie ma się czym przejmować. Jeśi bzyczenie sychać w okolicach tablicy wskaźników to oznaczać to może za niskie ciśnienie oleju w ukadzie smarowania silnika . To jest już bardzo niepokojącym sygnalem. Towarzyszy temu dźwiękowi migająca kontrolka ciśnienia oleju.