Skocz do zawartości
1robert

konserwacja przed zimą - czym profile zamknięte??

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie

chcę przed zimą zakonserwować przynajmniej profile zamknięte autka

mam wypróbowane środki(boll do profili zamkniętych, novol) ale ostatnio zaczął mi przeszkadzać nieprzyjemny zapach tych konserwacji.

 

Może ktoś z kolegów oriętuje się czy jest na rynku coś co nie cuchnie po odparowaniu a przy tym jest na tyle penetrujące by wypełnić szczeliny karoserii w starym aucie tak by tam nie dostawała się woda...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konserwacja musi śmierdzieć - niestety ale taka jej przypadłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez racja ale czy aż tak...

w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk... to nie śmierdzi tak mocno..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez racja ale czy aż tak...

w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk... to nie śmierdzi tak mocno..

w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk

 

http://tanie-lakierowanie.pl/649-app-srodek-do-profili-zamknietych-f-400-profil.html

 

tym są konserwowane, dla mnie ma przyjemny zapach wosku i bardzo wygodnie się aplikuje i starcza na bardzo długo(konserwacja), ja do profili zamkniętych stosuje tylko to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam fluidol. Środek w aerozolu z rurką i końcówką rozpraszającą preparat.

http://www.chema.com.pl/oferta.html

 

Warto też popsikać od wewnątrz ranty klapy bagażnika i drzwi przez otwory na dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fluidol bardzo skuteczny ale po dłuższym czasie ma gorzki zapach - w aucie robi się tak duszno gorzko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Warto też popsikać od wewnątrz ranty klapy bagażnika i drzwi przez otwory na dole.

 

No nie był bym takie pewien tego... W drzwiach jak Ci prz szybie woda wcieka i ocieka po foli na dół drzwi i nie ma nic na przeszkodzie to wycieka sobie , a tak jak nawialisz czegoś to może stać ona tam i tylko szkody wiecej wyrządzić aniżeli pomóc taka konserwacja, profile zamknięte OK ale drzwi bym dał sobie spokój , chyba że jak masz rozebrane to pędzelkiem pociągnąć po wcześniejszym wyczyszczeniu i odtłuszczeniu tak żeby nie robić przeszkód wodzie...

 

I pytanie odemnie... Może nie profile zamknięte ale podwozie...

 

Jak czyścić przed malowaniem podwozie? Najpierw jakas chemia typu AKRA (K2 do mycia silników) póżniej odtłuścić (załóżmy benzyna ekstrakcyjna) i ogień pędzlem albo natryskiem BITEX (czy jak sie to nazywa) i jak lepiej natrysk czy pędzel?

Edytowane przez grzybek141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do podwozia to jak na gołą blachę walniesz bitex to moje gratulacje.. odpadnie razem z blachą

moje zdanie jest takie -konserwacja na podwoziu ma być ale tyle ile dała fabryka.jak konserwacja jest za gruba to pęka, pod nią wchodzi woda i się nie wydostaje - robi więcej złego niż gdy blacha byłaby pokryta tylko farbą jak coś ori odpadnie to uzupełnić. Na gołą blachę tylko i wyłącznie podkład a później dopiero konserwacja.

miałem malucha z 98 roku - tam rdza brała wszystko - nauczyłem się dużo o rdzy. Tam gdzie byłą źle położona konserwacja i pękała - rdza brała się prędzej niż tam gdzie był o pomalowane samą farbą bo woda nie trzymała sie w konserwacji. Swoją drogą blacha była nic nie warta.. pasek to inna historia

 

co do drzwi - fluidol (tak samo boll do profili czy gravit z novola) nie zatka otworów bo jest na tyle rzadki ze wycieknie a przy okazji wciąga we wszystkie szpary jak wd40 a przez to nie dopuszcza tam wody i ruda się nie dobierze a to co już jest rdzy to zatrzyma. Tym sposobem dość skutecznie chroni dół drzwi przed rdzą. Te otworki są tak zrobione że cała woda nie wycieknie bo pod otworami jest składanie blachy. To przetłoczenie (składanie) wypełnia ori konserwacja ale po latach(od zmian temperatury i innych czynników) pęka i tam dostaje się woda dokonując spustoszenia. te miejsca właśnie warto poprawić by autko służyło dłużej.

w progach sytuacja jest nieco inna bo otwory są inaczej ale trochę konserwacji nie zaszkodzi.

Nikodem - czy tą konserwację co podajesz da sie kupić w wersji pod kompresor??

Edytowane przez 1robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikodem - czy tą konserwację co podajesz da sie kupić w wersji pod kompresor??

 

tak jest też w wersji pod pistolet, ma większą pojemność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, mam pytanie: gdzie ( u jakiego fachowca) czym (jakimi środkami) i za ile (ile powinna kosztować usługa z wliczeniem preparatów) zabezpieczyć profile zamknięte passata b5. jestem z Łodzi - może ktoś poleci kogoś solidnego. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich, mam pytanie: gdzie ( u jakiego fachowca) czym (jakimi środkami) i za ile (ile powinna kosztować usługa z wliczeniem preparatów) zabezpieczyć profile zamknięte passata b5. jestem z Łodzi - może ktoś poleci kogoś solidnego. pozdrawiam.

może w dziale regionalnym prędzej uzyskasz odpowiedź...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem f400 i zrobiłem autko... jednak troche śmierdoli choć mniej niż np novol

może APP się wyśmierdzi lepiej... jest jakby mniej penetrujące (jest inny - F410 penetrujący) ale wygląda zdecydowanie inaczej

czas pokaże jak to po zimie będzie wyglądać na razie wygląda obiecująco

Nikoś dzięki :D

jak wpadne jak to zrobić po nowemu to ci kliknę pomógł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności