1robert Zgłoś #1 Napisano 22 Września 2011 tak jak w temacie chcę przed zimą zakonserwować przynajmniej profile zamknięte autka mam wypróbowane środki(boll do profili zamkniętych, novol) ale ostatnio zaczął mi przeszkadzać nieprzyjemny zapach tych konserwacji. Może ktoś z kolegów oriętuje się czy jest na rynku coś co nie cuchnie po odparowaniu a przy tym jest na tyle penetrujące by wypełnić szczeliny karoserii w starym aucie tak by tam nie dostawała się woda...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2011 konserwacja musi śmierdzieć - niestety ale taka jej przypadłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2011 tez racja ale czy aż tak... w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk... to nie śmierdzi tak mocno.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2011 tez racja ale czy aż tak...w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk... to nie śmierdzi tak mocno.. w oryginale progi sa za lane czymś jak wosk http://tanie-lakierowanie.pl/649-app-srodek-do-profili-zamknietych-f-400-profil.html tym są konserwowane, dla mnie ma przyjemny zapach wosku i bardzo wygodnie się aplikuje i starcza na bardzo długo(konserwacja), ja do profili zamkniętych stosuje tylko to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirgonzo Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2011 Ja używam fluidol. Środek w aerozolu z rurką i końcówką rozpraszającą preparat. http://www.chema.com.pl/oferta.html Warto też popsikać od wewnątrz ranty klapy bagażnika i drzwi przez otwory na dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2011 fluidol bardzo skuteczny ale po dłuższym czasie ma gorzki zapach - w aucie robi się tak duszno gorzko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #7 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) Warto też popsikać od wewnątrz ranty klapy bagażnika i drzwi przez otwory na dole. No nie był bym takie pewien tego... W drzwiach jak Ci prz szybie woda wcieka i ocieka po foli na dół drzwi i nie ma nic na przeszkodzie to wycieka sobie , a tak jak nawialisz czegoś to może stać ona tam i tylko szkody wiecej wyrządzić aniżeli pomóc taka konserwacja, profile zamknięte OK ale drzwi bym dał sobie spokój , chyba że jak masz rozebrane to pędzelkiem pociągnąć po wcześniejszym wyczyszczeniu i odtłuszczeniu tak żeby nie robić przeszkód wodzie... I pytanie odemnie... Może nie profile zamknięte ale podwozie... Jak czyścić przed malowaniem podwozie? Najpierw jakas chemia typu AKRA (K2 do mycia silników) póżniej odtłuścić (załóżmy benzyna ekstrakcyjna) i ogień pędzlem albo natryskiem BITEX (czy jak sie to nazywa) i jak lepiej natrysk czy pędzel? Edytowane 23 Września 2011 przez grzybek141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2011 (edytowane) co do podwozia to jak na gołą blachę walniesz bitex to moje gratulacje.. odpadnie razem z blachą moje zdanie jest takie -konserwacja na podwoziu ma być ale tyle ile dała fabryka.jak konserwacja jest za gruba to pęka, pod nią wchodzi woda i się nie wydostaje - robi więcej złego niż gdy blacha byłaby pokryta tylko farbą jak coś ori odpadnie to uzupełnić. Na gołą blachę tylko i wyłącznie podkład a później dopiero konserwacja. miałem malucha z 98 roku - tam rdza brała wszystko - nauczyłem się dużo o rdzy. Tam gdzie byłą źle położona konserwacja i pękała - rdza brała się prędzej niż tam gdzie był o pomalowane samą farbą bo woda nie trzymała sie w konserwacji. Swoją drogą blacha była nic nie warta.. pasek to inna historia co do drzwi - fluidol (tak samo boll do profili czy gravit z novola) nie zatka otworów bo jest na tyle rzadki ze wycieknie a przy okazji wciąga we wszystkie szpary jak wd40 a przez to nie dopuszcza tam wody i ruda się nie dobierze a to co już jest rdzy to zatrzyma. Tym sposobem dość skutecznie chroni dół drzwi przed rdzą. Te otworki są tak zrobione że cała woda nie wycieknie bo pod otworami jest składanie blachy. To przetłoczenie (składanie) wypełnia ori konserwacja ale po latach(od zmian temperatury i innych czynników) pęka i tam dostaje się woda dokonując spustoszenia. te miejsca właśnie warto poprawić by autko służyło dłużej. w progach sytuacja jest nieco inna bo otwory są inaczej ale trochę konserwacji nie zaszkodzi. Nikodem - czy tą konserwację co podajesz da sie kupić w wersji pod kompresor?? Edytowane 24 Września 2011 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #9 Napisano 24 Września 2011 Nikodem - czy tą konserwację co podajesz da sie kupić w wersji pod kompresor?? tak jest też w wersji pod pistolet, ma większą pojemność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sofasurfer Zgłoś #10 Napisano 27 Września 2011 witam wszystkich, mam pytanie: gdzie ( u jakiego fachowca) czym (jakimi środkami) i za ile (ile powinna kosztować usługa z wliczeniem preparatów) zabezpieczyć profile zamknięte passata b5. jestem z Łodzi - może ktoś poleci kogoś solidnego. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #11 Napisano 27 Września 2011 witam wszystkich, mam pytanie: gdzie ( u jakiego fachowca) czym (jakimi środkami) i za ile (ile powinna kosztować usługa z wliczeniem preparatów) zabezpieczyć profile zamknięte passata b5. jestem z Łodzi - może ktoś poleci kogoś solidnego. pozdrawiam. może w dziale regionalnym prędzej uzyskasz odpowiedź... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #12 Napisano 6 Października 2011 kupiłem f400 i zrobiłem autko... jednak troche śmierdoli choć mniej niż np novol może APP się wyśmierdzi lepiej... jest jakby mniej penetrujące (jest inny - F410 penetrujący) ale wygląda zdecydowanie inaczej czas pokaże jak to po zimie będzie wyglądać na razie wygląda obiecująco Nikoś dzięki jak wpadne jak to zrobić po nowemu to ci kliknę pomógł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach