Skocz do zawartości
bonusik29

Piszczenie z silnika - potrzebny fachman w Szczecinie

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, ostatnio caraz bardziej zaczyna mi cos piszczec z silnika (2.0 -> 2E). rocznik 1990. na poczatku przypuszczenia poszly na konczace sie lozyska alternatora, wyminilem to raczej nie to.

piszczy roznie, czasami rano, czasami po chwilowej jezdzie, piszczy mocniej w miare rosniecia obrotow silnika. trzymajac obroty na poziomie powiedzmy 2,5 tys obr po chwilce przestaje acz kolwiek dalej slychac jak tylko zacznie je od nowa krecic obrotami.

ostatnio dokladnie posluchalem i brzmi to tak jakby jakas rolka/lozysko sie powoli konczylo.

tak sobie dumam i doszedlem do tego ze chyba rolka napinacza od rozrzadu ew pompa wody ;/

tutaj panowie mam prosbe, niech ktorys z Was da mi jakies namiary gdzie w szczecinie moge podjechac do jakiegos normalnego mechanika. problemem jest fakt ze passior juz jest troszke wiekowy i nie kazdy mechanik chce na niego patrzec ;)

 

Z gory dzieki za wszelkie sugestie i wskazowki

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie pompa (choć wiadomo jak to piszczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie caly problem w tym ze piszczy jak chce, czasami zaczyna naprawde glosno.

 

a jesli to pompa wody to jakich prod polecacie?? na co szczegolnie dobrze sie polakomic ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koło pasowe i rolka napinacza też się psują wbrew pozorom

zdejmij pasek alternatora i odpal na chwilę zobaczysz wtedy z którego to napędu paska piszczy jak pierwszy to wiadomo rolka koło pasowe wału lub koło na alternatorze jak jest ze sprzęgłem no i może być łożysko kompresora jak masz klime, jeżeli po zdjęciu paska alternatora nadal piszczy to temat jasny, pompa wody bo wspomaganie kierownicy raczej rzadko pada, pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro spobuje znalesc chwile i sicagne pasek alternatora. jednak alternator byl dopiero co robiony tzn wymieniane oba lozyska wiec raczej odapada. ale sprobowac zawsze mozna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sailor_ro

siema.

u mnie mialem tak,piszaczalo,jeczalo,czy zgrzytalo,to mozna roznie okreslic na wolnych obrotach tylko,ale na nagrzanym silniku.jak dodalem lekko gazu,objaw znikal.co bylo smieszne zaczelo mi to robic po wizycie u mechaniorka,ktory zmienial popychacze,pasek plus rolke(SKF),amorki i cos tam jeszcze.zaczelo robic od razu po wyjezdzie,on moiwl cos o tej plastikowej oslonie rozrzadu,ze to ona wibruje i takie tam.w miedzyczasie wymienilem popmpe wody(i tak byla do wymiany,ale to nie ona byla przyczyna),luzowalem pasek rozrzadu,sprawdzilem ze to nie alter,no i zostal napiancz albo pompa wspomy,i okazalo sie ze to ten nowy zasrany napinacz SKF,teraz kupilem INA i SKF-a w zyciu juz nie kupie,aha na forum Passata na autocentrum.pl sGary opisywal ze jemu nowa pompa wody SKF robi to samo,czyli siakies wadliwe buble wypuszczaja.

pozdrawiam

napinacz to grosze wiec wymien i zobaczysz co bedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności