rafcio03 Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2011 mam problem z wyciekiem oleju z okolic koła zamachowego gdzie jest osłonka czy możliwe jest żeby spod uszczelki miski olejowej olej spływał na zęby koła zamachowego i był rozchlapywany na sprzęgło czy do wymiany jest symering wału vw passat b3 1,8 RP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2011 stawiałbym na simering wału korbowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2011 mielke a co to jest "spżęgło" ? Jak znasz cygański , to przetłumacz proszę... , bo załapałeś o co chodzi autorowi. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2011 mielke a co to jest "spżęgło" ? Jak znasz cygański , to przetłumacz proszę... , bo załapałeś o co chodzi autorowi. Pzdr. oj tam oj tam czepiasz się delikatnego orta a autorowi chodzi o spRZęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2011 Wyciągnij korek gumowy w skrzyni biegów (tam gdzie się sprawdza znak rozrządu). Jeśli ten korek jest od spodu mokry od oleju ro na 90% uszczelniacz na wale. Natomiast zwykle olej spływa z góry i wylatuje tam, wygląda jakby lecialo ze skrzyni. Sprawdź dobrze czujnik oleju czy nie leci, oraz uszczelkę dekla zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio03 Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2011 korek jest mokry i zalewa mi sprzęgło ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- pod uszczelką pokrywy zaworów jest sucho jak i przy czujnikach wychlapuje olej spod tego korka gdzie sprawdza się znak rozrządu. ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- po zdięciu skrzni i sprzegła jest dobry dostep do symeringu mam zamiar sam go wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2011 Trzeba zdjąć skrzynię, koło zamachowe ze sprzęgłem i chyba miskę olejową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2011 korek jest mokry i zalewa mi sprzęgło ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- pod uszczelką pokrywy zaworów jest sucho jak i przy czujnikach wychlapuje olej spod tego korka gdzie sprawdza się znak rozrządu. ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- po zdięciu skrzni i sprzegła jest dobry dostep do symeringu mam zamiar sam go wymienić jeszcze musisz ściągnąć koło zamachowe i masz coś takiego wtedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio03 Zgłoś #9 Napisano 31 Lipca 2011 dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach