kopia Zgłoś #61 Napisano 3 Lipca 2008 Ja mam TDI srebrne "wlasno recznie monotowane" i nie cale 170hp. Ostatnio 1.8T sie nadzial dostal po dupie sciszyl muzyke i schowal lokcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #62 Napisano 4 Lipca 2008 A ja sobie walnąłem "1.6" na klapie.... takie niepozorne toczydełko;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bodyk Zgłoś #63 Napisano 9 Lipca 2008 Co do opisu podanego przez VARIANT CL - w moim pasku jest 130 KM i tylko czerwone I ?? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kovens Zgłoś #64 Napisano 9 Lipca 2008 B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)Rok prod: 2004 a ja mam to samo i czerwone DI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bodyk Zgłoś #65 Napisano 9 Lipca 2008 Róznica w naszych paskach dotyczy więc geometrii napędu turbiny - nie znam się i nie wiem dokładnie o co biega i co lepsze. Jeśli ktoś ma więcej ode mnie pojęcia to prosze o wyjaśnienie. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #66 Napisano 10 Lipca 2008 Róznica w naszych paskach dotyczy więc geometrii napędu turbiny Czemu?? bo ty masz jedno czerwone I a kolega ma czerwone DI ?? Ludu mój ludu poczytajcie cały ten wątek zanim postawicie diagnozę typu "geometria napędu turbiny". Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kovens Zgłoś #67 Napisano 10 Lipca 2008 Róznica w naszych paskach dotyczy więc geometrii napędu turbiny - nie znam się i nie wiem dokładnie o co biega i co lepsze. Jeśli ktoś ma więcej ode mnie pojęcia to prosze o wyjaśnienie. O geometrii nie ja pisalem, tylko ze mamy takie same silniki a inne DI. Ja wiem o co biega. Watek czytalem wiec komentarz w liczbie mnogiej typu: Ludu mój ludu poczytajcie cały ten wątek zanim postawicie diagnozę typu "geometria napędu turbiny". prosze nie do mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #68 Napisano 10 Lipca 2008 prosze nie do mnie. Zacytowałem Cie że sie tak unosisz?? Chyba nie więc moim zdaniem nie ma sprawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bodyk Zgłoś #69 Napisano 10 Lipca 2008 O geometrii nie ja pisalem, tylko ze mamy takie same silniki a inne DI. Ja wiem o co biega. Kolego KOVENS jesli wiesz o co biega to nie wdajac sie w "rozmówki" z DURLYSY'm podziel sie wiedzą ze mną bo mnie to ciekawi. Konie te same, moment ten sam, silniki orginały - a inne literki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #70 Napisano 10 Lipca 2008 Konie te same, moment ten sam, silniki orginały - a inne literki? to zapomnij o tych literkach ii kieruj sie oznaczeniem silnika. zrozum ze literki byly rozne, zalezy jak sie w fabryce przykleily albo ktos nakleil sobie sam. roznic w sterowaniu turbina nie ma zadnych czy to 115, 130, 110, 101 - podcisnieniowe, zmienna geometria. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bodyk Zgłoś #71 Napisano 10 Lipca 2008 Sprawdzilem i na pokrywie silnika mam 3 srebrne literki - żadnej logiki. W kadzym razie dzieki Souler za odpowiedź. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #72 Napisano 7 Sierpnia 2008 Ja mam pytanie co do osiągów tego silniczka 101KM i ile pali w passacie kombi 3bg... pozdro... wystarczy użyć opcji szukaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25406&highlight=spalanie+tdi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16996&highlight=spalanie+tdi Dużo zależy jaki styl jazdy preferujesz. Jednemu spali 5,3l/100km a innemu 8,0 :-). Co do osiągów to masz przecież napisane w specyfikacji: 0-100km/h: 12,4s Vmax: 191 km/h Sprawdzilem i na pokrywie silnika mam 3 srebrne literki - żadnej logiki. W kadzym razie dzieki Souler za odpowiedź. Pozdrawiam Pokrywa silnika - rzecz wymienna , zresztą tak jak same literki i klapa. Ja nie mam na klapie żadnego napisu, co nie oznacza, ze nie mam silnika - można było sobie zażyczyć opcję "bez onaczenia". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach