waldeksz26 Zgłoś #721 Napisano 7 Sierpnia 2014 Kwiatki jakie pojawiają się po zdjęciu plastikowych osłon progów i montażu pakietu R. Tylko po co ten pakiet, trzeba było zło..... sprzedać. Niestety zdjęcie z już oczyszczonymi ogniskami korozji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIROS57 Zgłoś #722 Napisano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam!Panowie czytam o korozji B6 to fakt u mnie też się pojawiła na dachu przy przedniej szybie.Teraz zauważyłem,że po deszczach tylne prawe drzwi na łączeniu progu i drzwi zawsze jest mokro a auto całe suche.Jak ktoś się spotkał z takim przypadkiem to proszę o pomoc. Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez MIROS57 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #723 Napisano 9 Sierpnia 2014 Witam!Panowie czytam o korozji B6 to fakt u mnie też się pojawiła na dachu przy przedniej szybie.Teraz zauważyłem,że po deszczach tylne prawe drzwi na łączeniu progu i drzwi zawsze jest mokro a auto całe suche.Jak ktoś się spotkał z takim przypadkiem to proszę o pomoc. zapchane otwory odprowadzajace wode z drzwi, zobacz od spodu na drzwi. 2 otwory prostokatne ok 5x10mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIROS57 Zgłoś #724 Napisano 9 Sierpnia 2014 Sprawdzałem i są drożne Mam fotki jak to wygląda ale nie wiem jak je wrzucić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzar Zgłoś #725 Napisano 11 Sierpnia 2014 Sprawdzałem i są drożne Mam fotki jak to wygląda ale nie wiem jak je wrzucić sprawdź też gumy które są wokół drzwi, może któraś się odkleiła i puszcza Ci wodę albo jest dziurawa i gromadzi wodę. Miałeś te drzwi kiedyś malowane? może ktoś ponownie krzywo ją przykleił. Poszukaj różnic pomiędzy prawymi i lewymi drzwiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #726 Napisano 12 Września 2014 Własnie jestem po rozmowie telefonicznej z Serwisem VW i mam podjechac w poniedziałek na zgłoszenie rudej w pasku i zarazem oględziny czy będzie się kfalifikowało do naprawy. Ruda wychodzi mi przy relingach w 2 miejscach tak grubo do blachy i mam dwa kwiatki na przednich prawych drzwiach przy listwie chromowanej. Więc zobaczę w poniedziałek co i jak czy mi ogólnie przyjmą auto do zgłoszenia tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #727 Napisano 12 Września 2014 Własnie jestem po rozmowie telefonicznej z Serwisem VW i mam podjechac w poniedziałek na zgłoszenie rudej w pasku i zarazem oględziny czy będzie się kfalifikowało do naprawy.Ruda wychodzi mi przy relingach w 2 miejscach tak grubo do blachy i mam dwa kwiatki na przednich prawych drzwiach przy listwie chromowanej. Więc zobaczę w poniedziałek co i jak czy mi ogólnie przyjmą auto do zgłoszenia tego. Jedź do PORSCHE Świetochłowice, ja tam załatwiłem sprawę pozytywnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #728 Napisano 12 Września 2014 Jedź do PORSCHE Świetochłowice, ja tam załatwiłem sprawę pozytywnie. Ok dzięki za informacje Wiem, że mam zabrać ze sobą książkę serwisową i dodatkowo mam pytanie. Czy mam zmieniać licznik na stary zczy mogę pozostawić ten co mamz białym fisem przed udaniem się do nich. Co mam kąkretnie mówić u nich i jak wygląda tam załatwienie tej sprawy? Płaciłeś coś za robotę? Długo czekałeś na decyzję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #729 Napisano 12 Września 2014 tu masz linka z moim opisem w tym wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/106790-Rdza-na-elementach-nadwozia-w-Passacie-B6/page17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #730 Napisano 12 Września 2014 Ruda wychodzi mi przy relingach w 2 miejscach tez miałem kiedyś auto z 2007 roku, salon PL dokładnie przy relingach była ruda. potrakotwanao to jako akcja serwisowa a nie jako dobra wola. miej to na uwadze gdyby chcieli Cie olać. po prostu producent zrobił bubla bo w projekcie zapomniano o jakichś tam gumowych podkładkach. pomalowano mi cały dach i wstawiono wystepujace juz w nowszych modelach uszczelki/podkładki. nie daj sie zbyć- nikt Ci łaski nie robi. Z tego co mówiłes auto do końca serwisowane więc jak najbardziej jest jeszcze na gwarancji. A gwarant ma obowiązek dokonywać okresowych przeglądów równiez powłok blacharsko lakierniczych. Co by nie zrobili jest to strzał we własne kolano. Nie moga cie zbyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #731 Napisano 12 Września 2014 nie daj sie zbyć- nikt Ci łaski nie robi.Z tego co mówiłes auto do końca serwisowane więc jak najbardziej jest jeszcze na gwarancji. A gwarant ma obowiązek dokonywać okresowych przeglądów równiez powłok blacharsko lakierniczych. Co by nie zrobili jest to strzał we własne kolano. Nie moga cie zbyć. Obecnie to słyszę, że nie wiadomo czy podejdzie pod gwarancję i że akcja dobrej woli może być uznana ale bankowo przyznają mi rabat na usługę od 50 do 75 % rabatu na naprawę. - - - - - aktualizacja - - - - - Ogólnie posmigam po kilku ASO i zobaczę co będzie tam gadane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kw_a Zgłoś #732 Napisano 12 Września 2014 Mi też powiedzieli o takim rabacie (koszt 1 elementu 1500zł w ASO w Warszawie). Jak nie masz historii serwisowej to dodatkowo 1000zł. Ja miałem 4 drzwi i jeden błotnik to wychodziło jakoś około 1800 + 1000 przegląd to 2800, podziękowałem za taką gwarancję, zrobiłem u znajomej osoby za 1500zł i wiem, że nie ma fuszerki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #733 Napisano 12 Września 2014 kurcze bartek, nie czytasz tego co napisałem. to nie jest niczyja dobra wola. !!!!! to był błąd producenta i jest to akcja serwisowa. to dwie zupełnie inne sprawy. dobra wola- ktoś Ci robi łaske i dokładasz sie do 50% a akcja serwisowa- producent przyznaje sie do błedu i wzywa wszystkich do dokonania poprawki. ale wzywa na takiej samej zasadzie jak było z wtryskami w dieslach. musi sie popsuć i musisz trafić do serwisu. BTW gdybyś miał zapłacic 50% to i tak wyjdzie ci duzo drożej niż gdybyś zlecił to dobremu lakiernikowi prywatnie. chociażby z tego powodu, ze VW na to bierze fakture, wiec lakierowanie jest o 23% droższe niż gdybyś to zrobił we własnym zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #734 Napisano 12 Września 2014 kurcze bartek, nie czytasz tego co napisałem.to nie jest niczyja dobra wola. !!!!! to był błąd producenta i jest to akcja serwisowa. to dwie zupełnie inne sprawy. dobra wola- ktoś Ci robi łaske i dokładasz sie do 50% a akcja serwisowa- producent przyznaje sie do błedu i wzywa wszystkich do dokonania poprawki. ale wzywa na takiej samej zasadzie jak było z wtryskami w dieslach. musi sie popsuć i musisz trafić do serwisu. BTW gdybyś miał zapłacic 50% to i tak wyjdzie ci duzo drożej niż gdybyś zlecił to dobremu lakiernikowi prywatnie. chociażby z tego powodu, ze VW na to bierze fakture, wiec lakierowanie jest o 23% droższe niż gdybyś to zrobił we własnym zakresie. Czytam czytam To zobaczymy jak podjadę do kilku różnych aso co mi tam będą wmawiali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #735 Napisano 12 Września 2014 zagraj na ostro tak jak ja zawsze to robie. nie mowisz że kupiles samochod od kogoas tylko że jestes pracownikiem firmy odpowiedzialnym za flote aut w firmie i ze juz dwa auta Ci juz zrobiono w salonie we Wrocku na przykład. Wiec niech nie odpyerdalaja manianzy tylko niech robia jak Pan bóg przykazał. czyli na akcje serwisową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #736 Napisano 12 Września 2014 zagraj na ostro tak jak ja zawsze to robie.nie mowisz że kupiles samochod od kogoas tylko że jestes pracownikiem firmy odpowiedzialnym za flote aut w firmie i ze juz dwa auta Ci juz zrobiono w salonie we Wrocku na przykład. Wiec niech nie odpyerdalaja manianzy tylko niech robia jak Pan bóg przykazał. czyli na akcje serwisową. ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzar Zgłoś #737 Napisano 12 Września 2014 ja w przyszłym tygodniu odstawiam paska do VW Porsche Sosnowiec. Zakwalifikowały się drzwi przód od pasażera (wewnętrzna strona drzwi przy listwie na dole) oraz pod maską silnika łączenie błotników z słupkiem od szyby przód. oczywiście muszę uzupełnić jeden przegląd podstawowy (350zł) bo do pełnego (1280zł) brakuje mi 1300 km Korozji na dachu mi nie uznano - jedno faktycznie wygląda na odprysk, a drugie 30 cm dalej w głąb dachu (ale już było widać blachę, wiec odpada dla nich). dam znać jak poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #738 Napisano 12 Września 2014 ja w przyszłym tygodniu odstawiam paska do VW Porsche Sosnowiec. Zakwalifikowały się drzwi przód od pasażera (wewnętrzna strona drzwi przy listwie na dole) oraz pod maską silnika łączenie błotników z słupkiem od szyby przód. oczywiście muszę uzupełnić jeden przegląd podstawowy (350zł) bo do pełnego (1280zł) brakuje mi 1300 km Korozji na dachu mi nie uznano - jedno faktycznie wygląda na odprysk, a drugie 30 cm dalej w głąb dachu (ale już było widać blachę, wiec odpada dla nich). dam znać jak poszło. No to nawet spoko ja u nich będę we wtorek z moim paskiem i zobaczymy co mi powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolus Zgłoś #739 Napisano 15 Września 2014 Witam ja byłem z moim passatem w norwegii w serwisie. Miałem duzo rdzy pod nadkolami i podłoga tylna czesc. I musialem zaplacic niewielka sume za naprawe był piaskowany malowany i konserwacja. I probowalem w polsce z tylną klapą ale powiedzieli ze samochód jest za stary i nic z tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #740 Napisano 15 Września 2014 odpowiedzialny za podjecie decyzji nie jest dealer tylko importer. dealer tylko wykonuje robote a płaci za nią importer. w norwegii lepiej sie trakuje klienta bo znanej marce zalezy na zadowolonym kliencie. rozbijając to dalej na czynniki pierwsze. taka marke stać na naprawienie usterki blacharskiej gdyż pomimo ze gdyby za to miał zapłacic klient powiedzmy 3000 zł to farba zakupiona przez serwis kosztuje tyle samo co zakupiona przez heńka z nieASO. blacharz, lakiernik pracujacy w ASO zarabia troszke wiecej niż ten pracujący w nieASO. mechanik podobnie. kosztem wiekszym ASO jest lokal i ilośc pracowników ale z drugiej strony mają tez wiekszy przerób. reasumując serwis jest pazerny bo musi zarabiac duzo a nieASO moze sie zadowolic mniejszymi kwotami. smutne jest to że cos za co klienta kasuje się 3000 zl de facto kosztuje IMPORTERA powiedzmy 1000 zł a Heńka 800. Więc nie mówimy tutaj o robieniu prezentów przez importera na kwote 3000 zł tylko 1000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach