bullet Zgłoś #461 Napisano 7 Sierpnia 2013 jak kupisz pod kolor to za chwile znowu bedziesz musial lakierowac bo wyjda purchle. jak pomalujesz a nie wymienisz to przyjdzie kupie z miernikiem i bedzie plakal ze auto malowane. sam podejmij decyzje- najlepiej o wyjeździe z tego kraju gdzie kazdy chce miec 15 letnie auto w stanie fabrycznym. od siebie tylko dodam , ze moj passat zaczął mocno rdzewieć na masce 2 lata po wyjechaniu z salonu. i nie byly to małe ślady tylko spore ognisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #462 Napisano 7 Sierpnia 2013 jak kupisz pod kolor to za chwile znowu bedziesz musial lakierowac bo wyjda purchle.jak pomalujesz a nie wymienisz to przyjdzie kupie z miernikiem i bedzie plakal ze auto malowane. sam podejmij decyzje- najlepiej o wyjeździe z tego kraju gdzie kazdy chce miec 15 letnie auto w stanie fabrycznym. od siebie tylko dodam , ze moj passat zaczął mocno rdzewieć na masce 2 lata po wyjechaniu z salonu. i nie byly to małe ślady tylko spore ognisko Kolega ma rację, a z tym kupowaniem pod kolor to też nie tak lekko, handlarze piszą że stan idealny a rzeczywistość jest zupełnie inna, wgnioty i rdza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #463 Napisano 7 Sierpnia 2013 nie mozna kupować na odległośc takich rzeczy- trzeba osobiscie pojechac. W nysie jest handlarz który co tygodzien przywozi passata b6 z UK i zanim go zdązy rozebrac mozna zamowic częsci w kolor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #464 Napisano 8 Sierpnia 2013 Witam Ostatnio tez zobaczyłem tez rdze na swoim rumaku standardowo czyli wokół lampek tablicy i pod listwą na dzwiach nie licząc odprysków na masce na sczescie te są niewielkie jak główka od zapałki ale jest ich sporo około 10 Ale do rzeczy Jakiś czas temu znalazłem w Internecie urządzenie antykorozyjne był do tego szczegółowy opis chemicznej zasady działania Zaintrygowało mnie to wydrukowałem ów opis i udałem się do znajomego chemika który po analizie stwierdził że bardzo prawdopodobnym jest że urządzenie będzie faktycznie spełniało swoje zadanie z tego co pamiętam mówił coś jeszcze że blacha ocynkowana po uszkodzeniu ocynkuj rdzewieje kilka razy szybciej niż bez ocynku Urządzenie to zmieniało polaryzacje ładunków dzięki temu postęp rdzewienia jest znacznie spowolniony Podłączenie tego wyglądało tak ze jedną elektrodę podłączało się z tyłu auta a drugą z przodu Urządzonko kosztowało w tedy niewiele około 60 zł jednak ze sprzedałem starego passata nie zdążyłem go w tedy kupić i jakoś o tym zapomniałem Pewno zaraz będą wpisy że to szajs naciąganie itp. jednak ze chemik twierdził co innego a że koszt tego niewielki zamierzam je kupić i wypróbować znalazłem cos takiego http://tuningchip.pl/p/80/57/stop-korozji-system-przeciwdzialajacy-korozji--system-antykorozyjny.html od razu zaznaczę że nie jestem sprzedawcą owego urządzenia !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #465 Napisano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) cos musi być z tym rdzewieniem passatów, bo do passata kombi zalecają aż dwa takie urządzona Jedno nie daje rady Do audi A8 też to polecają, pewnie zapobiega rdzewieniu aluminium w nowszych rocznikach Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #466 Napisano 8 Sierpnia 2013 Ciekawa sprawa z tym urządzonkiem. Jednej rzeczy tylko nie uściślili: czy to ma być podpięte na stałe w aucie, czy też podłącza się to np. na noc. Bo jeśli jest to opcja nr 1, to podłączenie wcale nie jest takie bezproblemowe jak sugeruje tekst reklamowy, bo trzeba ciągnąć przewód przez całe auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #467 Napisano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Ilość urządzeń to chyba od wielkości auta a nie jakości użytej stali mam taką nadzieje ---------- Dodano o 11:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:56 ---------- Ciekawa sprawa z tym urządzonkiem. Jednej rzeczy tylko nie uściślili: czy to ma być podpięte na stałe w aucie, czy też podłącza się to np. na noc. Bo jeśli jest to opcja nr 1, to podłączenie wcale nie jest takie bezproblemowe jak sugeruje tekst reklamowy, bo trzeba ciągnąć przewód przez całe auto. Na stałe !!! to pobiera mniej prądu niż alarm ! podobno. Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez poldeczek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #468 Napisano 10 Sierpnia 2013 a mondeo tylko 1 ... ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #469 Napisano 11 Sierpnia 2013 Nie zastanawialiście się nad tym dlaczego VW nie ogłosił akcji naprawczej?? Domyślam się,że chodzi o pieniądze. Teraz druga strona medalu. A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #470 Napisano 11 Sierpnia 2013 A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją? Wywali bezpiecznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #471 Napisano 11 Sierpnia 2013 Nie zastanawialiście się nad tym dlaczego VW nie ogłosił akcji naprawczej?? Domyślam się,że chodzi o pieniądze. Teraz druga strona medalu. A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją? Nic się nie stanie, komp wyłączy zasilanie lampek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #472 Napisano 11 Sierpnia 2013 nie przeceniaj cana, komputer pokaze ewentualnie ze coś nie halo z oświetleniem . kolega wyżej dobrze kombinował poleci bezpiecznik. komputer nie zrobi wszystkiego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybaka669 Zgłoś #473 Napisano 25 Sierpnia 2013 witam jako ze nie jestem odosobniony w temacie to sie spytam: pasesk 2007 do 2010 byl serwis w VW pozniej w skodzie az do dziś czy VW przyjmnie w ramach gwarancji na naprawę samochod?? bo korozja dalej sie rozszerza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #474 Napisano 27 Sierpnia 2013 Nie powiem Ci,że tak bo może być inaczej ;)to już musisz ty sam sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #475 Napisano 1 Września 2013 (edytowane) Witam. Ja u siebie znalazłem 4 purchle pod listwą ochromowaną drzwi kierowcy. Dwa mają 2cmX2cm a pozostałe są małe. Czy jest szansa na nowe drzwi? Ponadto ma około 20 odprysków na masce i kilka z nich jest już rudych. Czy to też jest podpięte pod wymiane maski, czy tyllko zaprawki? Mam zamiar jechać z tym do Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie. Co o nich sądzicie? Czy podczas naprawy dają auta zastępcze za darmo? Edytowane 1 Września 2013 przez damor3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #476 Napisano 2 Września 2013 Nic nie ma za darmo. Chyba że masz opcję w ubezpieczeniu AC. Ogólnie nikłe szanse, a o masce to nie wspomnę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #477 Napisano 2 Września 2013 Czy jest szansa na nowe drzwi? Raczej nie . Ja też byłem z drzwiami w kilku serwisach i w jednym powiedzieli ,że to "rdza krawędziowa" bo pod listwą jest otwór , w drugim natomiast stwierdzili a i owszem da się to załatwić ale po wysłaniu zdjęć do VW do Poznania otrzymałem odpowiedź ,że nie wymienią tylko naprawią ale.....ja muszę pokryć bodajże 30% kosztów. Jak mi gościu wyliczył koszt byłby w granicach 4tys. X 30% to odpowiedź o decyzje nasuwa się sama. Pozostałe elementy, na których masz parch to udowodnią ci ,że to "mikro odpryski" od kamieni - nie ważne gdzie się znajdują . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slayer Zgłoś #478 Napisano 2 Września 2013 Witam.Ja u siebie znalazłem 4 purchle pod listwą ochromowaną drzwi kierowcy. Dwa mają 2cmX2cm a pozostałe są małe. Czy jest szansa na nowe drzwi? Ponadto ma około 20 odprysków na masce i kilka z nich jest już rudych. Czy to też jest podpięte pod wymiane maski, czy tyllko zaprawki? Mam zamiar jechać z tym do Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie. Co o nich sądzicie? Czy podczas naprawy dają auta zastępcze za darmo? Jeśli chodzi o purchle na drzwiach to jest duża szansa że pomalują jeśli na elemencie jest oryginalny lakier. Wymiana na nowe drzwi wchodzi tylko w grę gdy pod listwami są dziurki lub blacha jest tak zniszczona że malowanie nie miałoby sensu. O masce zapomnij. ASO nie naprawia elementów gdy widoczne są uszkodzenia mechaniczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #479 Napisano 2 Września 2013 Zawsze twierdziłem, że wszelkie "gwarancje" to w gruncie rzeczy o d... roztłuc. Koncerny patrzą tylko jak by tu się wykpić od naprawy gwarancyjnej. A swoją drogą, jak i gdzie trzeba jeździć, żeby mieć na masce odpryski od kamieni ? Pytam bo moja maska miała kilkadziesiąt odprysków jak auto kupiłem. Była do tego stopnia zmasakrowana, że cała poszła do lakierowania. Natomiast po roku użytkowania przeze mnie nie ma żadnego odprysku i w ogóle nigdy w żadnym moim samochodzie nie było takich odprysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slayer Zgłoś #480 Napisano 2 Września 2013 Przejedź się kilka razy po ekspresówce lub autostradzie z większą prędkością a odpryski pojawią się ''same''. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach