Skocz do zawartości
romeo9999

Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

Rekomendowane odpowiedzi

jak kupisz pod kolor to za chwile znowu bedziesz musial lakierowac bo wyjda purchle.

jak pomalujesz a nie wymienisz to przyjdzie kupie z miernikiem i bedzie plakal ze auto malowane.

 

sam podejmij decyzje- najlepiej o wyjeździe z tego kraju gdzie kazdy chce miec 15 letnie auto w stanie fabrycznym.

 

od siebie tylko dodam , ze moj passat zaczął mocno rdzewieć na masce 2 lata po wyjechaniu z salonu.

i nie byly to małe ślady tylko spore ognisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak kupisz pod kolor to za chwile znowu bedziesz musial lakierowac bo wyjda purchle.

jak pomalujesz a nie wymienisz to przyjdzie kupie z miernikiem i bedzie plakal ze auto malowane.

 

sam podejmij decyzje- najlepiej o wyjeździe z tego kraju gdzie kazdy chce miec 15 letnie auto w stanie fabrycznym.

 

od siebie tylko dodam , ze moj passat zaczął mocno rdzewieć na masce 2 lata po wyjechaniu z salonu.

i nie byly to małe ślady tylko spore ognisko

 

Kolega ma rację, a z tym kupowaniem pod kolor to też nie tak lekko, handlarze piszą że stan idealny a rzeczywistość jest zupełnie inna, wgnioty i rdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mozna kupować na odległośc takich rzeczy- trzeba osobiscie pojechac.

W nysie jest handlarz który co tygodzien przywozi passata b6 z UK i zanim go zdązy rozebrac mozna zamowic częsci w kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio tez zobaczyłem tez rdze na swoim rumaku standardowo czyli wokół lampek tablicy i pod listwą na dzwiach nie licząc odprysków na masce na sczescie te są niewielkie jak główka od zapałki ale jest ich sporo około 10

Ale do rzeczy

Jakiś czas temu znalazłem w Internecie urządzenie antykorozyjne

był do tego szczegółowy opis chemicznej zasady działania

Zaintrygowało mnie to wydrukowałem ów opis i udałem się do znajomego chemika który po analizie stwierdził że bardzo prawdopodobnym jest że urządzenie będzie faktycznie spełniało swoje zadanie z tego co pamiętam mówił coś jeszcze że blacha ocynkowana po uszkodzeniu ocynkuj rdzewieje kilka razy szybciej niż bez ocynku

Urządzenie to zmieniało polaryzacje ładunków dzięki temu postęp rdzewienia jest znacznie spowolniony

Podłączenie tego wyglądało tak ze jedną elektrodę podłączało się z tyłu auta a drugą z przodu

 

Urządzonko kosztowało w tedy niewiele około 60 zł jednak ze sprzedałem starego passata nie zdążyłem go w tedy kupić i jakoś o tym zapomniałem

 

Pewno zaraz będą wpisy że to szajs naciąganie itp. jednak ze chemik twierdził co innego a że koszt tego niewielki zamierzam je kupić i wypróbować

znalazłem cos takiego

 

 

http://tuningchip.pl/p/80/57/stop-korozji-system-przeciwdzialajacy-korozji--system-antykorozyjny.html

 

od razu zaznaczę że nie jestem sprzedawcą owego urządzenia !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos musi być z tym rdzewieniem passatów, bo do passata kombi zalecają aż dwa takie urządzona :) Jedno nie daje rady :)

 

Do audi A8 też to polecają, pewnie zapobiega rdzewieniu aluminium w nowszych rocznikach :)

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tym urządzonkiem. Jednej rzeczy tylko nie uściślili: czy to ma być podpięte na stałe w aucie, czy też podłącza się to np. na noc. Bo jeśli jest to opcja nr 1, to podłączenie wcale nie jest takie bezproblemowe jak sugeruje tekst reklamowy, bo trzeba ciągnąć przewód przez całe auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ilość urządzeń to chyba od wielkości auta a nie jakości użytej stali mam taką nadzieje :przestraszony

 

---------- Dodano o 11:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:56 ----------

 

Ciekawa sprawa z tym urządzonkiem. Jednej rzeczy tylko nie uściślili: czy to ma być podpięte na stałe w aucie, czy też podłącza się to np. na noc. Bo jeśli jest to opcja nr 1, to podłączenie wcale nie jest takie bezproblemowe jak sugeruje tekst reklamowy, bo trzeba ciągnąć przewód przez całe auto.

Na stałe !!! to pobiera mniej prądu niż alarm ! podobno.

Edytowane przez poldeczek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mondeo tylko 1 ... ciekawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zastanawialiście się nad tym dlaczego VW nie ogłosił akcji naprawczej?? Domyślam się,że chodzi o pieniądze. Teraz druga strona medalu. A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją?

 

Wywali bezpiecznik? :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zastanawialiście się nad tym dlaczego VW nie ogłosił akcji naprawczej?? Domyślam się,że chodzi o pieniądze. Teraz druga strona medalu. A co jak dojdzie do zwarcia w lampkach nad rejestracją?

 

Nic się nie stanie, komp wyłączy zasilanie lampek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przeceniaj cana, komputer pokaze ewentualnie ze coś nie halo z oświetleniem . kolega wyżej dobrze kombinował poleci bezpiecznik. komputer nie zrobi wszystkiego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jako ze nie jestem odosobniony w temacie to sie spytam: pasesk 2007 do 2010 byl serwis w VW pozniej w skodzie az do dziś czy VW przyjmnie w ramach gwarancji na naprawę samochod?? bo korozja dalej sie rozszerza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem Ci,że tak bo może być inaczej ;)to już musisz ty sam sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja u siebie znalazłem 4 purchle pod listwą ochromowaną drzwi kierowcy. Dwa mają 2cmX2cm a pozostałe są małe. Czy jest szansa na nowe drzwi? Ponadto ma około 20 odprysków na masce i kilka z nich jest już rudych. Czy to też jest podpięte pod wymiane maski, czy tyllko zaprawki? Mam zamiar jechać z tym do Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie. Co o nich sądzicie? Czy podczas naprawy dają auta zastępcze za darmo?

Edytowane przez damor3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ma za darmo. Chyba że masz opcję w ubezpieczeniu AC. Ogólnie nikłe szanse, a o masce to nie wspomnę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest szansa na nowe drzwi?

 

Raczej nie . Ja też byłem z drzwiami w kilku serwisach i w jednym powiedzieli ,że to "rdza krawędziowa" bo pod listwą jest otwór , w drugim natomiast stwierdzili a i owszem da się to załatwić ale po wysłaniu zdjęć do VW do Poznania otrzymałem odpowiedź ,że nie wymienią tylko naprawią ale.....ja muszę pokryć bodajże 30% kosztów. Jak mi gościu wyliczył koszt byłby w granicach 4tys. X 30% to odpowiedź o decyzje nasuwa się sama. Pozostałe elementy, na których masz parch to udowodnią ci ,że to "mikro odpryski" od kamieni - nie ważne gdzie się znajdują :). Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ja u siebie znalazłem 4 purchle pod listwą ochromowaną drzwi kierowcy. Dwa mają 2cmX2cm a pozostałe są małe. Czy jest szansa na nowe drzwi? Ponadto ma około 20 odprysków na masce i kilka z nich jest już rudych. Czy to też jest podpięte pod wymiane maski, czy tyllko zaprawki? Mam zamiar jechać z tym do Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie. Co o nich sądzicie? Czy podczas naprawy dają auta zastępcze za darmo?

Jeśli chodzi o purchle na drzwiach to jest duża szansa że pomalują jeśli na elemencie jest oryginalny lakier. Wymiana na nowe drzwi wchodzi tylko w grę gdy pod listwami są dziurki lub blacha jest tak zniszczona że malowanie nie miałoby sensu. O masce zapomnij. ASO nie naprawia elementów gdy widoczne są uszkodzenia mechaniczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze twierdziłem, że wszelkie "gwarancje" to w gruncie rzeczy o d... roztłuc. Koncerny patrzą tylko jak by tu się wykpić od naprawy gwarancyjnej.

 

A swoją drogą, jak i gdzie trzeba jeździć, żeby mieć na masce odpryski od kamieni :blink ? Pytam bo moja maska miała kilkadziesiąt odprysków jak auto kupiłem. Była do tego stopnia zmasakrowana, że cała poszła do lakierowania. Natomiast po roku użytkowania przeze mnie nie ma żadnego odprysku i w ogóle nigdy w żadnym moim samochodzie nie było takich odprysków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się kilka razy po ekspresówce lub autostradzie z większą prędkością a odpryski pojawią się ''same''.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności