AndrzejZ Zgłoś #361 Napisano 20 Listopada 2012 Ja swojego też oddałem wczoraj do Rowińskiego. Drzwi + dach. Naprawa może potrwać około 2 tygodni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #362 Napisano 20 Listopada 2012 a dali auto zastepcze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #363 Napisano 20 Listopada 2012 Podejrzewam że nie za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #364 Napisano 20 Listopada 2012 mi proponowali auto zastępcze, ale odmówiłem, bo mam drugie Audi, wiec nie było cisnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #365 Napisano 21 Listopada 2012 Jako ciekawostka - kolega zwrócił się do servisu VW z rdzewiejącymi drzwiami (listwy) i tylną klapą. Wymienili mu wszystkie elementy na nowe i pięknie polakierowali cieniując z błotnikami. Wyszło fajnie. Co ciekawe, tylna klapa jest już nowszego typu (oddzielnie lampki i klamka do otwierania, a nie jak wcześniej jedna listwa). Auto z roku 2006. Koszt naprawy 26TPln! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #366 Napisano 21 Listopada 2012 ładna kwota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #367 Napisano 21 Listopada 2012 Jako ciekawostka - kolega zwrócił się do servisu VW z rdzewiejącymi drzwiami (listwy) i tylną klapą. Wymienili mu wszystkie elementy na nowe i pięknie polakierowali cieniując z błotnikami. Wyszło fajnie. Co ciekawe, tylna klapa jest już nowszego typu (oddzielnie lampki i klamka do otwierania, a nie jak wcześniej jedna listwa). Auto z roku 2006. Koszt naprawy 26TPln!Nie wiem skąd ta kwota. Dowiadywałem się w ASO o koszt wymiany tylnej klapy (sam mam zamiar tym się zająć) i wyszło między 4000 a 4500 koła. No może z drzwiami by się uzbierała dycha. Ale 26 tyś to chyba pomyłka biorąc pod uwagę średnią cenę tego rocznika na poziomie 33 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #368 Napisano 21 Listopada 2012 Jako ciekawostka - kolega zwrócił się do servisu VW z rdzewiejącymi drzwiami (listwy) i tylną klapą. Wymienili mu wszystkie elementy na nowe i pięknie polakierowali cieniując z błotnikami. Wyszło fajnie. Co ciekawe, tylna klapa jest już nowszego typu (oddzielnie lampki i klamka do otwierania, a nie jak wcześniej jedna listwa). Auto z roku 2006. Koszt naprawy 26TPln! Miałem dokładnie wymienione to samo i kwota wyszła 8500 zł. Klapa jest ta sama tylko klamka i lampki są z nowego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #369 Napisano 21 Listopada 2012 bez książki serwisowej to się chyba nie ma co pytać w aso pewnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #370 Napisano 21 Listopada 2012 Miałem dokładnie wymienione to samo i kwota wyszła 8500 zł. Klapa jest ta sama tylko klamka i lampki są z nowego modelu. Klapa nie moze byc tak sama, lampki i otwor na klamke maja inne rozmiary. Gdyby otwor na klamke byl taki sam, to by nie bylo potrzeby powiekszania otworu w tzw.starej klapie podczas zakladania kamery cofania. Dziwna jest ta roznica w cenie 26 vw. 8,5tpln. Sorry za brak polskich liter... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #371 Napisano 21 Listopada 2012 lampki i otwor na klamke maja inne rozmiary. Dla mnie te lampki i klamka wyglądają podobnie jak stare, gdyby gość z serwisu mi nie powiedział , że to są lampki i klamka jak w nowym modelu to chyba bym nie zauważył zmiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #372 Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) bez książki serwisowej to się chyba nie ma co pytać w aso pewnie ? Dlaczego? Miesiąc temu byłem na wymianie w ASO tarcze+klocki przód+tył. Wydałem ponad 2000tyś. Pokazałem rdze nawet nie pytali o książkę. Robiłem wszystko w Autoremo w Nowym Targu. (polecam to ASO) Edytowane 21 Listopada 2012 przez idol23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitutek Zgłoś #373 Napisano 21 Listopada 2012 Koledzy ,czy dobrze rozumiem?-widoczna rdza na uszczelce przednich drzwi oraz na gumie tylnej klapy kwalifikuje się do darmowej wymiany w ASO? Pytam bo przy wymianie pompowtrysków w ASO Autospecial w Krakowie miły pan poinformował mnie ,że ten typ tak ma.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość meirok Zgłoś #374 Napisano 23 Listopada 2012 Passaty b6 rdzewieją (gniją) dla ścisłości WSZYSTKIE i niestety będą gniły, gdyż jest zastosowywany lakier wodny który nie jest odporny na korozję tak jak tradycyjny olejowy w poprzednich generacjach. Dodatkowo passat b6 jest malowany cienką warstwą lakieru. W moim przypadku oba maja ok 100 - 110 mikrometrów. W b5 miałem grubość ok 135 mm jedynie klapa tył miała 80 i tak jest tez w b6. Mam 2 passaty b6 z 2008 i 2010 oba kombi i w tym 2008 była już wymieniana klapa i prawe drzwi a na pozostałych elementach widać puchnący lakier od spodu (robią się bąble) To samo zauważyłem w passacie 2010. Na drzwiach zaczynają wychodzić od wewnątrz zarazie małe ogniska korozji. Tez z 2008 był robiony na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #375 Napisano 23 Listopada 2012 pomiar lakieru w moim egz to dach 125-130 mikronów, boki do 140 mikronów, z tym, że to nadal ten dziadowski wodny lakier (chyba). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #376 Napisano 23 Listopada 2012 (edytowane) O ile się nie mylę to teraz wszystkie samochody są malowane lakierem wodnym, idzie za tym ekologia i pewnie unia. Ja w swoim miałem malowane 3/4 auta- wszystko na gwarancji teraz dobiega 4 rok auta i w geście dobrej woli były malowane drzwi od środka. Jak gadałem z mechanikami to sam lakier nie jest taki zły, pasaty gniją bo szwab.... oszczędności poczynili przy produkcji. Dach przy relingach gnije bo zrezygnowali z uszczelek, pod listwami na drzwiach wyłaziła ruda bo zrezygnowali z uszczelek, tylne klapy gniły, gniją i gnić będą. Pryszcze na lakierze pojawiają się na wskutek błędu w fazie zgrzewania blachy- pryskające iskry wytapiają ocynk. Generalnie z paskiem jest tak, jak z omegą kolegi- po każdej zimie coś Edytowane 23 Listopada 2012 przez waldeksz26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmangel Zgłoś #377 Napisano 23 Listopada 2012 Witam Przeglądając temat nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam widoczny bąbel na masce i tylnej klapie. Czy jeśli auto było sprowadzone z Niemiec (mam kasiazke serwisowa z wpisami) ale w Polsce było serwisowane na własna rękę nie w ASO czy jest w ogóle sens ubiegania się o darmowa wymianę skorodowanych elementów ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #378 Napisano 23 Listopada 2012 Witam Przeglądając temat nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam widoczny bąbel na masce i tylnej klapie. Czy jeśli auto było sprowadzone z Niemiec (mam kasiazke serwisowa z wpisami) ale w Polsce było serwisowane na własna rękę nie w ASO czy jest w ogóle sens ubiegania się o darmowa wymianę skorodowanych elementów ?? Moje auto też jest sprowadzone z Niemiec serwisowane do końca w ASO w Niemczech. Ja serwisowałem po za ASO przez dwa lata.. Bieżesz książkę serwisową i jedziesz do ASO.. Pokazujesz co jest grane i czekasz na decyzje czy Ci naprawią. Wszystko zależy od ASO. A tu masz efekty: http://forum.vw-passat.pl/threads/106790-Rdza-na-elementach-nadwozia-w-Passacie-B6/page17 Najważniesze nie bać się jechać i reklamować. Mogę polecić Magro Świętochłowice, bez problemu wszystko załatwiłem pozytywnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #379 Napisano 23 Listopada 2012 kurcze...czyli bez książki serwisowej nie ma szans na takową naprawe ;/ szkoda bo u mnie jak narazie dach nadaje sie malowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #380 Napisano 30 Listopada 2012 Po 8 dniach roboczych oddali mi auto naprawione Nie jestem żadnym ekspertem, ale robota wygląda porządnie. Dodatkowy + za wysprzątanie auta w środku. Przy oględzinach przy odbiorze zauważyłem kolejny punkt zapalny. Przedni błotnik, w miejscu gdzie był kiedyś zamontowany chlapacz. Mam odczekać parę tygodni i zgłosić się ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach