Stern Zgłoś #21 Napisano 13 Czerwca 2011 stacyjke też juz wymieniłem i nic A po co? więcej możliwości nie ma E no... możliwości jest sporo ze szwankującym ECU włącznie Zrób jak koledzy radzą- zacznij od tego czy dochodzi napięcie do pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 13 Czerwca 2011 Zrób i sprawdź najpierw TO, co się do ciebie pisze :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #23 Napisano 27 Grudnia 2015 Dzień dobry, Czy w passacie b5 1998r. 1.8 jest pompa paliwa w baku? Chodzi mi o to, czy podczas włączania zapłonu powinno być ją słychać? U siebie w 3bg 1.9tdi coś takiego mam. Problem jest taki, że samochód zgasł podczas jazdy, była rezerwa. Po zalaniu paliwem dalej nie odpalał, odłączyliśmy przewodu paliwowe przy silniku i strzykawką wpompowaliśmy trochę paliwa (weszły może 3 strzykawki), ale samochód dalej nie odpalał, tzn. lekko zaskoczył, ale wciąż nic. Obstawiamy, że to może ta pompa padła, o ile jest w tym aucie. Vag pokazał błąd przepływki, przepustnicy oraz jakiś związany z ecu. Za wszelkie sugestie z góry dzięki, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 27 Grudnia 2015 Tak - jest w baku. A gdzie ma byc? :hmm Do zbiornika wchodzą 4 przewody - dwa od pompy i dwa od wskaźnika paliwa. Podłącz pompę "na krótko" do AKU i zobacz, czy działa. Jeśli tak, to przyczyny szukaj gdzie indziej. bezpieczniki, przetarta wiązka, zapchany filtr paliwa. Ewentualnie - jak to u mnie było, centralka alarmu się zepsuła i czasem było normalnie a czasami alarm się wyłączał, lecz alarm nie podawał napięcia na pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #25 Napisano 25 Kwietnia 2016 Trochę odgrzeje kotleta ponieważ nie mogę założyć tematu a sam tytuł mi pasuje. Mianowicie mam Passata b5fl 1.9TDI Avf i moje pytanie dotyczy pompy paliwa w baku. Gdy silnik jest zimny np po nocy i przekrece kluczyk nie słyszę pompki w baku ale gdy już odpale silnik i zgasze np po 1min i ponownie przekrece kluczyk to wówczas słychać już pompke. Czy to normalne czy coś jest namieszane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiaan Zgłoś #26 Napisano 22 Listopada 2016 Szybkie pytanie, pacjent: VW Passat B5 97r. 1.6 ben. Samochód się nie uruchamia: Akumulator został naladowany na full, kontrolki się świecą, silnik kręci, ale się nie uruchamia. Mankamentem tego auta jest niedziałający prawdopodobnie pływak, który nie wskazuje ilości paliwa w baku. Przy odpalaniu wskazówka delikatnie drgała i opadała do pozycji zero. Czy możliwe jest, aby przez ten defekt auto się nie uruchamialo z powodu m.in zanieczyszczeń, które są w baku? Odkrecalem pierwszy z dwóch deków przy pompie, ale drugi był tak uwalony, że nie mogłem go otworzyć. Macie jakieś rady na to? P.S Paliwo jest w baku... sprawdzałem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #27 Napisano 23 Listopada 2016 Możesz spróbować podłączyć się do baku przewodem który jest od razu za pompką w stronę baku i wężyk włożyć do jakiejś bańki gdzie będzie paliwo wtedy ewidentnie zdiagnozujesz czy to wina czegoś w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu11111111 Zgłoś #28 Napisano 23 Listopada 2016 (edytowane) Szybkie pytanie, pacjent: VW Passat B5 97r. 1.6 ben. Samochód się nie uruchamia: Akumulator został naladowany na full, kontrolki się świecą, silnik kręci, ale się nie uruchamia. Mankamentem tego auta jest niedziałający prawdopodobnie pływak, który nie wskazuje ilości paliwa w baku. Przy odpalaniu wskazówka delikatnie drgała i opadała do pozycji zero. Czy możliwe jest, aby przez ten defekt auto się nie uruchamialo z powodu m.in zanieczyszczeń, które są w baku? Odkrecalem pierwszy z dwóch deków przy pompie, ale drugi był tak uwalony, że nie mogłem go otworzyć. Macie jakieś rady na to?P.S Paliwo jest w baku... sprawdzałem :-) Jak pływak nie działa to może wymienić pompę paliwa ?. Ja ostatnio u siebie wymieniałem w ALT-ku, i poszło bezproblemowo. Edytowane 23 Listopada 2016 przez endriu11111111 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin1979 Zgłoś #29 Napisano 14 Stycznia 2017 Przypnę się. Mam problem mianowicie najprawdopodobniej padła mi pompa paliwa tylko problem w tym że nie mogę je zlokalizować. Passat B5 110KM. W zbiorniku jest tylko pływak pompy tak jak by nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #30 Napisano 14 Stycznia 2017 Nie ma i nie bylo,jest tylko w silniku na pompowtrysku,a na pompie nie,pompa przy wtryskowa sama zasysa mechanicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin1979 Zgłoś #31 Napisano 14 Stycznia 2017 No to czyli albo szlak trafił pompę wtryskową albo zapowietrzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach