sebek79 Zgłoś #1 Napisano 28 Maja 2011 Witam mam ogólnie problem z szyberdachem otóż uchylać sie uchyla normalnie a jak chce go zamknąć to prawa strona zamyka sie normalnie a lewa stoi i nic musze pomagać śrubokrętem co to może być?a druga sprawa to to że przecieka mi a nie mogę nigdzie znaleść odpływów między słupkiem a drzwiami nic nie ma jak je znaleść i jak sie do nich dobrac żeby je odetkać?trzeba podsufitke ściągać? prosze was o pomoc szczegółową bo w tej kwesti to jestem laik z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2011 wiem że 2 idą do tyłu i są po prawej i lewej stronie w schowkach ( wężyki ) dmuchnij w nie powietrzem ( może syf jakiś wylecieć do środka czasmi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek79 Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2011 dzisiaj bede walczył z tym a wogóle ile jest tych odprowadzeń?bo jak czytałem na forum to podobno jest ich cztery jakby tak było to gdzie są jeszcze dwa? i co to za przyczyna że nie mogę go normalnie zamykać juz nie mówie o tym żeby sie całkowicie otwierał do tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablosx Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2011 Twój problem to pęknięty tzw "piesek" szyberdachu. Bardzo częsta usterka i w 95 % pęka ten nad kierowcą. Tylko rozebranie i wymiana. Chociaż z doświadczenia łatwiej kupić cały sprawny dach, niż takiego pieska. Na siłę nie ciąg do tyłu, bo pęknie drugi piesek i już całkiem kibel. Możesz spróbować rozebrać dach i zdemontować całkowicie ten połamany piesek-ja tak miałem w jednym Corrado ( identyczna konstrukcja dachu ) i działało poprawnie. Co do odpływów, są cztery, w każdym z rogów. Możesz je spróbować "przewiercić" linką stalową wkręconą w wiertarkę. od strony dachu, od góry, w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek79 Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2011 wszystko jasne tylko w jaki sposób dojść do tych ''rogów'' trzeba ściągać tą górę metalową z uszczelką czy jak to mam zrobić jakbyś mogł mi dokładniej to opisać bym był wdzięczny no i z góry dzięki za pomoc pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 28 Maja 2011 Odpływy są 4 w każdym rogu. Przednie widoczne i dostępne bez problemu po odsunięciu szyberka do tyłu, tylne niewidoczne i dostęp do nich możliwy tylko długim przedmiotem także po odsunięciu szybra do tyłu. Polecam długi pancerz od linki rowerowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek79 Zgłoś #7 Napisano 28 Maja 2011 wszystko jest ok tylko u mnie problem polega na tym ze nie da rady odsunąć szybra do tyłu bo jest zepsuty tylko mogę go uchylać i tu tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 28 Maja 2011 Tyle czasu na forum i nie potrafi korzystać z szukajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #9 Napisano 28 Maja 2011 wszystko jest ok tylko u mnie problem polega na tym ze nie da rady odsunąć szybra do tyłu bo jest zepsuty tylko mogę go uchylać i tu tkwi problemWitamWydaje mi się że jednak możesz go odsuwać do tyłu. Skoro piszesz że uchylać sie uchyla normalnie a jak chce go zamknąć to prawa strona zamyka sie normalnie a lewa stoi i nic musze pomagać śrubokrętemCzyli masz dokładnie to co u mnie. Pękło Ci pewnie to ustrojstwo z fotki poniżej w miejscu które zaznaczyłem. Wystarczy odsunąć do tyłu osłonę przeciwsłoneczną, następnie cofnąć plastikowe rynienki (to plastki po obu stronach). Później delikatnie przyciskiem cofasz troszkę szyber i przy lewej prowadnicy śrubokrętem opuszczasz taką jakby srebrną łapkę (nie wiem jak to nazwać ale z lewej strony musisz za pomocą śrubokręta ustawić tak samo jak po prawej). I jak już to zaskoczy przesuwasz spowrotem do przodu rynienki (będą ciężko szły bo tył szybra już się lekko opuścił), następnie osłonę przeciw słoneczną i dalej już szyber sam idzie do tyłu. Oczywiście wszystko z wyczuciem ale u mnie w taki sposób można całkowicie odunąć szyber pomimo urwanej lewej prowadnicy. Zamyka się już samodzielnie bo całość idzie do przodu (tak jak uchyla Ci się do góry bez pomocy). PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 28 Maja 2011 To odkręć płytę szybra i wyciągnij ją (4 torx) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #11 Napisano 31 Maja 2011 Co od wezykow Czy Twoj pasek mial sciagane kiedys blotniki ? Ja u siebie sciagnolem i zakladajac scisnolem wezyk przez co wode lalo mi do srodka , ale sciagasz kolo sciagasz nadkole i w lewym gornym rogu (jesli sciagniesz prawe kolo ) powinienes miec wezyk jest zakonczony hmm takim dziubkiem w ksztalcie krzyzyka ten krzyzyk mozesz zdjac i zobaczyc co sie tam dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #12 Napisano 31 Maja 2011 "z przepracowania brakuje mi slow " ja widziałem jak Ty pracujesz w końcu swoją wiedzą podzielisz się z innymi użytkownikami forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2011 Wiesz zaczolem zagladac szerzej a nie tylko na "Podkarpackie" Hehehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2011 Wiesz zaczolem zagladac szerzej a nie tylko na "Podkarpackie" Hehehehe za moją namową w końcu poczujesz ten smak jak ktoś Ci podziękuje za pomoc. dobra nie róbmy OT w tematach, jak coś to pisz na pw albo gg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach