metyl Zgłoś #61 Napisano 18 Listopada 2013 No i niestety nie udało mi sie dzisiaj ogarnąć tematu z kompem, za dużo obowiązków w pracy Ale w drodze do domu pojawił sie komunikat którego niestety nie zdązyłem odczytać , zapaliła sie kontrolka check i tu uwaga - problem ustapił!! :ocochodzi silnik pracuje cichutko, turbina również a co najciekawsze auto dostało kopa, przyspiesza znacznie sprawniej niz przed awarią Rozumiem ze przechodząc w tryb awaryjny komp odłaczył niesprawny czujnik i ECU pracuje na podstawie wartości zadanej tego czujnika. Czy to może być czujnik cisnienia doładowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slesh Zgłoś #62 Napisano 24 Maja 2015 Witam odgrzebuje temat posiadam passata b6 140KM (BMP) Zarówno przed jak i po regeneracji mam taki świst turbiny Z tego co koledzypisali może to być zawór N75 lub wężyki pytanie gdzie zlokalizowany jest zawór N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo8383 Zgłoś #63 Napisano 18 Lipca 2015 Witam.Mam problem z moim passatem,a dokadniej stara turbina zawieszala sie i dziwnie szurala w okolicach 2500-3000tys/obr.zdecydowalem sie na regeneracje ,dodam ze stara nie brala oleju i byl katalizator w aucie,po regeneracji turbiny i wywaleniu katalizatora zaczely sie problemy,auto po pierwszym uruchomieniu stalo odpalone jakies 30min potem jechalismy zobaczyc jak dziala,ku zdziwieniu auto bylo bardziej mulowate jak na starej turbinie po przejechaniu 6km,auto zaczelo kopcic jak parowoz dojechalismy do warsztatu na zbieznosc i sprawdzilismy tam stan oleju i z maxa bylo min!,czyli ok 1L!zalalem znow na maxa i pojechalismy na warsztat gdzie bylo zakladane turbo po demontazu turbiny strona ciepa byla w oleju!po odaczeniu konieza od turba polal sie olej!wymontowalismy cala turbine i zawiezlismy do goscia co ja regenerowal podpiol ja pod jakas maszyne co niby zastepuje silnik i stwierdzil ze turbo jest sprawne!,ale okazao sie ze zle ja ustawili i nie pompowala tak jak powinna,poustawial to wrocilismy do warsztatu zamontowalismy i dalej kopci!EGR nowy!,kat wywalony!,odma odlaczona!kopcenie lekko ustalo ,ale po 10-15min pracy na wolnych obr.zaczyna kopcic,po przegazowaniu znow nie kopci na jakies 10min.Co to moze byc????rece mi juz opadaja!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat83 Zgłoś #64 Napisano 21 Lipca 2015 Witam.. temat bardzo mnie zaciekawił...ja posiadam passata B6 2007r 1.9 BXE i mi wyłacza sie turbo jak jest juz mega mocno rozgrzane.. np przy wyprzedzaniu na autostradzie....bez jakis mega przyspieszen, czasami nawet jak delikatnie chce wyprzedzic ciężarówke to wyłączy turbo, a na co dzien, na miescie, zero problemów, tylko w trasie. turbo nie gwiżdze, nie ma też wycieków, troszke spocone 230tys przebiegu... radzicie czyścić turbo? czekam na jakies wskazowki pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach