selega1 Zgłoś #21 Napisano 13 Listopada 2011 Witam, mam passata od miesiaca...mial wymieniana turbine...jak mu depne to ciagnie ale nie raz z chwilowymi przerwaniami...a spalanie na komputerze na miescie 11 litrow...jaka przyczyna? na dniach chce wymienic filtry paliwa i powietrza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #22 Napisano 1 Września 2013 Ja miałem zwiększone zużycie jak lały mi pompowtryskiwacze. Po wymianie problem ustąpił. Ja wymieniłem pompki i pali mi więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NemOdOBRy Zgłoś #23 Napisano 29 Czerwca 2014 Witam!! Koledzy kupiłem ostatnio Paszczaka 2,0 FSI, zastanawia mnie spalanie. Na trasie udało mi się osiągnąć spalanie nawet 6,2 ( 100 km, prędkość przepisowa) ale średnie spalanie na trasie to około 7-7,5 l, ale w mieście jest już zupełnie inaczej, na krótkich odcinkach komputer pokazuje 15 l, przy normalnym operowaniu pedałem gazu. Jak ostatnio wsiadałem do auta kom pokazywał mi zasięg 160 km, a po przejechaniu 20 km na mieście pokazał mi 70 km, zjadło mi około "1,5 kreski" na wskaźniku paliwa. Może to jest normalne w tym aucie, ale proszę o info czy też tak macie. Miasto w którym jeżdżę jest małe, i nie ma zbytnio korków. Skrzynia automatyczna- tiptronik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeo11 Zgłoś #24 Napisano 30 Czerwca 2014 mi po Krakowie średnie wychodzi 11-12l/100km. W trasie tak jak tobie ok.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza22 Zgłoś #25 Napisano 2 Lipca 2014 witam czy przy ruszaniu komp. pokazuje wam na chwilowym spalaniu wartosci np 50L ? pytam bo wczesniej tego nie mialem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #26 Napisano 2 Lipca 2014 witam czy przy ruszaniu komp. pokazuje wam na chwilowym spalaniu wartosci np 50L ? pytam bo wczesniej tego nie mialem... 49,9 max zobaczysz A jesli chodzi o twoje pytanie to tak nie patrz na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #27 Napisano 2 Lipca 2014 Chyba 99,9 :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #28 Napisano 2 Lipca 2014 Spalanie zaczyna się od góry nie od dołu stąd takie wskazania, potem przecież się normuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza22 Zgłoś #29 Napisano 3 Lipca 2014 ja wiem ze sie normuje wiele osob twierdzi ze tak powinno byc ale pytam bo u mnie po prostu tak nie bylo...autko sprawdzone chyba u najlepszego mechanika w Łodzi i mowi ze wszystko jest ok jedyne to mam 2 swiece do wymiany ale to nie ma chyba znaczenia przy spalaniu...przeczytalem chyba wszystko co moglem na forach roznych marek i czasami ten problem sie pojawia tylko nikt nie zna odpowiedzi...czy ktos ma jakis pomysl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lupus28 Zgłoś #30 Napisano 3 Lipca 2014 Masza napewno miales, tylko nie zwracales uwagi albo miales kompa ustawionego na spalanie /100km zamiast na chwilowe Mi na 1. pokazuje czesto 99.9 l takze bez nerwow wsztystko w normie . Apropo spalania autostrada od 10 l/100km w gore zalezy od panstwa . Miasto 12. Tras po koleinach krajowych nie robie zbyt czesto wiec nie wypowiem sie o spalaniu . pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza22 Zgłoś #31 Napisano 3 Lipca 2014 hmm uwierz mi ze zwracalem uwage druga sprawa ze od razu srednie spalanie wzroslo...chyba go zatankuje do konca i przejade z 200km i wtedy sprawdze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #32 Napisano 4 Lipca 2014 jedyne to mam 2 swiece do wymiany ale to nie ma chyba znaczenia przy spalaniu... Mówimy o świecach żarowych? To rzeczywiście nie powinno mieć większego wpływu na spalanie. Jedynie zimą może ciężko odpalać. A co do chwilowego to może w pewnych okolicznościach cuda pokazywać, a zwłaszcza na zimnym. Ale przy normalnym ruszaniu na płaskim terenie mi pokazuje chwilowe w przedziale 20-45 l/100km. Przynajmniej tyle zauważyłem w ułamek sekundy po ruszeniu(najpierw patrzę na drogę, a później na licznik). Tak więc jeżeli po ruszeniu wskazania się stabilizują na jakimś logicznym poziomie to nie przejmowałbym się tym specjalnie. Istotne żeby w skali zbiornika pod dystrybutorem było dobrze. A jeżeli średnie wzrosło to trzeba szukać problemu.Mi też kilka miesięcy temu średnie wyraźnie wzrosło ni z gruchy, ni z pietruchy(admin moje posty wywalił do działu B5?! gdzie źródłem problemu była szczelność sterownika silnika i jego wtyczki). A i chwilowe było jakoś dziwnie za wysokie-na luzie ok. 0,9 l. Po ok. miesiącu wyskoczył błąd pedału przyspieszenia i ciągle wracał, by nagle też nie z gruchy ni z pietruchy podczas jazdy sam się naprawił i spalanie wróciło do normy. Ale za to kilkanaście dni po cudownym samonaprawieniu stanąłem na skrzyżowaniu. Diagnoza-walnięta pompa paliwa. A gdy wyjąłem filtr paliwa to za głowę się złapałem(m.in. Romeo9999 i paru chłopaków ze spota świadkami), że może być taki czarny, gdzie 2 miesiące wcześniej był wymieniany wraz z wszystkimi płynami i filtrami. Doszedłem do wniosku, że na stacji musieli mieć jakieś szajsowate paliwo i od tego się zaczęło. Jeden z kolegów zasugerował mi, że może vacum pompa przepuszcza olej, ale nie wiem gdzie ona jest żeby to sprawdzić i jak te paliwo z tej vacum pompy dostało się do filtra. Aczkolwiek moja przygoda z pompą może być tylko zbiegiem okoliczności, nie mniej jednak zawalony filtr paliwa może powodować perturbacje z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #33 Napisano 4 Lipca 2014 Że się tak wtrącę tylko odnośnie filtra paliwa. U mnie po 15kkm zawsze wygląda identycznie jak ten od oleju - czarny jak smoła. Tankuję na normlanych stacjach (tak mi się przynajmniej wydaje ), często też w de... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza22 Zgłoś #34 Napisano 4 Lipca 2014 tak swiece zarowe...ok zaczne od poczatku moze wtedy ktos cos podpowie...autko dostawalo drgan silnika na biegu jalowym ale nie zawsze, podczas jazdy wszystko ok przeszukalem fora i bylem pewien ze to wtryskiwacz podlaczylem pod 2 wezyki taki srodek do czyszczenia wtryskow molly spulung i wszystko po paru km wrocilo do normy autko nie przerywa ladnie sie zbiera...tylko na jalowym biegu spalanie pokazuje 0,7 jak sie rozgrzeje gdy jest zimny okolo 1l ale co jest najciekawsze w momencie gdy strzalka temp idzie do gory temp spada do 0,5 i dopiero jak zagrzeje sie do 90stopnie pokazuje 0,7...wczesniej zawsze bylo 0,5 na rozgrzanym i nie bylo tak wysokich wartosci chwilowego spalania...wtryski byly sprwdzane wiec sa dobre olej wszystkie filtry wymienione pare dni temu nic to nie zmienilo...nie wiem myslalem ze moze ten kat wtrysku sie przestawil ale nie mam vcds i z moich okolic nikt sie nie zglosil zeby pomoc w sprawdzeniu co radzicie>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #35 Napisano 5 Lipca 2014 .nie wiem myslalem ze moze ten kat wtrysku sie przestawilNie sądzę aby kąt wtrysku tak sam z siebie się przestawił skoro cały czas był dobry. Spalanie 0,7 na luzie jest w normie za to 0,5 jest wyjątkowo niskie. U mnie nigdy tak nie zeszło i waha się w przedziale 0,6-07, a gdy włączę odbiorniki(radio, klima) to czasami wzrasta do 0,8 l/h.No nic, wyjeździj trochę paliwa, ponownie zatankuj "pod korek" i wtedy przelicz spalanie. Zakładam, że wiesz jak pomiędzy tankowaniami obliczyć spalanie l/100 km(niekoniecznie trzeba przejechać równo 100 km). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza22 Zgłoś #36 Napisano 5 Lipca 2014 hmmm 0.5 to jest norma ktora mialem...i tyle powinno byc jezeli masz wiecej to tez masz cos nie tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #37 Napisano 5 Lipca 2014 Ja miałem zwiększone zużycie jak lały mi pompowtryskiwacze. Po wymianie problem ustąpił. A mnie po wymianie pompek zwiększyło sie spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #38 Napisano 6 Lipca 2014 Ja mam normalnie 0.6 ale jak wyłączę ksenon,radio i nawiew to mam 0.5 Powyżej 0.6 mam wtedy jak klima zaczyna chłodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bendek666 Zgłoś #39 Napisano 7 Lipca 2014 Ja zwykle miałem 0,4-0,5 l/h na jałowym. Zawsze jeżdżę z włączoną klimą. W piątek zauważyłem wzrost na 0,8 -0,9 l/h, a po wyłączeniu klimy spadało do 0,4-0,5 l/h. Na dworze było gorąco. Poczekam aż upały ustąpią, ale przecież to nie pierwsze upały tego auta. No i nie zawsze obserwuję spalanie chwilowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NemOdOBRy Zgłoś #40 Napisano 10 Lipca 2014 Moje spalanie z klimą to 1,2-1,4/h a bez klimy 0,8-0,9 (z radiem) skrzynia biegów w położeniu P, myślicie, że to za dużo?? Pytam bo nie wiem czy to normalne czy jest coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach