Gregoryyy Zgłoś #21 Napisano 19 Lipca 2011 Odświeżę troche temat. U mnie turbina przestała działać z dnia na dzień. Tzn słychać jej świszczenie (nie jest to owa turbina więc było ją już słychać) ale nie daje tzw 'kopa' powyżej tych 1800/2000 obrotów. Wcześniej działała normalnie. Dziwna sprawa, bo wcześniej jak mi siadła turbina to zaczął strasznie kopcić, a teraz nie kopci wcale, ale mułem jest strasznym. Czy jest może jakiś przekaźnik odpowiadający za załączanie sie tej turbiny który mógł siąść? Albo coś innego? Zdejmowałem wężyk od podciśnienia i żadnej różnicy. Dodałem gazu a wężyk jak nie robił podciśnienia tak nie robi. Jakieś sugestie? Sprawdz zaworek N75 i caly uklad sterowania(podcisnieniowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #22 Napisano 19 Lipca 2011 sprawdź błędy na vagu. najpewniej coś sterującego się 'wysypało' i auto wchodzi w stan awaryjny od razu po odpaleniu. wtedy na żadnego kopa nie masz co liczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #23 Napisano 20 Lipca 2011 Podstawowe pytanie - mechanik przed założeniem "nowej" używanej turbiny sprawdził w jakim jest stanie? Sztanga chodziła lekko? Możliwe, że była usyfiona w części gorącej i przed założeniem trzeba było ją wyczyścić jak była na zewnątrz Na pracującym silniku ściągnij wężyk z gruszki i załóż ponownie obserwując sztangę - powinna płynnie podejść do góry 2-3 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba_VW Zgłoś #24 Napisano 18 Czerwca 2015 Witam chce wymienic turbine na wieksza w pasku 1.9tdi 130 oryginalnie. Obecnie auto ma 187.3bhp ale turbina nadaje juz sie do wymiany, prosze o kilka odpiwiedzi. Potrzebuje wiedziec jaka turbina bedzie pasowala chodzi o flansze itd. czy turbina z vw t5 2.5 tdi podejdzie?, lub turbina z q7 3.0 tdi. Jezeli nie beda pasowaly prosze napisac co trzeba wymianic aby ja zainstalowac. Auto wyladuje z nowa turbina na strojenie i beda wieksze wtryski z t5 wiec chce osigagnac ok 250-270bhp. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #25 Napisano 18 Czerwca 2015 do turbiny gtb22 (3.0 tdi), trzeba przyspawać kolektor. Na allegro są do kupienia już gotowe zestawy do włożenia. Poczytaj dział tuning mechaniczy, tam jest wszystko wyjaśnione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #26 Napisano 18 Czerwca 2015 Właśnie Kuba Celujesz w duze moce wiec musisz czytać czytać czytać chyba ze ÂŁ sa i płacisz i ma byc wiec wtedy nie musisz czytać Wszystko da sie wsadzic do 1.9 ale z głowa Gtb22 to najlepsze rozwiazanie ale troche zachodu z montażem a pozniej to juz tjuner ma pole do popisu a jego robota to połowa sukcesu albo nawet wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba_VW Zgłoś #27 Napisano 18 Czerwca 2015 do turbiny gtb22 (3.0 tdi), trzeba przyspawać kolektor. Na allegro są do kupienia już gotowe zestawy do włożenia.Poczytaj dział tuning mechaniczy, tam jest wszystko wyjaśnione. Spawanie odpuszcze bo pozniej przywymianie turbiny moze byc problem, zaraz zobacze co jest na allegro, a jak to okreslic turbina gotowy zestaw? - - - - - aktualizacja - - - - - Tasior ty widze ze masz 192bhp i 395 Nm, ja mam 187,3bhp i 408Nm miezyles swoje auto na hamowni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #28 Napisano 19 Czerwca 2015 Na rolkach ale to w połowie mojej przygody -ori turbo AVF, bez FMIC, bez porządnego programu to oscylowało w okolicy 153-155 ale już finalnie z tym co mam na pokładzie i po 1 wizycie u Darona i jego pomiarze na Dynomecie byly okolice 180 a finalnie wyszło 193 kunie ale 3 osoby na pokładzie i nie sprzątnięty bagażnik (kombi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach