Gość kermit1111 Zgłoś #21 Napisano 27 Kwietnia 2013 wiem że to nie passat ale miałem kiedyśpodobny problem w G III i to była przetarta instalacja do kompa na podszybiu:manga co nie znaczy że u was to samo he he he Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymel72 Zgłoś #22 Napisano 28 Kwietnia 2013 Witam ja mam ten sam problem.Odpalam wszystko ok po przejechaniu kilku kilometrów nagle szarpnie i gasnie , o odpaleniu moge zapomniec musze odczekac jakies z 15 min to dopiero.Zauwarzylem ze wskazowka od obrotomierza podczas tej dziwnej sytuacji momentalnie skoczy i opadnie . WYMIENILEM świece przewody kopolke wraz z palem dalej to samo, wie ktos co moze byc przyczyna tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #23 Napisano 28 Kwietnia 2013 wie ktos co moze byc przyczyna tego Sprawdź czy na pewno Twój silnik to 2E, na obudowie paska rozrządu masz naklejkę. Po zachowaniu obrotomierza może to być problem z iskrą czyli cewka, impulsator lub najzwyczajniej zanik napięcia w sterowniku, zacznij od tego ostatniego czyli przekaźnik o którym wspomniałem trzy posty wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #24 Napisano 28 Kwietnia 2013 Trzeci od lewej, górny rząd. Nie mam takiego przekaźnika. Powinien tam być czy nie musi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 28 Kwietnia 2013 Powinien tam być czy nie musi? Niekoniecznie w Twojej wersji jest przekaźnik. Nie przeszkadza to jednak abyś sprawdził czy na sterownik dochodzi odpowiednie napięcie...może być ich nawet dwa...trzeba sprwadzic. Na początek zresetuj sterownik a jak to nie pomoże to potem odłącz sondę, jak masz możliwość to sprawdź jakie napięcia podaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #26 Napisano 28 Kwietnia 2013 O który sterownik chodzi? o ten w podszybiu czy ten silniczek który koryguje otwarcie przepustnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #27 Napisano 28 Kwietnia 2013 O który sterownik chodzi? o ten w podszybiu czy ten silniczek który koryguje otwarcie przepustnicy? ten w podszybiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymel72 Zgłoś #28 Napisano 28 Kwietnia 2013 A czy moze to tez byc czujnik hella i jesli bys mogl to przeslij pare fotek co gdzie i jak bylbym wdzieczny ---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:22 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #29 Napisano 28 Kwietnia 2013 A czy moze to tez byc czujnik hella Impulsator czyli czujnik Halla jest w aparacie zapłonowym. Pisałem abyś sprawdził czy Twój silnik to 2E bo to dość istotne. Jeśli nie masz choć odrobiny zacięcia jako mechanik to wymiana Halla może okazać się problematyczna. Aby zdiagnozować czy winny jest impulsator to: gdy silnik nie chce zaskoczyć z powodu uszkodzenia Halla to po każdej próbie rozruchu z baku paliwa nie wydobywa się chwilowy odgłos pracującej pompy, w przypadku gdy po próbie rozruchu z baku słychać pompę przez około 0,5 sec. to winna będzie cewka. Co do samej cewki to jeslichcesz kupić taka aby wytrzymała kilka lat to sugeruję Beru. W obu przypadkach, cewka i Hall nie powinno być iskry....ponoć przy cewce jakaś sie pojawia ale słaba, przy Hallu nie powinno być jej wcale. Hall potrafi sie co jakiś czas odezwać, czyli np. auto zgaśnie na chwilkę lub na 15 minut. Cewka nie ma już drugiego życia. Nowsze 2,0 miay jeszcze czujnik wału na kole zamachowym, stąd pytanie o naklejkę z nazwą silnika. Przekażnik to wystarczy wyjać na włączonym zapłonie, poczujemy wtedy czy pstryka, choć samo pstrykanie to połowa sukcesu gdyż nadtopione luty nie przewodzą prądu na sterownik, wyjmij go i zanieść do jakiegoś elektronika to Ci poprawi luty na płytce w przekaźniku. Co do resetu sterownika to na ginącą iskrę nie na wiele sie zda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymel72 Zgłoś #30 Napisano 28 Kwietnia 2013 sprawdze i jutro dam znac jaki to silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #31 Napisano 28 Kwietnia 2013 Ja juz sie swojego problemu pozbylem winny byl przekaznik 109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymel72 Zgłoś #32 Napisano 29 Kwietnia 2013 Kurde na naklejce nic nie widac czy jest inny sposob aby sprawdzic jaki to silnik ---------- Dodano o 05:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 05:10 ---------- sprawdzilem przekazniki mam nr. 72,30,18,191,99,36,53,167 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #33 Napisano 29 Kwietnia 2013 Zrób fotkę, będzie wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymel72 Zgłoś #34 Napisano 29 Kwietnia 2013 A zamiast przekaznika 109 u mnie jest 30 ---------- Dodano o 10:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:45 ---------- zdjecie silnika http://w167.wrzuta.pl/obraz/5VgdMvMhajW/img20130429_003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #35 Napisano 29 Kwietnia 2013 To nie 2E , AGG ewentualnie AGY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #36 Napisano 29 Kwietnia 2013 szymel zajrzyj na naklejkę w bagażniku, jest z tyłu prawie przy bolcu od zamka, tam jest wszystko dokładnie napisane co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 29 Kwietnia 2013 A zamiast przekaznika 109 u mnie jest 30 Chyba to jeden czort, u mnie też jest 30. Wiadomo już że nie masz 2E, więc Twój silnik ma dwa Halle, jeden w aparacie drugi na kole zamachowym, szukaj tego czujnika po prawej od aparatu, jest tak umiejscowiony aby brał sygnał z koła zamachowego, potem obadaj w jakim stanie jest kabelek do niego i wtyczka, jak psiknięcie WD we wtyczkę nie pomoże to trzeba wymontować czujnik na wzór i szukać nowego, sklep lub allegro. Robiłeś test z pompą paliwa jak opisałem wcześniej. Aby mieć pewność czy to AGG czy ADY to nad filtrem oleju szukaj gładkiego miejsca na bloku silnika, przetrzesz czymś to miejsce i zobaczysz numery silnika a za nimi literowe oznaczenie motoru. Z tymi Hallami to loteria bo nie wiem który odpowiada za co w tym silniku, ten w aparacie może być od iskry a na kole zamachowym od wtrysku ale to moje domysły. ---------- Dodano o 22:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:13 ---------- Nie mam takiego przekaźnika W Twoim sterowniku masz dwa zasilania pin19=plus po zapłonie pin2=stały plus jeszcze na pinie9 jest plus po zapłonie ale nie wiem czy zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 29 Kwietnia 2013 a w pasku z 96 roku nie da się podłączyć pod vaga i sprawdzić błędy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 29 Kwietnia 2013 a w pasku z 96 roku nie da się podłączyć pod vaga i sprawdzić błędy?? Jasne że się da tylko czy fura dotoczy się do kogoś kto to zrobi? Bo kolega treściwymi opisami nas nie częstuje i nie wiadomo czy silnik jeszcze odpala czy zamilkł na amen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #40 Napisano 29 Kwietnia 2013 Jasne że się da tylko czy fura dotoczy się do kogoś kto to zrobi? myślę że to byłoby najlepsze rozwiązanie dla auta które ma wbudowane złącze obdII.. Bez wymieniania zbędnych rzeczy, wróżenia z fusów.. A czy auto się dotoczy? Może ktoś z kablem i laptopem przyjechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach