Skocz do zawartości
doktor80

Reklamacja przegubu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dokładnie 15 kwietnia 2010 roku wymieniłem u mechanika przegub firmy Lobro. Przejechałem na nim 9 tyś km tylko po mieście i zaczął znów stukać. Dziś więc pojechałem do mechanika i okazało się, że jest pęknięta osłona i dlatego przegub wali. Mechanik kazał mi zadzwonić jutro bo sam zadzwoni tam gdzie kupował przegub z reklamacją ale mówi, że mogą nie uznać bo guma pękła. I teraz moje pytanie - Powiedzmy, że jestem laikiem i co, mam co parę miesięcy odkręcać koło i patrzeć czy nowa manżeta się nie sp.....ła?? Chyba na taką osłonę też powinni dać jakąś gwarancję? Passat ma na liczniku 132 tyś i nigdy przeguby nie były wymieniane a tu nagle po roku czasu lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pech Cię dopadł z tym przegubem. Marzeta po prostu była wadliwa i się przetarła. Myślę, że niczego nie wskórasz z tą rękojmią choć życzę Ci aby się udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dokładnie 15 kwietnia 2010 roku wymieniłem u mechanika przegub firmy Lobro. Przejechałem na nim 9 tyś km tylko po mieście i zaczął znów stukać.

 

Masz rachunek, fakturę czy inny dowód wykonanej usługi? Jeśli tak to masz gwarancje, jedź i wymieniaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz rachunek, fakturę czy inny dowód wykonanej usługi? Jeśli tak to masz gwarancje, jedź i wymieniaj.

zapomnij w takim wypadku, to jakby reklamować lakier bo kamień obił i wylazła ruda. Niestety osłona gumowa przegubu nawet GKN Lobro ma to do siebie że pęka w krótkim czasie, pomimo że ta Firma robi i dla serwisu przeguby to jednak te z serwisu wytrzymują sporo więcej. Ogólnie na rynek idzie towar drugiego gatunku.

 

Inna rzecz to pech kolegi bądź zła instalacja osłony gumowej, tj złe zaciśnięcie opasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez miałem nie miłą niespodziankę z przegubem GKN Spidan. przeczytajcie sobie tu stary temat i fotki już zniknęły, ale ukręcił się w tym miejscu co zaznaczyłem na foto.

przegĂłb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapomnij w takim wypadku, to jakby reklamować lakier bo kamień obił i wylazła ruda.

 

Chyba jednak nie. Jeśli jadę na wymianę przegubu do serwisu (warsztatu jak kto woli) to jest to normalna usługa, która jest objęta gwarancją. Inna sprawa jak robi to zaprzyjaźniony Pan Czesio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba jednak nie. Jeśli jadę na wymianę przegubu do serwisu (warsztatu jak kto woli) to jest to normalna usługa, która jest objęta gwarancją. Inna sprawa jak robi to zaprzyjaźniony Pan Czesio.

Zgadza się tylko jest jeden szkopuł, reklamacja w tym wypadku jest skuteczna pod warunkiem iż jest to wada produkcyjna. Niestety niedoróbki na gumie nigdy nie widziałem, a rozerwane gumy np, po jeździe po lesie już nie jeden raz. Nie zmienia to faktu iż coś nie tak jest ze składem gumy. A reklamować zawsze warto chociaż znając realia sukces jest mało pewny.

 

Jeśli jadę na wymianę przegubu do serwisu (warsztatu jak kto woli) to jest to normalna usługa, która jest objęta gwarancją.
jak pisałem gwarantuje że po tej wizycie nie trzeba byłoby reklamować bo gumy dołączone do zestawów Lobro dla serwisów są dużo bardziej wytrzymałe tylko ta cena coś około 650 zł komplet. Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gumy dołączone do zestawów Lobro dla serwisów są dużo bardziej wytrzymałe tylko ta cena coś około 650 zł komplet.

 

A tak z czystej ciekawości czy jest mozliwość zakupu samych gum w ASO - ciekawe jaki koszt ;), mi również guma lobro rozleciała się po 8 miesiącach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak z czystej ciekawości czy jest mozliwość zakupu samych gum w ASO - ciekawe jaki koszt ;), mi również guma lobro rozleciała się po 8 miesiącach.

3B0 498 203 około 90 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się tylko jest jeden szkopuł, reklamacja w tym wypadku jest skuteczna pod warunkiem iż jest to wada produkcyjna.

 

Trudno polemizować, ale chyba widać czy guma jest rozerwana czy wytarta od starości czy przebiegu. (U mnie osłony są jeszcze całe, ale widać po nich upływ czasu.) Myślę, że w przypadku Tomka da się ocenić co było przyczyną uszkodzenia gumy? Po to chyba jadę do mechanika by zrobił robotę i dał na nią gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności