wiesław Zgłoś #641 Napisano 4 Grudnia 2011 Zasilacz podaje wyprostowany prąd ale tętniący co daje wartość skuteczną wyższą od mierzonej a aku ma idealnie prąd stały z tąd różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #642 Napisano 4 Grudnia 2011 Ano to podam kilka przykładów na to że nie są potrzebne światła podczas pracującego silnika:Taksówkarz stoi na postoju i nie chce aby mu tyłek marzł swiateł nie potrzebuje,jesteś na przejściu granicznym stoisz w kolejce to samo lub po prostu jesteś z dziewczyną w aucie a nie posiedzi z tobą jak jej będzie zimno w tym przypadku są nawet nie wskazane światła bo po co sie afiszować. Jeszcze pare przykładów pewnie by sie znalazło. W sumie to masz racje. Ale nic nie wymyslisz, ratuje Cie tylko dadatkowy wylacznik w kabinie wpiety w obwod zasilania dziennych lub znalezc taki pin w aucie w ktorym prad pojawia sie po ruszeniu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrafalek Zgłoś #643 Napisano 4 Grudnia 2011 po prostu jesteś z dziewczyną w aucie a nie posiedzi z tobą jak jej będzie zimno w tym przypadku są nawet nie wskazane światła Zgadzam się z tobą w 100% w tej kwesti , ale dziewczynę trzeba tak rozgrzać żeby nie trzeba było auta odpalać , bo po odpaleniu auta pojawia się w tej kwestii sprawa bezpieczeństwa że może ci załaczyć bieg obcasem (TO TAKA MAŁA DYGRESJA) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #644 Napisano 4 Grudnia 2011 Z dziewczyną to macie racje trzeba uważać. Ale ciekaw jestem jak działa przełącznik świateł czy jak jest na auto to gdzie sie pojawia 12v bo z niego musi być zasilany czujnik światła ja bym wzioł to 12v i sprawa załatwiona dajesz na 0 nie swieci nic, dajesz na auto zapala ledy, robi sie ciemno czujnik wyłącza ledy zapala mijania z postojówkami i jest wszystko ok. I moja prośba do tych co mają schemat tego przełącznika o fotke wtedy bądzie działało wszystko jak by było org. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #645 Napisano 4 Grudnia 2011 No to rodzi się nam kolejne miejsce do podłączenia czerwonego kabelka. Jeżeli nie będzie wywalało błędów to była by to dobra sprawa. Schematu niestety nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #646 Napisano 5 Grudnia 2011 U mnie w golfie 2010 na 0 świecą dzienne, a na AUTO dzienne lub mijania z całą resztą, w zależności od natężenia światła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #647 Napisano 5 Grudnia 2011 problem jest taki na nr 24, 18 pojawia sie 12V wraz z zapłonem, ale po wyjeciu kluczyka dalej jest 12V (juz bez zapłonu) Po 10 minutach po wyłaczeniu zapłonu dopiero napięcie znika! o co chodzi? No i udało się. Niestety ale musiałem zmienić miejsce podłączenia czerwonego kabelka. Okazało się że nie mogę go podłączyć praktycznie pod nic co znajduje się pod maską! U mnie sprawa wygląda tak, że po wyłączeniu zapłonu działa przekaźnik zwłoczny, który wyłącza napięcie dopiero po 12 minutach. Tym sposobem czerwony kabelek podłączony został w kabinie, zaraz pod przełącznikiem/włącznikiem świateł jest pin 12V po kluczyku. DRL działają pięknie, tak samo się prezentują, kształtem pasują idealnie, zrobię jakieś zdjęcia to wrzucę potem, przypominam DRL to te: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-audi-porsche-vw-e4-i-rl-i1952434777.html :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrafalek Zgłoś #648 Napisano 5 Grudnia 2011 Fajne światełka ale pasują tylko wtedy gdy nie masz halogenów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #649 Napisano 5 Grudnia 2011 Fajne światełka ale pasują tylko wtedy gdy nie masz halogenów Dokladnie. Zastanawialem sie tez nad nimi ale szkoda mi bylo pozbywac sie przeciwmgielnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #650 Napisano 5 Grudnia 2011 Dobrze, że nie miałem tego dylematu :victory fotki: [ATTACH=CONFIG]71227[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71228[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71229[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71226[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #651 Napisano 5 Grudnia 2011 Z dziewczyną to macie racje trzeba uważać.Ale ciekaw jestem jak działa przełącznik świateł czy jak jest na auto to gdzie sie pojawia 12v bo z niego musi być zasilany czujnik światła ja bym wzioł to 12v i sprawa załatwiona dajesz na 0 nie swieci nic, dajesz na auto zapala ledy, robi sie ciemno czujnik wyłącza ledy zapala mijania z postojówkami i jest wszystko ok. I moja prośba do tych co mają schemat tego przełącznika o fotke wtedy bądzie działało wszystko jak by było org. Trochę się dowiedziałem. Wyjście kabelka z pozycji "auto" w wyłączniku świateł jest na pin 2 kolor kabelka liliowy w złączu 10-stykowym. Wejście do sterownika instalacji elektrycznej J 519 to pin 14 w złączu 16-stykowym czarnym, kolor kabla liliowy. Być może wygodniej będzie podłączyć się przy sterowniku, tylko gdzie on jest???? Daj mi sygnał, jeśli coś Ci się uda bo też jestem zainteresowany takim właśnie podłączeniem a zamówione DRL już do mnie jadą z Zabrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #652 Napisano 5 Grudnia 2011 No właśnie też sie boje że na przełączniku nie ma 12V tylko sterowanie dla kompa bo by to było za łatwe. Jak będe miał troche więcej czasu to pomierze (pewnie w styczniu dopiero) bo do przełącznika idzie sie dostac od tyłu prez mały schowek cheba że kto mondry da znać wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #653 Napisano 5 Grudnia 2011 (edytowane) Jest to na pewno sterowanie do kompa i chyba jednak 12V bo to zasilanie plusem idzie do wyłącznika świateł bezpośrednio z bezpiecznika Nr 13 (10A) w skrzynce bezpieczników C (jest to lewa strona tablicy). Napięcie można zmierzyć na tym bezpieczniku. Edytowane 5 Grudnia 2011 przez kowalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #654 Napisano 5 Grudnia 2011 Z kąd to wiesz masz schemat? Skrzynka C to ta przy drzwiach kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalny Zgłoś #655 Napisano 5 Grudnia 2011 Skrzynka C to ta przy drzwiach kierowcy. Schemat pokazał mi zaprzyjaźniony elektryk i interesujące mnie rzeczy zapisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #656 Napisano 5 Grudnia 2011 Super dopasowane i swieci tez nie najgorzej :dobrze Dobrze, że nie miałem tego dylematu :victoryfotki: [ATTACH=CONFIG]71227[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71228[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71229[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71226[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrafalek Zgłoś #657 Napisano 5 Grudnia 2011 Zastanawialem się czy będą świecic na wprost bo sa pod dużym kątem , ale chyba świecą dobrze i prosto Gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #658 Napisano 4 Lutego 2012 Coś fajnego przypadkowo znalazłem na temat LED. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #659 Napisano 5 Lutego 2012 było kilkanaście stron temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek05k Zgłoś #660 Napisano 5 Lutego 2012 Myślę,że to nie jest najlepsze rozwiązanie dlatego,że podpinając zasilanie bezpośrednio do akumulatora pozbawiasz się możliwości wyłączenia tych świateł nawet przy wyłączonym silniku,no chyba że zastosujesz dodatkowy wyłącznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach