Biperr0 Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2011 Witam całe forum Odkąd kupiłem mojego pasława mam problem z tykającym przekaźnikiem 67 czyli pompa paliwa. Kiedy przekręcę zapłon i pompa się włączy to do momentu kiedy nie zapalę silnika przekaźnik tyka.Próbowałem wymienić go ale dzieje się to samo. Jest to problem masy albo czegoś innego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2011 wszystko masz ok pompa dobija cisnienie do ukladu wlacza sie i wylacza cgyba ze cyka ci jak migacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2011 wszystko masz ok pompa dobija cisnienie do ukladu wlacza sie Przykro mi ale to tak nie działa...jest to zwukła czasówka która po dostaniu impulsu z zapłonu uruchamia pompę,cisnienie paliwa nie ma tu nic do rzeczy, posądzałbym raczej coś ze strony zapłonu-cewki. Kiedy przekręcę zapłon i pompa się włączy A wyłącza się po około 2 sec. czy pompuje cały czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biperr0 Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2011 cgyba ze cyka ci jak migacze Aż taki tępy nie jestem posądzałbym raczej coś ze strony zapłonu-cewki. Przy przekaźniku pompy paliwa ? A wyłącza się po około 2 sec. czy pompuje cały czas? I właśnie tu jest następny problem bo dość długo pompa chodzi.Nie mierzyłem dokładnie ale może i nawet dobre 10-15 sekund.Tam jest coś takiego jak czasowy czujnik czegoś tam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 30 Kwietnia 2011 I właśnie tu jest następny problem bo dość długo pompa chodzi.Nie mierzyłem dokładnie ale może i nawet dobre 10-15 sekund. O wiele za długo...zdejmij wtyczkę z cewki zapłonowej i przekręć kluczyk na zapłon , jeśli wtedy pompka uruchomi się na około 2 sec. to będzie wiadomo że cewka podaje źle sygnał lub po prostu gdzieś jest jakaś zwara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #6 Napisano 30 Kwietnia 2011 U mnie w vr6 impuls(-) na przekaznik pompy paliwa jest podawany bezposrednio z ECU,można sprawdzic jeszcze centralke alarmu fabrycznego o ile kolega taki posiada bo własnie ten kabel co daje impuls idzie przez niego,a w srodku ma kilka przekaznikow,mnie przez to ustrojstwo rozłanczało pompe,troche sie nagrzebałem zanim doczedłem do tego,zrobiłem mały mostek i wszystko gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uve Zgłoś #7 Napisano 22 Maja 2011 (edytowane) Witam, piszę tu bo mam bardzo podobny problem. Passat B4 2.0 8v 115KM AGG Simon U mnie pompa paliwa pracuje ok, ale do czasu. Jak silnik sie zagrzeje i przejadę jeszcze z 30km przekaźnik 167(67) cyknie dwa razy(rozwarty,zwarty), potem jeszcze klika razy co parę kilometrów, aż w końcu cyka jak szalony. Przy czym jak rozwiera, gasną mi zegary(obrotomierz i prędkościomierz) mimo że nadal jedę a sam silnik gaśnie jakby wyjąć wtyczkę z prądu. Gdzieś na forum doczytałem że tym przekaźnikiem steruje "+" ze stacyjki, "-" z komputera), pomierzyłem jak przerywał i "+" ze stacyjki jest stale ("+" z zasilania cewki przekaźnika a minus z karoserii) ale "-" spada do 5VDC, lub miernik kiepski i nie zdarzył zareagować i spaśc do zera("-" z zasilania cewki a "+" z akumulatora) i wtedy przekaźnik się rozłącza a auto gasnie. Stąd kilka pytań: Czy mogę podciągnąć skądś masę na stełe ? Czy warto lokalizować i położyć nowy kabel od komputera ? Gdzie jeszcze prócz tego przekaźnika wędruje ta masa od komputera ? Proszę o pomoc bo to strasznie uciążliwe Edytowane 22 Maja 2011 przez Uve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uve Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2011 Nikt nie pomoże ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach