Skocz do zawartości
LowRiders

Czasem jedzie, czasem nie - zamula B4 TDI - Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Człowieku weź się ogarnij i CZYTAJ. Pytasz po raz któryś w tym samym temacie i przy okazji jeszcze w iluś innych tematach i jeszcze mi trujesz na PW.

Czujnik dolotu powietrza? Chyba doładowania? Jeśli doładowania, to do wymiany trzeba rozbierać komputer, więc zapewne mechanik jednak go nie wymienił.
Na fotce widać G72 (czujnik temp. powietrza), G71 jest w komputerze silnika.
W Twoim aucie czujnik ciśnienia jest w komputerze tak jak napisałem, do komputera idzie wężyk z rury idącej do IC.

TAK CZUJNIK G71 W TWOIM AUCIE JEST W KOMPUTERZE SILNIKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry chłopie ale po pierwsze nie wiedziałem czy piszesz do mnie a po drugie wolałem się upewnić bo ktoś na tym forum mówił mi co innego więc bez nerwów:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

podepnę się pod temat generalnie autko chodzi ok ale czasami włącza się mu zamułka jade sobie normalnie wciskam gaz i nic brak reakcji nieważne czy zimny czy ciepły... przy tej zamułce nie szarpie... muszę albo zgasić i zapalić ponownie czasem tez pomaga przy gazowanie. Przy podłączeniu pod kompa wyskoczył błąd przepływki i czujnika G28(czujnik sprawdzony miernikiem 1,14k ohma jednak kabel ma troszeczkę starta izolacje) po wykasowaniu błędów po jakimś czasie wracają, czyżby przepływka się skończyła .. ? zauważyłem że troszeczkę więcej pali i rano muszę trochę pokrecić zeby zapalił, przy dynamicznej jeździe przy wysokich obrotach jest efekt "kangura "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Wymieniłem czujnik temp. paliwa u pompiarza, auto sprawdzę jutro co do zamułki przy większych predkościach.

Pompiarz jednak podpinając kompa stwierdził jeszcze jeden błąd, powiedział że jest problem z doładowaniem, ale jak już napisałem , sprawdzę to jutro na dłuższym kawałku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne rzeczy u siebie. tez mialem blad czujnika temp. to nie odczuwalem zadnego spadku mocy. U mnie sie okazalo ze byl przytkany filtr paliwa i przy wysokich obrotach nie domaga bo za malo paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację. Okazało się że wężyk od czujki ciśnienia doładowania zsunął się z króćca, brak sygnału = tryb awaryjny (brak mocy). Czyszczenie turbiny odpada, jest tylko EGR upuszczający spaliny do dolotu. Wymiana czujnika temp paliwa dodaje ducha silnikowi, ale to znam ze słyszenia, mniej z doświadczenia. Przepływka również daje zamuła. Przyczyn może być wiele. Zycze powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem nareszcie rozwiązany.

Przyczyną tych objawów zamulania auta okazało się, że padł czujnik doładowania i coś tam stanęło w turbinie , nie pamiętam dokładnie określenia, dodatkowo zostały wymienione przewody podciśnienia , gdyż były już trochę sparciałe .

Passek wreszcie hula jak trzeba.

Dziękuję wszystkim za pomysły na rozwiązanie usterki.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności