Skocz do zawartości
Gość resi

b5 3bg 1.8T AWT błędy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość resi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11501

Work Shop Code: WSC 07777

Additional Info: WVWZZZ3BZ1E188755 VWZ7Z0A3379628

5 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-10 - - - Intermittent

VAG 409 pokazuje to samo. co to jest i jak to zwalczyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

dzięki mielke, właśnie podmieniłem cewki, zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pytanie,masz gaz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

cewki zamienione miejscami z 1 cylindrem, misfajer znowu wyskoczył na 2 cylindrze, tak więc świeczki do wymiany.

btw. cewki ostatnio były wymieniane na akcji serwisowej więc są sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cewki zamienione miejscami z 1 cylindrem, misfajer znowu wyskoczył na 2 cylindrze, tak więc świeczki do wymiany.

btw. cewki ostatnio były wymieniane na akcji serwisowej więc są sprawne.

może to przewody do cewek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VAG 409 pokazuje to samo. co to jest i jak to zwalczyć ?

 

generalnie, to odpiąć LPG... pojeździj kilka dni, bo te same błędy mogą wynikać z faktu źle wyregulowanej instalacji. Dopiero jak zrobisz porządek z benzyną, to możesz zacząć myśleć o wyregulowaniu LPG.

 

No i warto jakiegoś ogarniętego gazownika znaleźć, bo ten co popełnił to co masz - nie ogarnia... :wmorde

 

btw. zajrzyj na wartości grupy 034 kanału silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

dzisiaj po pracy zajrze na 034, wrzuce loga. Marecek od czego moze zalezec na 2 cylindrze wyzsze o wiele napiecie ? log 026 powyzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te napięcia to gołe wartości sygnału z czujników spalania stukowego. Nie sądzę, żeby to miało jakąkolwiek interpretację (tzn. czujniki generują jakiś sygnał "szumu", który jest właściwy dla danego czujnika, a dopiero zmiana sygnału w czasie jest interpretowana przez sterownik jako stukanie - sygnał do cofania zapłonu). Oczywiście VAGiem nie ma jak monitorować pracy tych czujników (co najwyżej fakt, że dają jakiś sygnał albo nie), bo działają 10 000 x szybciej niż pokazuje Ci VAG...

 

(to tyle mojej teorii... może ktoś to potwierdzi - w moim zdłubanym każdy cylinder miał inną wartość, a jak stukało to wartości skakały do jakichś niemożliwych wartości...).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

wlasnie wymienilem swiece na ngk pfr6q podwojnie platynowane. misfire zniknal na 2 cylindrze, auto nabralo wigoru i lepiej sie zbiera. ale po odpaleniu odrazu po wymianie swiec pochodzil z 10 minut i zgasl. ponowne odpalenie spowodowalo wywalenie epc i dlugo krecil. obroty trzyma na 1100. odpisuje z telefonu i chwilowo nie mam vaga. jakies sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reset do fabrycznych,wyłączyć lpg, zebrac mapy Pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

rano podpialem sie vagiem. nadal gubi zaplon na 2 cylindrze na biegu jalowym. swiece nowe, cewki nowe. nie wiem juz co to moze byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

mam jeszcze jedna teorie, mianowicie czy moze byc tak ze na 2 cylindrze zawor na biegu jalowym nie trzyma cisnienia ? bo jak zwiekszam obroty to juz nie gubi zaplonu. Co o tym myslicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wstyd pomyłka, chodziło mi o kanał 032 na rozgrzanym silniku (statycznie, nie musisz nigdzie jeździć, byle auto było rozgrzane).

 

---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:35 ----------

 

rozumiem, że wszystkie Twoje problemy (missfire, logi) dotyczą tylko benzyny i nie włączasz nawet LPG, żeby nie ganiać się z ustawieniami i adaptacją tam i spowrotem, prawda? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

cały czas jeżdżę na benzynie, zbiornik od lpg pusty żeby nie kusiło. jeśli możesz to podaj jakiś komunikator do siebie tutaj bądź na PW. Koło 17 jadę na miasto to porobię logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Log (0 - 032)

no takiego czadu to jeszcze nie widziałem...

zajebista ta instalacja... masz emulator sondy, który daje non stop sygnał lambda = 1... czyli zerowe korekty :wmorde

 

za takie instalacje powinni odbierać licencje... Nie chcę Cię martwić, ale taka instalka nie ma prawa działać poprawnie w z tym silnikiem :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

jesli mozesz to instalnij jakies gg i sie odezwij. moj numer 5290149 bo ten msn to kicha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności