Gość resi Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2011 VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 07777 Additional Info: WVWZZZ3BZ1E188755 VWZ7Z0A3379628 5 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent VAG 409 pokazuje to samo. co to jest i jak to zwalczyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55798&highlight=16684 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=97509&highlight=17536 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2011 dzięki mielke, właśnie podmieniłem cewki, zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2011 A pytanie,masz gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2011 cewki zamienione miejscami z 1 cylindrem, misfajer znowu wyskoczył na 2 cylindrze, tak więc świeczki do wymiany. btw. cewki ostatnio były wymieniane na akcji serwisowej więc są sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2011 cewki zamienione miejscami z 1 cylindrem, misfajer znowu wyskoczył na 2 cylindrze, tak więc świeczki do wymiany.btw. cewki ostatnio były wymieniane na akcji serwisowej więc są sprawne. może to przewody do cewek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) tak, mam gaz http://vaglog.rtnet.pl/sledzium_43969.html logi bloku 26. obrotek do zamkniecia i spowrotem, na cylindrze 2 prad sie pali. Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez resi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 26 Kwietnia 2011 VAG 409 pokazuje to samo. co to jest i jak to zwalczyć ? generalnie, to odpiąć LPG... pojeździj kilka dni, bo te same błędy mogą wynikać z faktu źle wyregulowanej instalacji. Dopiero jak zrobisz porządek z benzyną, to możesz zacząć myśleć o wyregulowaniu LPG. No i warto jakiegoś ogarniętego gazownika znaleźć, bo ten co popełnił to co masz - nie ogarnia... btw. zajrzyj na wartości grupy 034 kanału silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #9 Napisano 26 Kwietnia 2011 dzisiaj po pracy zajrze na 034, wrzuce loga. Marecek od czego moze zalezec na 2 cylindrze wyzsze o wiele napiecie ? log 026 powyzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 26 Kwietnia 2011 te napięcia to gołe wartości sygnału z czujników spalania stukowego. Nie sądzę, żeby to miało jakąkolwiek interpretację (tzn. czujniki generują jakiś sygnał "szumu", który jest właściwy dla danego czujnika, a dopiero zmiana sygnału w czasie jest interpretowana przez sterownik jako stukanie - sygnał do cofania zapłonu). Oczywiście VAGiem nie ma jak monitorować pracy tych czujników (co najwyżej fakt, że dają jakiś sygnał albo nie), bo działają 10 000 x szybciej niż pokazuje Ci VAG... (to tyle mojej teorii... może ktoś to potwierdzi - w moim zdłubanym każdy cylinder miał inną wartość, a jak stukało to wartości skakały do jakichś niemożliwych wartości...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #11 Napisano 26 Kwietnia 2011 wlasnie wymienilem swiece na ngk pfr6q podwojnie platynowane. misfire zniknal na 2 cylindrze, auto nabralo wigoru i lepiej sie zbiera. ale po odpaleniu odrazu po wymianie swiec pochodzil z 10 minut i zgasl. ponowne odpalenie spowodowalo wywalenie epc i dlugo krecil. obroty trzyma na 1100. odpisuje z telefonu i chwilowo nie mam vaga. jakies sugestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2011 Reset do fabrycznych,wyłączyć lpg, zebrac mapy Pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #13 Napisano 27 Kwietnia 2011 rano podpialem sie vagiem. nadal gubi zaplon na 2 cylindrze na biegu jalowym. swiece nowe, cewki nowe. nie wiem juz co to moze byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #14 Napisano 27 Kwietnia 2011 mam jeszcze jedna teorie, mianowicie czy moze byc tak ze na 2 cylindrze zawor na biegu jalowym nie trzyma cisnienia ? bo jak zwiekszam obroty to juz nie gubi zaplonu. Co o tym myslicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #15 Napisano 27 Kwietnia 2011 Log (0 - 003) Log (1 - 001) Log (0 - 033) Log (1 - 034) Kilka logów, może Marecek coś tutaj dojrzysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #16 Napisano 28 Kwietnia 2011 :wstyd pomyłka, chodziło mi o kanał 032 na rozgrzanym silniku (statycznie, nie musisz nigdzie jeździć, byle auto było rozgrzane). ---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:35 ---------- rozumiem, że wszystkie Twoje problemy (missfire, logi) dotyczą tylko benzyny i nie włączasz nawet LPG, żeby nie ganiać się z ustawieniami i adaptacją tam i spowrotem, prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #17 Napisano 28 Kwietnia 2011 cały czas jeżdżę na benzynie, zbiornik od lpg pusty żeby nie kusiło. jeśli możesz to podaj jakiś komunikator do siebie tutaj bądź na PW. Koło 17 jadę na miasto to porobię logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #18 Napisano 30 Kwietnia 2011 Log (0 - 032) Log (1 - 030) Log (2 - 031) Log (3 - 041) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #19 Napisano 30 Kwietnia 2011 Log (0 - 032) no takiego czadu to jeszcze nie widziałem... zajebista ta instalacja... masz emulator sondy, który daje non stop sygnał lambda = 1... czyli zerowe korekty za takie instalacje powinni odbierać licencje... Nie chcę Cię martwić, ale taka instalka nie ma prawa działać poprawnie w z tym silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #20 Napisano 30 Kwietnia 2011 jesli mozesz to instalnij jakies gg i sie odezwij. moj numer 5290149 bo ten msn to kicha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach