Skocz do zawartości
dawid18721

moze ktos pomoze zgasl xenon na wyjezdzie

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie, jestem na wyjezdzie i wczoraj podczas samopoziomowania zaczal mi lewy ksenon dzialac jak stroboskop (mrugal) w czasie jazdy tez ze dwa razy mrugnal, nie dziala tez coming/leaving home na tym ksenonie, od dzisiaj wcale nie swieci komunikaty:

front left dipped beam defective

AFS inoperative! See owner's manual

moze ktos orientuje sie czy kupowac zarowke czy wstrzymac sie do momentu podpiecia pod komp, zaznaczam iz przez kilka dni nie bede mial mozliwosci podpiecia sie dlatego jakies sugestie bylyby pomocne,

dodatkowo - jaka zarowke polecacie i czy wymieniac kompletem czy jedna

z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Palnik do wymiany. Jest sprzężony z zapłonnikiem u Ciebie (d1S) i toto właśnie padło. Typowe objawy - nic nie poradzisz. Wymień od razu dwa, bo drugi lada dzień zrobi to samo.

 

Polecam Osramy - Może nie odkryję ameryki ale są naprawdę dobre (chyba na pierwszy montaż w firmie idą). Pamiętaj o tym, że masz D1S (w przeciwieństwie do starszych Passatów, gdzie są D2S bez zapłonnika i dobrze, bo mniej się psują)

 

EDIT:

 

Kupując w tym sklepie masz 100% pewność, że podrób nie kupisz - na Allegro różnie to bywa:

 

http://www.apus.pl/produkt,216,XENON_Reflektory_glowne_Osram_XENON_D1S_PK32d_2_35W.htm

 

Ja sobie tu kupiłem D2S Cool blue i są rewelacyjne. Jakby mięli D1S Cool blue, to choć sporo drożej, to warto...

 

Cosik takiego:

 

http://allegro.pl/osram-d1s-cool-blue-xenon-zarnik-oryginal-wawa-fv-i1510691218.html

 

Osram na Cool blue w jakiś sposób dodaje 20% do strumienia świetlnego i potem zaniebieszcza to na 5000K i nie ma efektu takiego, że jest ciemniej przed autem (im więcej Kelvinów powyżej 4300 tym mniej lumenów, normalnie 4300 K ma 3200 lm a 5000K ma 2800 lm, a tu nie - 5000K ma w dalszym ciągu według zapewnień producenta 3200 lm).

 

U mnie toto tak świeci:

 

s01b.jpg

 

Osram D2S Cool blue.

Edytowane przez Charakterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam serdecznie, jestem na wyjezdzie i wczoraj podczas samopoziomowania zaczal mi lewy ksenon dzialac jak stroboskop (mrugal) w czasie jazdy tez ze dwa razy mrugnal, nie dziala tez coming/leaving home na tym ksenonie, od dzisiaj wcale nie swieci komunikaty:

front left dipped beam defective

AFS inoperative! See owner's manual

moze ktos orientuje sie czy kupowac zarowke czy wstrzymac sie do momentu podpiecia pod komp, zaznaczam iz przez kilka dni nie bede mial mozliwosci podpiecia sie dlatego jakies sugestie bylyby pomocne,

dodatkowo - jaka zarowke polecacie i czy wymieniac kompletem czy jedna

z gory dziekuje za pomoc

front left dipped beam defective

AFS inoperative! See owner's manual

kolega przedemna wszystko juz opisal ja moge dodac tylko kup dwie a wymienisz potem drugo bo pewnie na czasie padnie druga a bedziesz gotowy pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kup dwie a wymienisz potem drugo bo pewnie na czasie padnie druga a bedziesz gotowy pozdrawiam

 

To już napisałem. Ponadto jak wymieni jedną, to będą świecić różnymi kolorami a to wygląda wstrętnie.

 

I niech wymienia obie razem, razem je rozświeca wtedy xenony wyglądają najlepiej!

Edytowane przez Charakterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki jacku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki serdeczne za pomoc, myslalem ze pokombinuje i przeloze zarowke z jednego na drugi zeby upewnic sie czy to na pewno nie przetwornica (chyba by taniej wyszla), zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania mysle ze znacznie obniza to czas eksploatacji zarowek nie wiem czy nie zaloze jakis festyniarskich swiatel dziennych :), pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania

bez przesady,już 2,5roku na tych samych palnikach(prawie 100tys.km),w tym czasie w b5fl wymieniłem kilka żarówek h7(firmowych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko żarówka h7 mniej kosztuje niż palnik oryginalny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania

Włącz sobie tryb amerykański lub skandynawski, gdzie rolę dziennych będą pełnić halogeny p-mgłowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) ostatnio probowalem jezdzic na halogenach ale jechali za mna prawie 10 km zeby mi wladowac mandat jak zaczalem krecic ze to przez czujnik zmierzchu ze mam auto od niedawna i nie wiem jak sie wlacza swiatla to mnie puscili, tak zaplacilbym za jazde na halogenach + za brak wlaczonych swiatel mijania czyli w sumie 200, chyba juz lepiej xenony katowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myslalem ze pokombinuje i przeloze zarowke z jednego na drugi zeby upewnic sie czy to na pewno nie przetwornica (chyba by taniej wyszla),

 

Ja miałem dokładnie takie same objawy jak Ty i też już zamierzałem kupić dwa żarniki. Jednak postanowiłem pozamieniać miejscami elementy lamp: moduły kierunku, żarniki i na końcu przetwornice. Okazało się, że padła przetwornica! Było to ok. 15Tkm temu i światełka dalej świecą:-)

Wymiana dwóch żarników nie zaszkodzi, ale patrząc na mój przypadek - nie pomoże jeśli winna jest przetwornica. Ja bym sprawdził. Wybór należy do Ciebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem polega na tym ze trzeba zdjąć przedni zderzak zeby tam sie dostac z tego co sie dowiedzialem - czy moze istnieje mozliwosc sprawdzenia przetwornicy bez tego,

wlasnie przelecialem 100 km w nocy na halogenach + 1 ksenon idzie wytrzymac :),

probowal ktos to sam robic bo jak go wybałusze juz to wolalbym nie skladac w ta i z powrotem, zastanawiam sie tylko czy przetwornica zasila tylko swieczki czy tez poziomowanie bo to drugie dziala po uruchomieniu s-ka na obydwoch, dzieki za pomoc koledzy ja nadal na cyklopa walę po drogach :zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie,

sprawa został wyjasniona,

proponuje sprawdzac najpierw samemu zarowki taniej wychodzi :) - kupiłem d1s philipsa wszystko nagrane mechanik zaczał dlubac przy aucie i za moment dzwoni ze wtyczka sie wysunela (widocznie podczas poziomowania na naszych zajebistych drogach wymsklo sie cos :),

mam teraz w zapasie i nie wiem co z tym zrobic bo mama zalozone

cool blue xenarc osrama i dzilaja super a szkoda wyrzucac,

jak ktos ma klopot to oddam komlet w promocyjnej cenie dla forumowiczow,

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy aby oszczędzić "zenony" proponuję montaż świateł do jazdy dziennej z homologacją DRL. Za ok 250zł+montaż macie problem z głowy.

Oczywiście zapraszam do mnie po światełka i na montaż ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wrzuć fotki jak wyglądają te światełka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Heniutku wyglądają tak ;)

Włączają się automatycznie po zapłonie i gasną w chwili zapalenia innych świateł.

Koszt 250zł+własny montaż :)

Heniutek.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wybacz,zostanę przy fabrycznych xenonach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności