dawid18721 Zgłoś #1 Napisano 24 Kwietnia 2011 witam serdecznie, jestem na wyjezdzie i wczoraj podczas samopoziomowania zaczal mi lewy ksenon dzialac jak stroboskop (mrugal) w czasie jazdy tez ze dwa razy mrugnal, nie dziala tez coming/leaving home na tym ksenonie, od dzisiaj wcale nie swieci komunikaty: front left dipped beam defective AFS inoperative! See owner's manual moze ktos orientuje sie czy kupowac zarowke czy wstrzymac sie do momentu podpiecia pod komp, zaznaczam iz przez kilka dni nie bede mial mozliwosci podpiecia sie dlatego jakies sugestie bylyby pomocne, dodatkowo - jaka zarowke polecacie i czy wymieniac kompletem czy jedna z gory dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) Palnik do wymiany. Jest sprzężony z zapłonnikiem u Ciebie (d1S) i toto właśnie padło. Typowe objawy - nic nie poradzisz. Wymień od razu dwa, bo drugi lada dzień zrobi to samo. Polecam Osramy - Może nie odkryję ameryki ale są naprawdę dobre (chyba na pierwszy montaż w firmie idą). Pamiętaj o tym, że masz D1S (w przeciwieństwie do starszych Passatów, gdzie są D2S bez zapłonnika i dobrze, bo mniej się psują) EDIT: Kupując w tym sklepie masz 100% pewność, że podrób nie kupisz - na Allegro różnie to bywa: http://www.apus.pl/produkt,216,XENON_Reflektory_glowne_Osram_XENON_D1S_PK32d_2_35W.htm Ja sobie tu kupiłem D2S Cool blue i są rewelacyjne. Jakby mięli D1S Cool blue, to choć sporo drożej, to warto... Cosik takiego: http://allegro.pl/osram-d1s-cool-blue-xenon-zarnik-oryginal-wawa-fv-i1510691218.html Osram na Cool blue w jakiś sposób dodaje 20% do strumienia świetlnego i potem zaniebieszcza to na 5000K i nie ma efektu takiego, że jest ciemniej przed autem (im więcej Kelvinów powyżej 4300 tym mniej lumenów, normalnie 4300 K ma 3200 lm a 5000K ma 2800 lm, a tu nie - 5000K ma w dalszym ciągu według zapewnień producenta 3200 lm). U mnie toto tak świeci: Osram D2S Cool blue. Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #3 Napisano 24 Kwietnia 2011 witam serdecznie, jestem na wyjezdzie i wczoraj podczas samopoziomowania zaczal mi lewy ksenon dzialac jak stroboskop (mrugal) w czasie jazdy tez ze dwa razy mrugnal, nie dziala tez coming/leaving home na tym ksenonie, od dzisiaj wcale nie swieci komunikaty:front left dipped beam defective AFS inoperative! See owner's manual moze ktos orientuje sie czy kupowac zarowke czy wstrzymac sie do momentu podpiecia pod komp, zaznaczam iz przez kilka dni nie bede mial mozliwosci podpiecia sie dlatego jakies sugestie bylyby pomocne, dodatkowo - jaka zarowke polecacie i czy wymieniac kompletem czy jedna z gory dziekuje za pomoc front left dipped beam defectiveAFS inoperative! See owner's manual kolega przedemna wszystko juz opisal ja moge dodac tylko kup dwie a wymienisz potem drugo bo pewnie na czasie padnie druga a bedziesz gotowy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #4 Napisano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) kup dwie a wymienisz potem drugo bo pewnie na czasie padnie druga a bedziesz gotowy pozdrawiam To już napisałem. Ponadto jak wymieni jedną, to będą świecić różnymi kolorami a to wygląda wstrętnie. I niech wymienia obie razem, razem je rozświeca wtedy xenony wyglądają najlepiej! Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 24 Kwietnia 2011 sorki jacku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2011 dzieki serdeczne za pomoc, myslalem ze pokombinuje i przeloze zarowke z jednego na drugi zeby upewnic sie czy to na pewno nie przetwornica (chyba by taniej wyszla), zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania mysle ze znacznie obniza to czas eksploatacji zarowek nie wiem czy nie zaloze jakis festyniarskich swiatel dziennych , pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2011 zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania bez przesady,już 2,5roku na tych samych palnikach(prawie 100tys.km),w tym czasie w b5fl wymieniłem kilka żarówek h7(firmowych). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2011 Tylko żarówka h7 mniej kosztuje niż palnik oryginalny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2011 zenada z tym jezdzeniem w dzien na swiatlach mijania Włącz sobie tryb amerykański lub skandynawski, gdzie rolę dziennych będą pełnić halogeny p-mgłowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2011 ostatnio probowalem jezdzic na halogenach ale jechali za mna prawie 10 km zeby mi wladowac mandat jak zaczalem krecic ze to przez czujnik zmierzchu ze mam auto od niedawna i nie wiem jak sie wlacza swiatla to mnie puscili, tak zaplacilbym za jazde na halogenach + za brak wlaczonych swiatel mijania czyli w sumie 200, chyba juz lepiej xenony katowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #11 Napisano 26 Kwietnia 2011 myslalem ze pokombinuje i przeloze zarowke z jednego na drugi zeby upewnic sie czy to na pewno nie przetwornica (chyba by taniej wyszla), Ja miałem dokładnie takie same objawy jak Ty i też już zamierzałem kupić dwa żarniki. Jednak postanowiłem pozamieniać miejscami elementy lamp: moduły kierunku, żarniki i na końcu przetwornice. Okazało się, że padła przetwornica! Było to ok. 15Tkm temu i światełka dalej świecą:-) Wymiana dwóch żarników nie zaszkodzi, ale patrząc na mój przypadek - nie pomoże jeśli winna jest przetwornica. Ja bym sprawdził. Wybór należy do Ciebie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2011 problem polega na tym ze trzeba zdjąć przedni zderzak zeby tam sie dostac z tego co sie dowiedzialem - czy moze istnieje mozliwosc sprawdzenia przetwornicy bez tego, wlasnie przelecialem 100 km w nocy na halogenach + 1 ksenon idzie wytrzymac , probowal ktos to sam robic bo jak go wybałusze juz to wolalbym nie skladac w ta i z powrotem, zastanawiam sie tylko czy przetwornica zasila tylko swieczki czy tez poziomowanie bo to drugie dziala po uruchomieniu s-ka na obydwoch, dzieki za pomoc koledzy ja nadal na cyklopa walę po drogach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #13 Napisano 27 Kwietnia 2011 Rzuć okiem tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #14 Napisano 30 Kwietnia 2011 witam Panowie, sprawa został wyjasniona, proponuje sprawdzac najpierw samemu zarowki taniej wychodzi - kupiłem d1s philipsa wszystko nagrane mechanik zaczał dlubac przy aucie i za moment dzwoni ze wtyczka sie wysunela (widocznie podczas poziomowania na naszych zajebistych drogach wymsklo sie cos , mam teraz w zapasie i nie wiem co z tym zrobic bo mama zalozone cool blue xenarc osrama i dzilaja super a szkoda wyrzucac, jak ktos ma klopot to oddam komlet w promocyjnej cenie dla forumowiczow, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anetkaitomek Zgłoś #15 Napisano 30 Kwietnia 2011 Koledzy aby oszczędzić "zenony" proponuję montaż świateł do jazdy dziennej z homologacją DRL. Za ok 250zł+montaż macie problem z głowy. Oczywiście zapraszam do mnie po światełka i na montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #16 Napisano 30 Kwietnia 2011 może wrzuć fotki jak wyglądają te światełka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anetkaitomek Zgłoś #17 Napisano 30 Kwietnia 2011 U mnie w Heniutku wyglądają tak Włączają się automatycznie po zapłonie i gasną w chwili zapalenia innych świateł. Koszt 250zł+własny montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #18 Napisano 30 Kwietnia 2011 wybacz,zostanę przy fabrycznych xenonach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach