Skocz do zawartości

anetkaitomek

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O anetkaitomek

  • Urodziny 20.04.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dobiegniew

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. anetkaitomek

    Charczenie CB

    Unideny raczej są odporne na zakłócenia z instalacji samochodu. Załóż filtr na zasilaniu albo sprawdź co zakłóca CB.
  2. Zajmuję się mechaniką z górą 20 lat i coraz częściej Klienci przyjeżdżają z gotową receptą na usterkę i odsyłam ich do sklepu po zestaw kluczy i tester. Nie jestem alfą i omegą i też popełniam błędy - kilka lat temu Golf II przyjechał z biciem na kierownicy: 1- diagnoza-niewyważone koła-zła 2- krzywe tarcze-zła 3-wymiana smaru w przegubach zewnętrznych i bicie zniknęło. Całe szczęście Klient godził się na każdą z napraw ale zapłacił tylko za części i ostatnią naprawę. Czasem nie da się jednoznacznie ustalić przyczyny usterki i trzeba próbować
  3. Co do jakości nowych części to chyba wiesz że im droższe tym lepsze choć nie zawsze ( montowałem 2 klientom takie same tarcze i klocki mniej więcej w tym samym czasie i jednemu z nich zaczęły bić po tygodniu a drugi śmiga bez uwag ). Sprawdź przy okazji stan wizualny przewodów hamulcowych i organoleptycznie czy tylne łożyska nie mają luzów i nie hałasują.
  4. Korektor znajdziesz przymocowany do nadwozia i będzie połączony z tylną belką sprężyną w kształcie beczki. Aby domowym sposobem sprawdzić czy korektor i pompa są sprawne ( chociaż trochę ) to : - jedna osoba "pompuje" hamulec i trzyma a druga popuszcza odpowietrznik i są dwa wyjścia: - płyn leci strumieniem - masz zapieczone tłoczki w zaciskach - to źle - płyn nie leci - korektor albo pompa - to też źle i znów masz dwa wyjścia: - pompujesz hamulec i popuszczasz przewód dochodzący od pompy ( kup specjalny klucz do przewodów hamulcowych ): - płyn leci pod ciśnieniem - korektor niesprawny - płyn tylko kapie albo wcale - pompa. Praca na kilka ( 2-3 ) h pod warunkiem że masz narzędzia.
  5. 16. Bo świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia
  6. U mnie w Heniutku wyglądają tak Włączają się automatycznie po zapłonie i gasną w chwili zapalenia innych świateł. Koszt 250zł+własny montaż
  7. Koledzy aby oszczędzić "zenony" proponuję montaż świateł do jazdy dziennej z homologacją DRL. Za ok 250zł+montaż macie problem z głowy. Oczywiście zapraszam do mnie po światełka i na montaż
  8. Kolego nie każdy tir to FH12 a daltonistom nie jestem i odróżniam żółtą ropę od czerwonej brei. Mój kolega tylko raz "zwykłego AX-a" zalał oszczędnościami od "tira" i pompa stanęła. Może i była na wykończeniu ale faktem jest że właśnie na "paliwie z drugiej ręki" Można oczywiście stosować zamienniki części oryginalnych ale wiadomo że często jest to coś za coś. Ja swoje auta zawsze tankuję w cpn-ach i z bólem serca idę do kasy bo coraz drożej A moim dzieciakom kupuję czekoladę a nie wyroby czekoladopodobne więc diesle należy tankować ropą zwaną ON a nie ropopodobną breją. TIR-y faktycznie tankują ON i oczywiście każdy potem dba o czystość pojemników w które to odlewa. Zresztą każdy zrobi jak będzie chciał i tankował co chce. W końcu to Wasze auta za ciężko zarobione pieniążki. Moralną stronę odlewania z TIR-ów pozostawiam Waszej ocenie.
  9. Koledzy wiem że bardzo trudno przyznać się do lania do baku byle czego. Kwiatki typu zaszlamiony układ zasilania w FL-u TDI na wypasie z czerwonym czymś w baku i "wie pan syn Tirem jeździ to za rope nie płace" I pytanie "ile pompowtrysk? 1200? Jak miałem Golfa II to 50 zł. kosztował!!! Jasne że prędzej czy później nawet prawidłowo eksploatowany Pasek odmówi posłuszeństwa ale lepiej niech to będzie później. A i sumienie czystsze że nie specjalnie go popsułeś.
  10. Koledzy naprawdę polecam wszelkie lewe paliwko. Im tańsze tym lepsze!!! Więcej wydacie na naprawy a oszczędności szlag jasny trafi. Wiem , że prędzej czy później tak będzie bo to właśnie do mojego i innych warsztatów trafiają takie kwiatki. Ostatnio B5 AKN ponoć tylko raz oszczędnie tankowany a wlecze się jak Ursus C330 i oczywiście klient pyta czy da radę w godzinę wyczyścić cały układ wtryskowy...
  11. Witam wszystkich Passatowiczów! Mój rejon działania to Dobiegniew! Passat B3 był... Teraz jest Galaxy 1.9 TDI 110 kucyków z 2000r.
  12. Witam wszystkich Passatomaniaków! A w Cordobie mojej Żonki winę za szarpanie i chód jak na 3 garach winę miało chyba dobre paliwko bo po wymianie filtra paliwa i opróżnieniu zbiornika do sucha, zdjęciu klemy "-" na noc z akumulatora (ponoć tak można skasować błędy w komputerze z 94 r.) furka śmiga aż miło Ciecz paliwopodobna ze zbiornika miała w sobie sporo wody!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności