piotrow Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2011 witam.mam zapytanie:czy ktoś z grona forumowiczów miał problem z przedostającym się paliwem do oleju?w mioim vw wozidle wystąpiła taka awaria.wstępnie ją usunołem czyli wymieniłem uszczelnienia na pd u mechaniora ale powiedział ze smutkiem dla mnie że nie wie na ile to pomoże bo coś w głowicy sie wytarło.jeśli ktoś z was to już przerabiał b.prosze o podpowiedż co dalej z tym począć jak sytuacja się nie poprawi.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2011 gniazda zaworow sie wytarly ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2011 obsada pompowtryskiwacza-chyba.... ---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:12 ---------- obsada pompowtryskiwaczy-chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #4 Napisano 5 Maja 2011 Nikt nie ma lub mie mial takiej usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #5 Napisano 5 Maja 2011 Nikt nie ma lub mie mial takiej usterki? Miał. Gniazda PD sie wytarły. Czyli zostaje kupno uzywanej bądz nowej głowicy. Bo w tym wypadku o regeneracji nie slyszalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #6 Napisano 5 Maja 2011 potwierdzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2011 jakie koszyt są takiej operacji w przypadku używanej głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2011 Koszt głowicy to 500zł i regeneracja czyli prowadnice i gniazda zaworów do do spasowania , planowanie , uszczelniacze zaworów i sprawdzenie to koszt 500-600zł + uszczelka pod głowice oryginalna VW 200zł to tak w przybliżeniu.Te czyności są wymagane jak chcesz mieć zrobione jak należy jeżeli załozysz bez takiego przeglądu głowice mozna się nią długo nie pocieszyć . Jak co to mam głowice do passata 130Ps i mogę sprzedać ją gołą i resztę przekładasz od swojej , bedziesz miał taniej nie musisz wydawać 500zł na zakup głowicy . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #9 Napisano 5 Maja 2011 Jak duże wyrobienia masz na gniazdach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2011 Nikt nie ma lub mie mial takiej usterki? Miał. Pytanie jak bardzo masz wyrobione gniazda pompek i jak dużo oleju się dostaje. Przeczytaj post w wątku o budowie pompy tandemowej w TDI-PD, może dotyczy twojego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2011 Kolego Abe's czytałem twego linka ale ta opcja jest wykluczona,nie jestem w stanie powiedzieć ile km przejechałem z przeciekiem wiem że to może chore ale nie mam nawyku kontroli oliwy płynu chłodzącego itp ze względu na to że od zawsze mam auto z grupy vw i nigdy nie było z tymi sprawami kłopotu az do teraz.Przypadek sprawił że spojżałem na miarke.ropy było sporo bo bak jest skala min-max to około 4-5 cm ponad maxa.zawlokłem auto do braci mroczek w bochni i tam fachmani wymienili mi uszczelniacze obsad pompowtrysków tak jakoś pomietam sie to zwało.Na razie jest oki nic nie przybywa nic nie ubywa ale postraszyli mnie też że jak się gumki przyjmą to oki na jakiś czas bo są podjechane gniazda w głowicy w których pracóją pompki a i same pompki też są uszczknięte zębem czasu i są podtarte na jakimś kołnierzu metalowym.narazie pomykam i sprawdzam i jest oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach