Skocz do zawartości
piotrow

głowica 1,9 pd awx

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam zapytanie:czy ktoś z grona forumowiczów miał problem z przedostającym się paliwem do oleju?w mioim vw wozidle wystąpiła taka awaria.wstępnie ją usunołem czyli wymieniłem uszczelnienia na pd u mechaniora ale powiedział ze smutkiem dla mnie że nie wie na ile to pomoże bo coś w głowicy sie wytarło.jeśli ktoś z was to już przerabiał b.prosze o podpowiedż co dalej z tym począć jak sytuacja się nie poprawi.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gniazda zaworow sie wytarly ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obsada pompowtryskiwacza-chyba....

 

---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

 

obsada pompowtryskiwaczy-chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie ma lub mie mial takiej usterki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikt nie ma lub mie mial takiej usterki?

 

Miał. Gniazda PD sie wytarły. Czyli zostaje kupno uzywanej bądz nowej głowicy. Bo w tym wypadku o regeneracji nie slyszalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie koszyt są takiej operacji w przypadku używanej głowicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koszt głowicy to 500zł i regeneracja czyli prowadnice i gniazda zaworów do do spasowania , planowanie , uszczelniacze zaworów i sprawdzenie to koszt 500-600zł + uszczelka pod głowice oryginalna VW 200zł to tak w przybliżeniu.Te czyności są wymagane jak chcesz mieć zrobione jak należy jeżeli załozysz bez takiego przeglądu głowice mozna się nią długo nie pocieszyć . Jak co to mam głowice do passata 130Ps i mogę sprzedać ją gołą i resztę przekładasz od swojej , bedziesz miał taniej nie musisz wydawać 500zł na zakup głowicy . Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak duże wyrobienia masz na gniazdach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Abe's czytałem twego linka ale ta opcja jest wykluczona,nie jestem w stanie powiedzieć ile km przejechałem z przeciekiem wiem że to może chore ale nie mam nawyku kontroli oliwy płynu chłodzącego itp ze względu na to że od zawsze mam auto z grupy vw i nigdy nie było z tymi sprawami kłopotu az do teraz.Przypadek sprawił że spojżałem na miarke.ropy było sporo bo bak jest skala min-max to około 4-5 cm ponad maxa.zawlokłem auto do braci mroczek w bochni i tam fachmani wymienili mi uszczelniacze obsad pompowtrysków tak jakoś pomietam sie to zwało.Na razie jest oki nic nie przybywa nic nie ubywa ale postraszyli mnie też że jak się gumki przyjmą to oki na jakiś czas bo są podjechane gniazda w głowicy w których pracóją pompki a i same pompki też są uszczknięte zębem czasu i są podtarte na jakimś kołnierzu metalowym.narazie pomykam i sprawdzam i jest oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności