Krynio Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2011 witam, szukam i szukam juz troszke i niemoge nigdzie znaleźć podobnego tematu, a wiec dzisiaj po przejechaniu odcinka 30km przy parowaniu auta usłyszałem ze cos mi z przodu cyka, dodam ze wczesniej juz kiedys tez tak było, najbardziej słychac to przy prawym kole po otwarciu maski słychac w okolicy paska rozrządu i wieloklinowego takie cyklicznie cykanie tsy tsy tsy jakby ciuchcia, dodam gazu to cyka bardziej, mam 2 pliki dzwiękowe jeden z nagrania pod maska a drugi z wewnatrz auta. wrazie czego moge je wrzucić. ma ktoś jakis pomysł co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2011 Moim zdaniem to masz wyciągnięty pasek wielorowkowy i dlatego są takie odgłosy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) niedawno zmieniany na nowy przy wymianie rozrzadu, to niepojawia sie zawsze dopiero gdy auto sie nagrzeje to tak cyka tyrka jakby gdzies była nieszczelnosc i cos uciekało. zaraz pojde włacze go po chwili odpoczynku i załacze od razu klime zeby zobaczyc byłem własnie właczyc jeszcze raz postał i cicho było, i ta obudowa co jest od rozrządu po lewej stronie nad pompami i alternatorem to jak docisne ten taki bolec co tam wystaje to cicho puszcze cyrkocze co to moze byc? zarza znajde zdjecie i zaznacze co naciskałem o to miejsce co zaznaczyłem na zdjeciu http://www.fotoszok.pl/show.php/415625_1523586898.jpg.html Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #4 Napisano 10 Maja 2011 wciąz lekko obsuwa mi sie obudowa paska powodując tarcie o rolke i czasem o pasek, ma ktoś moze jakis pomysł patent zeby unieruchomić tą obudowe zeby sie nie przesuwała co jakis czas? mam wsadzony ten bolec co tam powinien byc ale niepomaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2011 dzieki za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2011 Wrzuć te pliki, ale pewnie się nie obejdzie bez zdjęcia pasków i pokręcenia ręką kółkami. Co do opadającej obudowy to nie da się założyć dobrze górnej obudowy kiedy dolna krzywo siedzi, więc sprawdź dolną, szczególnie czy jest dobrze przymocowana obok pompy wody. Może też wygięła się blacha od strony silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #7 Napisano 12 Maja 2011 z obudową jest tak ze zaczyna trzec o rolke dą u góry złapie za nia przesune ja lekko ku górze jest wporzadku a przejade kawałek znów sie obsuwa i tu własnie ten cały moj problem, co jak najlepiej zrobic zeby sie nieobsuwała ciagle bo to niedobrze dla paska jak go czasem dotknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 12 Maja 2011 Zrób zdjęcia tego łączenia blachy z obudową (od strony pokrywy zaworów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #9 Napisano 13 Maja 2011 ok, to rozbiore to jutro bo dzis nie miałem cały dzien czasu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach